چه چیزی را اول در این تصویر دیدید؟

چه چیزی را اول در این تصویر دیدید؟
امتیاز به این post

چه چیزی را اول در این تصویر دیدید؟

یک حقیقت جالب درباره انسان ها این است که به شدت دوست دارند بدانند چه نوع آدمی هستند. اگر شما هم دوست دارید بیشتر در مورد خودتان بدانید ما در این مطلب کمک تان خواهیم کرد.

 فقط کافی است به تصویر زیر نگاهی انداخته و ببینید اولین چیزی که توجه تان را جلب می کند چیست؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۱_ اگر در تصویر درخت دیده اید : اگر اول درخت بنفش را دیدید نشانه ی این است که شما عاشق یادگیری چیزهای جدید هستید. احتمالا به ماورالطبیعه، اسرار و تئوری ها علاقه دارید. شما به سادگی روانشناسی و تئوری های روانشناسانه ی مختلف را درک کرده و در نظر افرادی که به شما نزدیک هستند شخص عاقلی تلقی می شوید. در اصل شما همواره سعی دارید به عمق مسائل نفوذ کرده و حقایق را پیدا کنید. برای اینکه دیدگاه تان نسبت به زندگی را شکل بدهید، تا می توانید از محیط بیرون اطلاعات جمع می کنید. خیلی هم نگران نیستید که دیگران در مورد شما چه فکری می کنند. حواس تان باشد که وقتی به دنبال حقایق بزرگ و والا هستید خودتان را گم نکنید. شما جواب هایی که پیدا می کنید نیستید، بلکه کسی هستید که سوال می پرسد.

۲_ اگر در تصویر پرنده ها/طبیعت دیده اید : شما روحی آزاد دارید که خیلی پیرو قوانین جامعه نبوده و دست آخرکاری که خودتان دل تان می خواهد را انجام می دهید. هیچ وقت سعی نمی کنید خود را ساخته یا پیدا کنید، بلکه می خواهید دنیا را همان طور که هست تجربه کنید. این مسئله گاهی اوقات وفق پیدا کردن را دشوار می کند اما اصلا برای تان مهم نیست. شما دوست دارید کاوش و سفر کرده و خیلی یک جا نمانید. زندگی را بیش از حد جدی نمی گیرید و برای علم و تجربه ارزش قائلید. مراقب روابط تان باشید. با اینکه هیچ چیز دائمی نیست اما وقتی با دیگران پیوندهای قوی برقرار کردید است که هدف های واقعی پیدا می کنید.

حتما بخوانید:   با این ۷ راهکار دست از نگرانی بردارید

چهره: اگر ابتدا خطوط چهره را دیدید، یعنی درصدد هستید تا تصویر بی عیب و نقصی از خود بسازید. چنین تصویری ممکن است داخلی یا خارجی باشد. اما حواس تان باشد که خیلی در جست و جوی این تصویر بودن درست نیست چرا که بی نقص بودن صرفا یک توهم است. با اینکه تصویر سازی بی عیب و نقص از خودتان اصلا اشکالی ندارد، اما مطمئن شوید که هدف تان از این کار تاییدیه گرفتن از دیگران نیست.

 

منبع

از سراسر وب

  • کارخانه ظروف یکبارمصرف