چطور با یک دختر چت کنیم

چطور با یک دختر چت کنیم؟
چطور با یک دختر چت کنیم؟
3.7/5 - (15 امتیاز)

خب، فرض کنید شما شماره دختری را دارید، اما چگونه می توانید یک مکالمه را شروع کنید که توجه او را جلب کند؟ ارسال پیام می‌تواند راهی عالی برای باز کردن یخ‌ بین شما و علا‌قمند کردن کراشتان به شما باشد! برای شروع، به چیزی فراتر از یک «سلام چطوری» نیاز دارید و باید سوالات جالبی بپرسید که او را ترغیب به پاسخگویی کند. خوشبختانه، چت کردن با یک دختر از طریق پیام کار پیچیده ای نیست. با راهنمایی‌های حرفه‌ای یکی از مربیان متخصص دوستیابی، شما را در تمام مراحل ارسال تکست به دختر مورد علاقه خود، با لیستی از بهترین و راحت ترین گزینه ها برای شروع‌ مکالمه آسان راهنمایی می‌کنیم.

در ادامه با ۱۱ راه شروع چت با یک دختر آشنا می‌شوید.

(یادآوری: موارد زیر صرفا برای مطالعه و آموزش آورده شده‌اند و صرفا پیشنهاد چند موضوع صحبت با دختران و بانوان است، دقت داشته باشید که روابط فردی و انسانی بسیار پیچیده هستند و یک نسخه برای همه جواب نمی‌دهد. لطفا فرد مقابل خود را به عنوان یک انسان ببینید و در هر حال به شخصیت وجودی وی صرف نظر از جنسیت افراد احترام بگذارید)

۱- یک سوال باز بپرسید.

پاسخ دادن به یک «سلام» ساده سخت است، اما «سؤال پرسیدن»، می تواند باعث ایجاد یک مکالمه شود. به سراغ سؤالات باز بروید، که معمولاً بهتر از سؤالات ساده «بله یا نه» هستند، زیرا چیزهای بیشتری وجود دارد که هر دو می‌توانید بگویید و درگیر مکالمه شوید. می‌توانید با یک «سلام، روزت چطور بود؟» شروع کنید. یا به دنبال یک سوال خاص تر بروید. سعی کنید به حس و حال سؤالتان دقت کنید تا طبیعی به نظر برسد. به طور مثال: «نظرت در مورد تکالیف زیان چیه؟ من که اینجوری ام 😬 »
یا مثلا: «کاری که همیشه می خواستی انجامش بدی چیه؟» یا «من دارم سعی می کنم لیستی از بهترین فیلم های تاریخ سینما تهیه کنم. فیلم مورد علاقه تو چیه؟»

۲- به او بگویید که می خواهید نظرش را در مورد مسئله ای بپرسید.

پرسیدن نظر شخصی او یا توصیه خواستن از او باعث می شود احساس ارزشمند بودن کند. همچنین، در مورد علایقش نیز اطلاعاتی به دست می آورید. سعی کنید حرف های او را به خاطر بسپارید تا بتوانید بعداً او را غافلگیر کنید یا مکالمه دیگری را بر اساس چیزهای مورد علاقه او شروع کنید. حتی ممکن است یک ایده عالی برای اولین قرار ملاقات از رستورانی که او پیشنهاد می کند یا بازی قدیمی ای که او می گوید دوست دارد، دریافت کنید.
«بعد از این چه کتابی بخونم»
«من دنبال آهنگ جدیدم. پیشنهاد تو چیه؟»
«اگر قرار باشه ۱ رستوران برای صبحانه پیشنهاد بدی، کدوم رستوران رو انتخاب می کنی؟»

۳- در مورد علایق او صحبت کنید

اگر به موضوعاتی اشاره کنید که او به آنها علاقه دارد، احتمال بیشتری دارد که پاسخ دهد. اگر می دانید که او گروه موسیقی، برنامه تلویزیونی یا فیلم خاصی را دوست دارد، از او در مورد آن بپرسید! از او بپرسید که در مورد آخرین قسمت برنامه مورد علاقه اش چه نظری دارد، یا اینکه آیا پیشنهاد آهنگی از آلبوم مورد علاقه اش دارد. به خاطر سپردن علایق او توسط شما به او نشان می‌دهد که به او اهمیت می‌دهید و حتی بهتر، ممکن است بتوانید نقاط مشترکی پیدا کنید
«تو متالیکا رو دوست داری، درسته ؟ من تازه آلبوم جدیدشونو گوش کردم. آهنگ مورد علاقت تو این آلبوم کدومه؟»
«پست اینستات در مورد پناهگاه حیوانات آسیب دیده رو دیدم؛ چطوری عضو این گروه شدی؟»
«ازونجایی که یه ورزشکار حرفه ای هستی، اگر مجبور بشی بین این که دیگر بسکتبال بازی نکنی یا هیچوقت فوتبال بازی نکنی یکی رو انتخاب کنی، انتخابت کدومه؟»
اگر در مورد چیزی اختلاف نظر دارید، نترسید! یک بحث بامزه کوچک در مورد «کدام آهنگ بیتلز بهترین است» می تواند به شما کمک کند تا یکدیگر را بهتر بشناسید و حتی می تواند یک مکالمه جالب را شروع کند.

۴- یک GIF، عکس یا Meme بامزه برای او بفرستید.

یک تصویر بصری بفرستید تا مکالمه جذاب بماند. گفته می شود که یک تصویر بیانگر هزاران کلمه است و استفاده از یک رسانه دیگر می تواند به تغییر ریتم مکالمه شما و جذاب تر شدن آن کمک کند. می‌توانید عکس جالبی که آن روز دیده‌اید برای او بفرستید یا یک میم خنده‌دار بفرستید که می‌دانید متوجه معنی آن می شود. برای او پیامی مانند «باورت نمیشه امروز چی دیدم» ارسال کنید و سپس با عکسی خنده دار از دوستانتان در حال کاری عجیب و غریب، یا عکسی زیبا از غروب خورشید مکالمه را ادامه دهید. یک GIF دوست داشتنی برای او بفرستید و بگویید: «من فکر می کردم فقط تو بانمکی، اما این GIF هم به طرز عجیبی بانمک و خوشگله. »
آیا می خواهید تغییر بزرگی در رابطه تان ایجاد کنید؟ اگر او را خوب می شناسید، سعی کنید یک آهنگ برای او بفرستید و بگویید: «این آهنگ باعث شد به تو فکر کنم.» اگر او را به خوبی نمی شناسید، برای او لینکی از تریلر فیلم یا آلبوم جدیدی از یک گروه باحال بفرستید و بگویید: «این رو دیده بودی؟»

۵- یک مطلب به روز و مرتبط بگویید.

در مورد یک اتفاق پیش رو صحبت کنید تا متن شما تصادفی و بیربط به نظر نرسد. اگر نگران این هستید که متن شما خیلی بیربط یا بیش از حد مشتاقانه به نظر برسد، این یک راه حل عالی است. به آخرین آلبوم یک گروه محبوب اشاره کنید، در مورد امتحان ریاضی هفته آینده صحبت کنید، یا از او بپرسید که آیا اخبار اخیر مربوط به بازیگر مورد علاقه خود را دیده است یا خیر. به عنوان مثال، می¬توانید بپرسید «آیا امشب به آن کنسرت/بازی/نمایشگاه خواهی رفت؟» حتی می‌توانید بپرسید که آیا او می‌خواهد با شما بیاید (یا با شما یا گروهی از دوستانتان، اگر در اولین قرار ملاقات کمی خجالتی هستید). همچنین می‌توانید در مورد اتفاقی که هر دو در آن حضور داشته‌اید، صحبت‌های کوتاهی کنید، مثلاً بگویید: «امروز در کافه دیدمت!» یا « باورت می شه که استاد زبان امروز در کلاس چجوری سر آن دانشجو داد زد؟»

۶- یک بازی متنی را شروع کنید!

بازی‌های مکالمه ای مانند «این را ترجیح می‌دهی یا آن» می‌تواند به شما کمک کند او را بهتر بشناسید. بعلاوه، اگر شما دو نفر در مورد یک پاسخ خاص با هم اختلاف نظر دارید، می تواند راهی عالی برای شروع یک بحث سرگرم کننده باشد. می‌توانید این روش را برای شروع مکالمه امتحان کنید، یا اگر به نظر می‌رسد که به موضوع قبلی ای که مطرح کردید علاقه‌ای ندارد، این کار را انجام دهید. برای این کار می توانید از سوالات زیر ایده بگیرید:
«آیا ترجیح می دهی در زمان به عقب بروی یا جلو؟»
«آیا ترجیح می دهی به تنهایی سفر کنی یا گروهی؟»
«آیا ترجیح می دهی در مکانی زندگی کنی که همیشه برفی است یا مکانی که فوق العاده گرم است؟»

۷- از او تعریف کنید.

یک تعریف صادقانه و محبت آمیز راهی آسان برای شروع معاشقه است. در صورتی که او را به خوبی نمی-شناسید (و نمی دانید که ممکن است شما را دوست داشته باشد یا نه)، از تعریف و تمجید مستقیم درباره بدن یا ظاهر او دوری کنید. در عوض، از شخصیت او تعریف کنید و نشان دهید او را تمجید می کنید.

«داشتم به تو فکر می کردم. خوشحالم که افراد باهوشی مثل تو در زندگی ام دارم.»
«حرف زدن با تو همیشه روزم را میسازد😊»
«من تا قبل از اینکه با تو آشنا بشم، فکر می کردم بامزه ترین فرد اینجا هستم.»
اگر به ایده های بیشتری نیاز دارید، نحوه ارسال پیام به شخصی که دوست دارید (لینک) را مطالعه کنید.

۸- از اموجی (شکلک) استفاده کنید

اموجی ها می توانند به پیام شما حس و حال و شخصیت ببخشد. از آنجایی که درک لحن طرف مقابل در پیام‌های متنی دشوار است، اموجی‌ها می‌توانند به گفتگو جان ببخشند. شکلک ها می توانند باحال و عاشقانه باشند، در عین حال به قدری ساده و ملموس هستند که چندان جسورانه یا پررو به نظر نرسید. یک اموجی خندان بفرستید، و او متوجه تفاوت لحن شما خواهد شد.
حتی می توانید مکالمه را با فرستادن یک سری ایموجی به او شروع کنید و از او بخواهید که معنای آنها را حدس بزند! چیزی مانند: «حدس بزن من الان دارم چه کار می کنم! 🎡🎈🍿»
اگر واقعاً مطمئن نیستید که چگونه از شکلک¬ها استفاده کنید، با گذاشتن یکی در انتهای متن شروع کنید، مانند «قسمت جدید بازی تاج و تخت را دیدی؟ واقعاً خوب بود. 😁»
به طور کلی، اموجی های چشمک دار بیشتر احساس برانگیز هستند و با صحبت¬های عاشقانه و ایهام دار استفاده می شوند. از اموجی چشمک در مکالمه عادی استفاده نکنید زیرا ممکن است نابجا یا گیج کننده به نظر برسد.

۹- او را برای ملاقات حضوری دعوت کنید

از چت کردن به عنوان درخواست قرار حضوری استفاده کنید. چت کردن سرگرم کننده است، اما صحبت کردن به صورت حضوری به پیشرفت یک رابطه کمک می کند. هنگامی که آمادگی داشتید، می‌توانید با کمک پیام متنی، ترتیب یک ملاقات حضوری واقعی را بدهید و رابطه را یک مرحله جلوتر ببرید! خواه یک قرار عاشقانه، یک ملاقات معمولی یا پاتوق گروهی باشد.
« میخوای سه شنبه بعد از کلاس فیزیک با هم درس بخونیم؟»
«من دو بلیط کنسرت برای هفته آینده دارم. می‌خوای با من بیای؟»
«آخر این هفته آزاد هستی؟ دوست داری با هم قهوه بخوریم؟»

۱۰- هر بار فقط یک پیام بدهید!

ارسال چند پیام پشت سر هم میتواند تاثیر منفی داشته باشد. دادن زمان کافی برای پاسخ دادن به اولین پیام شما قبل از اینکه پیام دیگری را ارسال کنید، صبوری و بالغ بودن شما را نشان میدهد. با این حال، اگر او یک پیام دهنده سریع است، اشکالی ندارد که از او پیروی کنید و چندین پیام ارسال کنید. به عنوان یک قانون کلی، با توجه به سرعت چت کردن او، خود را تطبیق بدهید. مثلا اگر او حدود یک دقیقه طول می کشد تا به یک پیام پاسخ دهد، قبل از اینکه به یکی از پیام های او فورا پاسخ دهید، یک دقیقه صبر کنید.

۱۱٫ اگر به مکالمه علاقه نشان نداد، بیخیال شوید!

ارسال پاسخ های کوتاه، متن های تک کلمه ای و جواب های خشک می تواند نشانه عدم علاقه باشد. به او زمان بدهید تا پاسخ دهد زیرا ممکن است مشغول باشد. در حالی که منتظر هستید، بروید یک کار سرگرم کننده انجام دهید. بعد از یکی دو ساعت می توانید یک بار دیگر پیگیر شوید و سپس آن را رها کنید. به یاد داشته باشید، ارسال پیام باید سرگرم کننده باشد، و قطعاً شخص دیگری وجود دارد که علاقه داشته باشد با شما صحبت کند.

اگر از شما خواست که این کار را متوقف کنید، حتماً فوراً از ارسال پیام به او خودداری کنید. خیلی مهم است که به مرزهای او احترام بگذارید.

نکته
مکالمه می تواند زیبا باشد، اما اگر در زمان نامناسبی انجام شود، می تواند آزاردهنده باشد یا دافعه ایجاد کند. هنگام گپ و گفت، به پاسخ های او توجه زیادی کنید. اگر او در حال ارسال پیام های عشوه گرانه است و به سرعت پاسخ می دهد، این نشانه خوبی است. اگر به نظر می رسد که او بی علاقه و یا حتی کمی نگران است، فاصله خود را حفظ کنید و به گفتگوی معمولی بازگردید.
بیش از حد پیام ندهید. این کار می تواند رابطه را خراب کند. آرام باشید و زمانی که او مشغول نیست با او چت کنید. بیش از حد پیام دادن می تواند باعث شود او احساس کند که شما فقط به چت کردن علاقه دارید و نمی خواهید شخصاً با او ملاقات کنید.

اخطار
در مورد پیام هایی که می دهید، زیرک باشید. به یاد داشته باشید که ارسال پیام یک رکورد مکتوب و گاهی تصویری ایجاد می کند که قابل حذف شدن نیست. هرگز پیامی ندهید که نمی خواهید به دست افراد نادرستی برسد، ممکن است گیرنده پیام را فوروارد کند یا به اشتراک بگذارد یا حتی تلفن او به سرقت رفته یا گم بشود.

خروج از نسخه موبایل