آنر پلی ۹A با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت و اندروید ۱۰ رونمایی شد

آنر پلی 9A با باتری 5000 میلی آمپر ساعت و اندروید 10 رونمایی شد
امتیاز به این post

 

گوشی نسبتا ارزان قیمت آنر پلی ۹A که اخیرا رونمایی شد باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد، یعنی ۲۰ درصد بیشتر از باتری آنر ۹ ایکس و پلی ۳، اما دوربین ۴۸ مگاپیکسلی آن دو مدل را ندارد.

[عکس: آنر پلی ۹A در رنگهای سیاه، زمردی و یشمی]

آنر پلی ۹A دارای ال سی دی ۳/۶ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p+ و نسبت تصویر ۲۰:۹ است که ۷۰ درصد فضای رنگ NTSC را پوشش می دهد. دوربین سلفی آن ۸ مگاپیکسلی و دارای قابلیت فیلمبرداری p1080 است.

در پشت آن دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی (با دریچه دیافراگم f/1.8) قرار دارد که این دوربین هم با کیفیت p1080 فیلمبرداری می کند، و کنار آن یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی برای عکس های پرتره نصب شده است (این مدل بر خلاف هانر پلی ۳، دوربین اولترا واید ندارد). سنسور اثر انگشت هم در پشت گوشی قرار گرفته است.

[عکس: دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی]

پردازنده گوشی از نوع MediaTek Helio P35 با هشت هسته Cortex-A53 و یک GPU از نوع PowerVR GE8320 می باشد، و با رم ۴ گیگابایتی خود اندروید ۱۰ و Magic UI 3.0.1 را به راحتی اجرا می کند.

مقدار حافظه داخلی در ورژن اصلی ۶۴ گیگابایت است ولی یک آپشن ۱۲۸ گیگابایتی هم وجود دارد، و یک محل اختصاصی برای کارت های میکرو اس دی استاندارد تا ۵۱۲ گیگابایت هم در نظر گرفته شده است.

[عکس: جک هدفون ۵/۳ میلیمتری و گیرنده رادیو FM در آنر پلی ۹A]

حتما بخوانید:   سرور OpenVPN چیست؟

باتری گوشی با درگاه قدیمی میکرو USB شارژ می شود و سرعت شارژ حداکثر به ۱۰ وات می رسد.

آنر پلی ۹A جک هدفون ۵/۳ میلیمتری و گیرنده رادیو FM نیز دارد و همچنین از فناوری صوتی Histen 6.0 هوآوی بهره می برد. اگر نخواهید از هدفون استفاده کنید، می توانید از صدای ۸۸ دسی بلی بلندگو (با آمپلیفایر Smart PA) لذت ببرید.

این گوشی دو سیم کارته است و از فورجی و VoLTE پشتیبانی می کند، و همچنین به وای فای ۴/۲ گیگاهرتز b/g/n و بلوتوث ۰/۵ مجهز است اما NFC ندارد.

در حال حاضر امکان سفارش آنر پلی ۹A در vmall.com وجود دارد. قیمت نسخه ۶۴ گیگابایتی ۹۰۰ یوان (۱۲۵ دلار) و قیمت نسخه ۱۲۸ گیگابایتی ۱۲۰۰ یوان است که هر دو در رنگهای سیاه، زمردی و یشمی موجود هستند. هنوز مشخص نشده که آیا این گوشی در سطح بین المللی عرضه خواهد شد یا خیر.

برای مقایسه بد نیست یادآوری کنیم که قیمت آنر پلی ۳ (با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و پردازشگر سریعتر Kirin 710) از ۱۰۰۰ یوان شروع می شود.

 

از سراسر وب

  • کارخانه ظروف یکبارمصرف