مک بوک ایر جدید اپل ممکن است هفته آینده وارد بازار شود

مک بوک ایر جدید اپل ممکن است هفته آینده وارد بازار شود
امتیاز به این post

 

همه گیری ویروس کرونا بر شرکت های بزرگ فناوری هم تاثیر گذاشته و اپل، گوگل و مایکروسافت اعلام کرده اند فعلا رویدادهای مهم خود را تنها بصورت آنلاین برگذار خواهند کرد. ولی انتظار می رود که این شرکت ها با وجود همه تاثیرات ویروس کرونا، محصولاتی را به بازار عرضه کنند. جدیدترین شایعه هم این است که احتمال دارد تا هفته آینده مک بوک ایر جدید اپل وارد بازار شود.

به گزارش پایگاه شایعات مک (MacRumours)، یکی از کارشناسان خوش سابقه این موضوع را مطرح کرده اما هیچ جزئیات دقیقی درباره این محصول ارائه نداده است.

تحلیلگر معروف اپل، مینگ چی کوئو هم پیش از این گفته بود که اپل مک بوک ایر جدیدش را در سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد کرد، و در این محصول هم مثل مک بوک پرو ۱۶ اینچی، از مکانیسم “قیچی” در صفحه کلید استفاده خواهد شد.

مدل های فعلی مک بوک ایر از مکانیسم پروانه ای استفاده می کنند که ایراداتی دارد. برخی از کلیدهای این کیبوردها درست کار نمی کنند و به همین دلیل اپل مجبور شده بود یک برنامه تعمیر رایگان هم برای مشتریانش در نظر بگیرد.

در چند سال اخیر اپل محصولات مختلفی را در ماه مارس روانه بازار کرده است. مثلا سال گذشته در این ماه ایرپادهای جدید و یک مدل مک بوک عرضه شدند.

خبر دیگر اینکه اپل تایید کرده است کنفرانس سالانه WWDC را فقط به شکل آنلاین برگزار خواهد کرد. فیل شیلر، معاون ارشد بازاریابی بین المللی این شرکت گفته است که به دلیل شرایط خاص بهداشتی، WWDC 2020 در ماه ژوئن با سخنرانی ها و جلسات آموزشی آنلاین برای جامعه برنامه نویسان اپل در سراسر جهان ارائه خواهد شد.

حتما بخوانید:   بروز رسانی مرورگر سافاری در iOS و مکینتاش برای مسدود کردن کوکی های شرکت های ثالث

 

از سراسر وب

  • کارخانه ظروف یکبارمصرف