با این ۷ راهکار سریع انرژی افت کرده تان را برگردانید

با این ۷ راهکار سریع انرژی افت کرده تان را برگردانید
امتیاز به این post

دارید روز تان را می گذرانید که ناگهان حس می کنید #انرژی تان افت کرده.حوالی ساعت ۳ است که معمولا بدن تان به استراحت، چرت زدن یا خوردن میان وعده احتیاج دارد. همه دچار چنین لجظاتی می شوند. بدن های ما به ریتم شلوغ زندگی دنیای مدرن عادت نداشته و برای پر انرژی بودن نیاز به مراقبت دارند. اما همیشه چرت زدن ساعت ۳ امکان پذیر نیست و همیشه هم غذایی حاضر آمده پیش رویتان قرار ندارد. در ادامه برایتان توضیح می دهیم که در چنین شرایطی چه کارهایی می توانید انجام دهید.

۱_ خوردنی های مقوی بخورید: بادام و بادام زمینی کربوهیدرات های پیچیده دارند، که بدون بالا بردن قند خون تان تا حد زیاد به مانند کربوهیدرات های ساده، انرژی تان را تقویت می کنند.

۲_ ورزش ۱۵ دقیقه ای بکنید: ۱۵ دقیقه ورزش باعث آزاد سازی اندورفین در بدن می شود که باعث می شود حس و حال تان بهتر شده و انرژی تان افزایش پیدا کنند.

۳_ بروکلی و مارچوبه بخورید: بروکلی و مارچوبه حاوی ویتامین ب هستند که آنزیم های لازم برای تولید انرژی در بدن را ایجاد می کنند.

۴_ یک لیوان آب بنوشید: وقتی آب بدن تان کم باشد، قلب تان اکسیژن و مواد مغذی را با شدت کمتری انتقال می دهد و در نتیجه احساس خستگی می کنید. نوشیدن ۱ لیوان آب وقتی احساس خستگی می کنید می تواند بدن تان را شاد و باطراوت کرده و از خستگی تان بکاهد.

۵_ هوای تازه استشمام کنید: تحقیقات نشان داده اند که وقت گذرانی در طبیعت و استشمام هوای تازه باعث افزایش انرژی در ۹۰ درصد افراد می شود.

حتما بخوانید:   8 ترفند صبحگاهی برای سوزاندن چربی های شکم

۶_ دوش آب سرد بگیرید: دوش آب سردی سریع احساس سرزندگی و طراوت فوری ای که احتیاج دارید را به شما داده و انرژی تان را افزایش می دهد.

۷_ مدیتیشن کنید: انجام سریع ۵ دقیقه مدیتیشن هیاهوی ذهنی تان را آرام کرده، انرژی درونی تان را افزایش داده و آگاهی روانی به شما می بخشد.

 

از سراسر وب

  • کارخانه ظروف یکبارمصرف