چطور در سریع ترین زمان ممکن، گوشی و تبلت خود را شارژ کنید

چطور در سریع ترین زمان ممکن، گوشی و تبلت خود را شارژ کنید
امتیاز به این post

در طول روز برای کارهای مختلف از موبایل مان استفاده می کنیم و درست وقتی که کار مهمی با آن داریم می بینیم که شارژش تمام شده یا شارژش کم است. این اتفاق چند بار برایتان افتاده؟ چنین مواقعی هول می شوید چون نگرانید که وقت کافی برای شارژ کردن گوشی ندارید، اما چه می شود کرد؟

جواب حالت هواپیماست!

همه می دانیم باید از ویژگی حالت هواپیما حین پرواز با هواپیما استفاده کنیم چون بلوتوث، جی پی اس وایفای و دیگر تکنولوژی های مخابره کننده ی سیگنال را به دلایل امنیتی غیر فعال می کند. اما وقتی روی زمین هستید هم این حالت برای زمان هایی که عجله دارید بسیار موثر است.

آیا می دانستید که حالت هواپیما می تواند باعث افزایش طول عمر باتری دستگاه شده و اگر حین شارژ کردن گوشی روشن باشد، موجب کاهش زمان شارژ شدن گردد؟

با غیرفعال کردن سیگنال های وایفای یا اینترنت خط، حالت هواپیما تمام برنامه هایی که در پس زمینه اجرا شده و از این سیگنال ها استفاده می کنند را نیز غیرفعال می کنند. این برنامه های پس زمینه به شدت باعث کاهش سرعت شارژ شدن می شوند، بنابراین روشن کردن حالت هواپیما سرعت شارژ شدن را بالا می برد.

بنابراین دفعه ی بعد که لازم داشتید گوشی تان در اسرع وقت شارژ شود، فقط کافی است نوار اعلانات را پایین کشیده و دستگاه را در حالت هواپیما قرار بدهید. در این حالت پیامک دریافت نکرده و گوشی تان زنگ نخواهد خورد، اما در عوض سریع تر شارژ و قابل استفاده می شود.

حتما بخوانید:   امکان مشاهده گروهی پست ها با دوستان در چت تصویری اینستاگرام

از سراسر وب

  • کارخانه ظروف یکبارمصرف