وان پلاس ۸ در تاریخ ۱۴ آوریل معرفی خواهد شد

وان پلاس 8 در تاریخ 14 آوریل معرفی خواهد شد
امتیاز به این post

 

چند روز پیش اعلام شد که وان پلاس ۸ در تاریخ ۱۴ آوریل در برنامه ای با پخش مستقیم آنلاین، معرفی خواهد شد. شرکت سازنده اعلام کرده است که “مجموعه ای کامل از گوشی های فایوجی” عرضه خواهد نمود که یکی از آنها صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی دارد (در سال گذشته برخی از محصولات شرکت نمایشگر ۹۰ هرتزی داشتند).

انتظار می رود در برنامه آنلاین مذکور دو گوشی اصلی شامل وان پلاس ۸ و ۸ پرو معرفی شوند. البته برخی گزارش های جدید حاکی از این است که شاید یک مدل دیگر یعنی گوشی ارزان تر وان پلاس زد هم در این مراسم رونمایی شود.

علاوه بر جزئیات رسمی ارائه شده توسط وان پلاس، شایعات و گزارشات مختلفی هم درباره تلفن های نسل هشتم این شرکت وجود دارد. مثلا ادعا شده که با توجه به پیوستن وان پلاس به کنسرسیوم شارژ بی سیم در ماه ژانویه، بالاخره گوشی های وان پلاس هم از شارژ بی سیم پشتیبانی خواهند کرد. همچنین احتمال می رود که نسخه پرو به اولین گوشی وان پلاس تبدیل شود که از استاندارد مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP68 برخوردار است.

از نظر طراحی، احتمالا برخلاف مدل های پرو سال قبل که دوربین سلفی پاپ آپ داشتند، در این گوشی ها دوربین سلفی در سوراخی روی صفحه نمایش قرارگرفته باشد.

رنگ های گوشی احتمالا شامل سبز و مشکی و یک رنگ فلورسانت به نام “درخشش بین ستاره ای” خواهد بود. انتظار می رود نسخه پرو دارای چهار دوربین پشتی باشد در حالی که وان پلاس ۸ استاندارد فقط سه دوربین پشتی خواهد داشت.

علاقمندان می توانند مراسم معرفی را در وب سایت وان پلاس و همچنین از طریق کانال یوتیوب این شرکت مشاهده کنند. قرار است برنامه از ساعت ۱۱ صبح به وقت محلی ET (شرق آمریکا) آغاز شود.

 

خروج از نسخه موبایل