آیفون ۹ به زودی به بازار خواهد آمد

آیفون ۹ به زودی به بازار خواهد آمد
امتیاز به این post

اپل قرار است اواخر ماه مارس، پرده از گوشی مقرون به صرفه ی جدید خود بردارد. این گوشی، اولین گوشی هوشمند این کمپانی از میان ۵ گوشی ای خواهد بود که در سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه خواهند شد.

این گوشی آیفون ۹ (یا احتمالا آیفون SE2) نام خواهد داشت و آپدیتی برای گوشی آیفون SE که در ۲۰۱۶ به بازار عرضه شد خواهد بود. اگر شایعات حقیقت داشته باشند این گوشی نمایانگر تعهد اپل به گوشی های مقرون به صرفه خواهد بود چراکه در حال حاضر فروش جهانی گوشی های هوشمند با افت مواجه شده است.

قیمت آیفون ۹ احتمالا ۳۹۹ دلار خواهد بود

طبق گفته ی تحلیل گر مشهور اپل، مینگ چی کو، قیمت اپل ۹، ۳۹۹ دلار خواهد بود. اپل با این قیمت احتمالا فکر کاربرانی را کرده که نمی توانند هزار دلار یا حتی ۷۰۰ دلار برای گوشی های این کمپانی هزینه کنند اما از طرفداران محصولات آن هستند.

آیفون SE که در ۲۰۱۶ عرضه شد، اختلاف قیمت بسیار زیادی با رقبای خود داشت و از همین رو توانست موفقیت زیادی را از آن این شرکت کند. قیمت آیفون SE هم در آن زمان ۳۹۹ دلار بود. از آنجا که میزان خرید گوشی های بسیار بسیار بالا قیمت با کاهش مواجه شده، اهمیت  عرضه ی گوشی های مقرون به صرفه را نباید دست کم گرفت، خصوصا اگر قرار است به بازار کشورهایی همچون چین و هند راه پیدا کند.

حتما بخوانید:   موتورولا با اج پلاس به عرصه گوشی های پرچمدار برمی گردد

آیفون جدید از چیپ A13 بیونیک و ۳ گیگابایت رم برخوردار خواهد بود

طبق گفته ی کو، آیفون ۹ مورد انتظار شبیه به آیفون ۸ بوده اما به لحاظ داخلی ارتقا یافته تر خواهد بود. این گوشی احتمالا از چیپست جدید اپل، پردازنده ی A13 که در سری آیفون ۱۱ نیز به کار رفته، برخوردار خواهد بود. کو همچنین گفته که آیفون ۹ رم ۳ گیگابایتی خواهد داشت.

صفحه نمایش آیفون ۹ کوچکتر و به همراه تاچ آی دی خواهد بود

ظاهرا صفحه نمایش این گوشی ۴٫۷ اینچی خواهد بود و همینطور شایعه شده که به مانند سری های قبلی دکمه ی هوم فیزیکی به همراه تشخیص اثر انگشت خواهد داشت. این یعنی از فیس آی دی یا تشخیص چهره که در مدل های اخیر آیفون بوده خبری نیست.

گوشی یک دوربین عقب خواهد داشت

از آنجایی که این دستگاه از روی آیفون ۸ زده شده، انتظار داریم که برای کاهش هزینه از یک دوربین عقب ۱۲ مگاپیکسلی بهره مند باشد. به علاوه آیفون ۹ احتمالا در ۳ رنگ خاکستری، قرمز و نقره ای به بازار خواهد آمد.

انتظار نسخه ی پلاس را هم داشته باشید

پچ پچ هایی در مورد نسخه ی گران تر این گوشی تحت عنوان آِیفون SE 2 plus که در سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد نیز، وجود دارد. این آیفون صفحه نمایش ۵٫۵ تا ۶٫۱ اینچی و نسخه ی آپدیت شده تاچ آی دی خواهد داشت.

 

از سراسر وب

  • کارخانه ظروف یکبارمصرف