از کجا بفهمیم چه کسی در اینستاگرام آنلاین است؟

از کجا بفهمیم چه کسی در اینستاگرام آنلاین است؟
امتیاز به این post

اینستاگرام از مدت ها پیش ویژگی ای به مانند “آخرین بازدید” واتس­آپ یا تلگرام را به برنامه خود اضافه کرد که از طریق آن می توانید آخرین زمان فعالیت دوستان تان را کنار اسم شان و همراه با آنلاین بودن یا نبودن شان مشاهده کنید.

وضعیت اخرین­بازدید افراد از قسمت پیام های دایرکت قابل مشاهده است. این ویژگی به طور خودکار برای تمام اکانت ها فعال است، اما اگر مایل باشید می توانید آن را خاموش کنید؛ در این صورت نه شما آخرین بازدید کسی را می بینید و نه کسی آخرین بازدید شما را.

از کجا متوجه آنلاین بودن دیگران شویم؟

قبلاً می توانستید آخرین وضعیت فعالیت افراد را از طریق دیدن پست هایی که لایک کرده یا رویشان کامنت گذاشته مشاهده کنید.اما این ویژگی دیگر در دسترس نیست و اگر در دسترس هم بود نمی توانستید به طور دقیق وضعیت آخرین بازدید کسی را متوجه شوید.

با آخرین آپدیت، شما قادر به دیدن بازدید و آنلاین بودن اکانت هایی هستید که با آن ها قبلاً در دایرکت صحبت کرده اید . برنامه تان را آپدیت کرده و مراحل زیر را دنبال کنید.

  • برنامه را بازکرده و مستقیم به قسمت دایرکت بروید، هوم­اسکرین را به سمت چپ کشیده یا روی علامت موشک کاغذی در بالا و سمت راست صفحه بزنید.
  • در اینجا می توانید آخرین بازدید افراد را کنار نام کاربری شان مشاهده کنید. همانطور که پیش از این گفتیم، اگر دیگران یا خودتان گزینه ی آخرین بازدید را غیرفعال کرده باشید، قادر به دیدن آخرین وضعیت آنلاین بودن یا آخرین بازدید افراد نخواهید بود.
حتما بخوانید:   این ترفند ها جان تان را نجات خواهد داد!

۵ راه برای دیدن آخرین فعالیت دیگران در اینستاگرام

  1. قسمت پیام های دایرکت را به شیوه ای که در بالا توضیح داده شد چک کنید.
  2. اگر استوری داشته باشند، از روی زمان پست استوری می توانید زمان فعالیت شان در اینستاگرام را تخمین بزنید.
  3. پست هایشان را چک کنید. از این طریق هم می توانید متوجه شوید که چه مدت قبل آخرین پست شان را گذاشته اند.
  4. از روی پست هایی که لایک کرده اند؛ اگر دوستان مشترک داشته باشید متوجه لایک­کردن پست توسط آنها یا کامنت گذاشتن شان روی پست این دوستان مشترک خواهید شد. (البته اگر برنامه را آپدیت کرده باشید لایک ها به نمایش درنخواهند آمد.)

در گوگل سرچ کنید؛ نام کاربری افراد را با  پسوند اینستاگرام در گوگل سرچ کنید تا بتوانید عکس ها یا کامنت های آنها را مشاهده کنید.

از سراسر وب

  • کارخانه ظروف یکبارمصرف