چرا پیداکردن عشق برای افراد فوق العاده سخت است

چرا پیداکردن عشق برای افراد فوق العاده سخت است
امتیاز به این post

پیدا کردن کسی که همانطور که شما دوستش دارید دوست تان بدارد، برای همه کار آسانی نیست. اما به نظر می رسد که این کار برای برخی افراد سخت تر از دیگران است و این افراد معمولا فوق العاده ترین آدم های دنیا هستند. این افراد کسانی هستند که اهداف و رویاهایشان را دنبال می کنند.

اما چه چیز در این افراد مانع از این می شود که عشق و شریک زندگی ای که عاشقش باشند را پیدا کنند؟ چرا بیشتر آدم های فوق العاده تنها هستند؟ حتما چیزی در شخصیت شان وجود دارد. در ادامه خصوصیاتی از افراد فوق العاده که باعث می شود عشق برایشان دشوار باشد را عنوان می کنیم.

۱_ همیشه سخت تلاش می کنند: این افراد وقت خود را تلف نمی کنند چراکه ترجیح می دهند آن را صرف کارهای باارزش کنند. پیدا کردن این افراد کار آسانی نیست چراکه همیشه مشغول تلاش کردن برای رسیدن به اهداف شان هستند.

۲_ مستقل اند: اکثرشان اجازه نمی دهند شریک شان به آنها امر و نهی کند. آنها خوب می دانند چه می خواهند و چطور باید آن را به دست بیاورند. آنها می خواهند خودشان اهداف شان را محقق سازند. چنین افرادی انتظار شریکی با اعتماد به نفس و قدرتمند که از آنها حمایت و پشتیبانی به عمل بیاورد دارند.

۳_ ارعاب انگیزند: اکثر آدم ها می خواهند قدرتمند و موفق باشند. افراد فوق العاده در این جهت گام برمی دارند. آنها خواهان این هستند که از شریک شان موفق تر بوده و پول بیشتری در بیاورند. این برای آنها به شکل یک رقابت است، نه از سر حرص، بلکه از روی عشق.

۴_ سخت عشق می ورزند: برای بعضی ها شناخت این افراد دشوار است، سخت عاشق می شوند. به ندرت عشق شان را نشان می دهند، اما زمانیکه نشان دهند، حامی شریک‎ شان بوده و تحت هر شرایطی با احترام با او برخورد می کنند.

۵_ کمی عجیب اند: این افراد خارق العاده و منحصر به فرد هستند. آنها می خواهند شریک شان به افکار و عادات عجیب شان احترام بگذارد. اگر شریک شان آنها را آنطور که هستند نپذیرد، اصلا او را در زندگی شان نمی خواهند. این افراد چنان اعتماد به نفسی دارند که سریعا راه به زندگی شان می برند و گذر می کنند.

۶_ از اینکه از خود دفاع کنند نمی هراسند: وقتی شریک شان کار اشتباهی انجام دهد، به سادگی از آن نمی گذرند. این افراد به شریک شان به وضوح توضیح می دهند که حرکت اشتباهی . خیلی ها نمی توانند از پس مواضع این گونه افراد بربیایند.

۷_ اولویت های دیگری دارند: آنها لیستی پر، از اولویت ها دارند. پیداکردن عشق در صدر این لیست نیست. آنها زندگی شلوغی دارند. ذهن شان درگیر چیزهای مهم تری از قرار گذاشتن است. خیلی ها پذیرای این مسئله نیستند چراکه می خواهند در زندگی شریک شان اولویت داشته باشند.

۸_ اهداف و رویاهای بزرگی دارند: تمرکز این افراد بر پیداکردن عشق نیست. عالی می شود اگر در طی مسیرشان عشق را هم پیدا کنند، اما حرکت رو به جلوی خود را برای پیدا کردن آن متوقف نمی کنند. آنها اهداف و رویاهای بزرگی داشته و نهایت سعی شان را برای رسیدن به آنها انجام می دهند. اگر شریک شان آنها را وادار به انتخاب کند، همواره رویاها و اهداف شان را بر شریک شان ترجیح می دهند.

۹_ نمی گذارند کسی به آنها بی احترامی کند: این افراد نمی گذارند شریک شان کوچک ترین بی احترامی ای به آنها بکند. آنها متوجه ارزش خود هستند. چون برای خود احترام قائلند، اجازه ی بی احترامی کردن را نیز به دیگران نمی دهند. به همین خاطر است که آنها معمولا به دیگران شانس دوباره ای نمی دهند.

۱۰_ حرف دلشان را می زنند: افراد فوق العاده ممکن است گاهی شدیدا رک و راست شوند چراکه می دانند چه می خواهند. آنها دوست ندارند بازی کنند. این یعنی اگر به کسی علاقه مند باشند حرف دلشان را می زنند. اگر هم از چیزی خوششان نیایند، جلوی ابراز آن را نمی گیرند. این مسئله اغلب باعث ترس دیگران می شود.

 

خروج از نسخه موبایل