چطور با سفر کردن از اینستاگرام پول دربیاوریم؟

چطور با سفر کردن از اینستاگرام پول دربیاوریم؟
امتیاز به این post

قبل از اینستاگرام  و تا همین چند سال پیش، سفر کردن به دور دنیا یا حتی درون کشوری لزوما نیازمند بودجه ی زیادی بود. لازم بود که چند ماه یا گاها چند سال برای بدست آوردن هزینه ی لازم برای مخارج سفرتان کار کنید. اما آیا تا به حال به پول درآوردن از طریق سفر کردن فکر کرده اید؟ ادامه ی مطلب را دنبال کنید تا یاد بگیرید چطور از طریق سفر کردن و اینستاگرام درآمدزایی کنید.

سفر بلاگینگ چیست؟

سفر بلاگینگ یعنی سفر کردن به نقاط مختلف و پست گذاشتن در مورد مقاصدتان، سفرها، هزینه ها، مردم و تمام چیزهای دیگری که در سفر مشاهده می کنید. در طی چند سال اخیر سفر بلاگینگ به شدت در اینستاگرام محبوب شده. اما این کار چگونه باعث کسب درآمد می شود؟

سفر بلاگر در اینستاگرام چه کسی است؟

سفر بلاگر یک کاوش گر، محقق، منتقد و نویسنده ای است که به نقاط مختلف سفر کرده و مطالبی را در مورد موضوعات زیر منتشر می کند:

– داستان هر ماجراجویی ای که برایش اتفاق می افتد.

– بررسی و مقایسه ی مکان ها، فرهنگ ها و مردم مختلف.

– عکس هایی از مقصدها، جاده ها، مردم، رویدادهای فرهنگی، اماکن تاریخی و غیره.

– اطلاعات واقعی درمورد شرایط فرهنگی، سیاسی و اجتماعی مکان های مختلف.

– نظر واقع گرایانه و عادلانه اش در مورد محل و وضعیت آنجا.

در اصل سفر بلاگرها کسانی هستند که اجازه می دهند دیگران هم تجربیات شان را تجربه کنند.

سفر بلاگرها چطور از طریق اینستاگرام پول درمی آورند؟

حتما بخوانید:   وقتی ناخواسته کسی را لایک کردیم چه کار کنیم؟

با منتشر کردن محتواهایی که در بالا راجع به آن صحبت کردیم و پیاده سازی یک سری از استراتژی های مربوط به شبکه های اجتماعی، یک سفر بلاگر می کوشد تا ترافیک یا همان کاربران علاقه مند به چنین محتواهایی را به صفحه اش بکشاند. با انجام این کار شمار فالورهایش افزایش پیدا کرده و در نتیجه مشارکت مردم در صفحه اش بیشتر می شود.

وقتی برندها و کسب و کارها متوجه این نرخ بالای مشارکت می شوند، از آن برای تبلیغ کردن خدمات یا محصولات شان استفاده می کنند و بدین طریق صاحب صفحه ی اینستاگرام درآمد کسب می کند. سفر بلاگرها یا به طورکلی اینفلوئنسرها به دو طریق می توانند در اینستاگرام درآمد کسب کنند:

– ارسال پست های اسپانسردار: در این روش شما یک سری پست ارسال کرده و در آن ها به معرفی محصولات یا خدماتی خاص می پردازید. مقدار هزینه ای هم که دریافت می کنید بستگی به فالورها و میزان مشارکت شان دارد. البته توانایی اقتصادی اسپانسرتان هم بی تاثیر نیست.

بازاریابی از طریق لینک: در این روش شما لینکی را در بیوی وب سایت تان گذاشته که افراد با کلیک بر روی آن وارد وب سایت یا صفحه ی اینستاگرام دیگری می شوند و می توانند از خدمات یا محصول آن صفحه استفاده کنند و از طریق آن لینک هرکس که خریدی بکند شما میزان درصدی کمیسیون دریافت می کنید. به یاد داشته باشید که فقط یک لینک می توانید در بیوی تان گذاشته و گذاشتن چند لینک به طور همزمان در بیوی اینستاگرام امکان پذیر نمی باشد.

حتما بخوانید:   امکان مشاهده گروهی پست ها با دوستان در چت تصویری اینستاگرام

پول در آوردن از این طریق بنظر بسیار ساده و راحت می رسد، اما خیلی از سفر بلاگرها را نمی بینید که از این طریق پولی به جیب بزنند. دلیل این امر آن است که احتمالا اکانت شان ویژگی های لازم برای معروف و محبوب شدن را ندارد. حال بیایید نگاهی به این ویژگی های لازم بیندازیم.

همه نمی توانند فالور لازم را برای اینفلوئنسر بودن در اینستاگرام کسب کنند. اگر می خواهید تعداد افراد بیشتری را به صفحه تان جذب کنید، یک سری ویژگی ها هست که می توانید با رعایت کردن آن ها به این مهم دست پیدا کنید.

– نام کاربری یا یوزرنیم: نام کاربری تان باید به یاد ماندنی، ساده و یادآور سفر و ماجراجویی باشد. از انتخاب نام های کاربری ای که مشابه نام های کاربری موجود است اجتناب کنید. رقابت کردن با پیج های معروف بوسیله ی داشتن نام کاربری ای مشابه به شکست خواهد انجامید. سعی کنید تا یوزرنیمی در خور و منحصر بفرد انتخاب کنید.

عکس پروفایل: عکس پروفایل اینستاگرام کوچک بوده و نمی شود برای بزرگ شدن روی آن کلیک کرد. به خاطر همین باید خیلی با دقت آن را انتخاب کنید. از عکس هایی که فقط حاوی متن بوده یا جزئیات زیادی دارند پرهیز کنید. در عوض به دنبال تصاویری سرزنده و بزرگ یا لوگویی مناسب باشید. تصویر باید بسیار چشم نواز و جلب توجه کننده باشد و با تم صفحه و استایلی که دنبال می کنید هم خوانی داشته باشد تا افراد به آسانی آن را به خاطر بسپارند.

حتما بخوانید:   چطور به طور خودکار، هیستوری یوتیوب را پاک کنید

بیو: بیوی پیج تان یکی از مسائلی است که در پول درآوردن تان نقش دارد. در بیو باید هدف پیج، چند هشتگ مرتبط به سفر، زمان تاسیس صفحه، موقعیت فعلی و مقصد آینده تان، ملیت و جمله ای که مرتبط با صفحه، کار یا خودتان است، بنویسید. بدین طریق صفحه تان شیک تر و قابل اعتمادتر می شود.

وضعیت: اگر می خواهید فالور بیشتری جذب کنید صفحه ی اینستاگرام تان باید عمومی باشد.

حساب کاری: تغییر حساب کاربری تان به حساب کاری ابزارهای کارآمدی را در اختیارتان گذاشته که بوسیله ی آن می توانید عملکردتان را تجزیه تحلیل کنید.

کیفیت: کیفیت یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که باید به آن دقت داشته باشید. بدون کیفیت به نتیجه ی مطلوب تان دست پیدا خواهید کرد بنابراین همیشه به کیفیت توجه داشته باشید.

سروقت پست کنید: شاید فکر کنید که اینستاگرام  ۲۴ ساعته و هر روز در دسترس افراد است و از همین رو خیلی زمان پست کردن‎تان تاثیری ندارد، اما اینجا سخت در اشتباهید چرا که باید برای پست هایتان برنامه ی زمانی داشته و بهترین زمان برای پست کردن مطلب را پیدا کنید.

منبع

از سراسر وب

  • کارخانه ظروف یکبارمصرف