از میان اشکال ماندالا یکی را انتخاب کنید

از میان اشکال ماندالا یکی را انتخاب کنید
امتیاز به این post

ماندالا سمبلی معنوی در بودائیسم و هندوئیسم بوده و نماد کائنات است. ماندالا اسرار زیادی را در مورد شخصیت افراد فاش می کند. یکی از ماندالاهای زیر که توجه تان را بیشتر جلب می کند انتخاب کنید تا ببینید چه حرفی در مورد شخصیت تان دارد.

۱_ سخاوت و اخلاق

استانداردهای بالا داشته و جاه طلبید و مدام در جست و جوی بهترین هستید. با اینکه برای دیگران سخت است با شما کنار بیایند، خودتان هم سخت با خودتان کنار می آیید. سخت کوشید اما خیلی کم از این سخت کوشی نتیجه نمی گیرید. برای اهداف والا در سعی و تلاشید و می خواهید دنیا را به جای بهتری تبدیل کنید. متاسفانه تعداد کمی از افراد قدردان زحمات شما هستند.

۲_ شیفتگی و راست گویی

از مراقبت کردن از دیگران لذت می برید. انسان مسئولیت پذیری هستید و مسئولیت پذیری و صداقت در کار برایتان بسیار اهمیت دارد. شما آدم خوبی هستید که الهام بخش دیگران بوده و شخصیتی درخشان دارید.

۳_ ذهن و توجه

افکار و ایده هایتان فوق العاده بوده و ذهنی عالی دارید. اما درونگرا بوده و دوست دارید وقت زیادی را به تنهایی و صرف فکر کردن به تئوری ها و باورهایتان کنید. دوستدار کسانی هستید که مشتاق یادگیری اند. مهم تر از همه اینکه همیشه سعی دارید بهترین کار را انجام دهید حتی اگر دیگران با شما موافق نباشند.

حتما بخوانید:   چرا درونگرا بودن در دنیای امروز یک نعمت است

۴_ خرد و فلسفه

واقعا تک بوده و کسی قابل مقایسه با شما نیست. با اینکه شاید عجیب و غریب به نظر برسد اما قوه ی خلاقیت تان بسیار فعال است. تنها مشکل این است که احساساتی هستید و توسط کسانی که شما را درک نمی کنند صدمه می بینند. نگاهی واقع بینانه به زندگی داشته و بدی و خوبی را با هم می بینند.

۵_ اعتماد به نفس و فرمان

خیلی به جمله ی ” خودت انجامش بده” پای بند هستید بنابراین به شدت مستقل هستید. فقط به خودتان اعتماد دارید و می دانید که چطور قوی و با روحیه بمانید. کاملا می دانید که از زندگی چه می خواهید و برای رسیدن به این چیزها از هیچ کاری دریغ نمی کنید. صداقت تنها چیزی است که از دیگران انتظار دارید.

۶_ نجابت و حساسیت

دایره ی دوستان گسترده ای دارید چون خوب می دانید چطور با دیگران ارتباط برقرار کرده و روابط سالمی داشته باشید. هاله ای مثبت داشته و دیگران در حضورتان حس خوبی دارند. شما آدم نجیب و حساسی هستید که مدام به فکر راه هایی برای پیشرفت خودش است.

 

از سراسر وب

  • کارخانه ظروف یکبارمصرف