اپل از بزرگترین شاهکار خود پرده برداشت

اپل از بزرگترین شاهکار خود پرده برداشت
اپل از بزرگترین شاهکار خود پرده برداشت
امتیاز به این post

اپل ، غول بزرگ نرم افزار دنیا !

در این مقاله از مجله اینترنتی مبین قصد داریم به جدیدترین شاهکار شرکت اپل بپردازیم.با ما همراه باشید.

اپل در روز سه‌شنبه در بروکلین، نیویورک ،طی همایشی بزرگ  iPad و کامپیوترهای Mac جدیدش را به نمایش گذاشت.مجموعا، این نمایش بهتر از همایش برگزار شده توسط شرکت در ماه سپتامبر، که اپل جدید و ساعتهای اپل را معرفی کرد، بود.

آخرین محصولات اپل به نظر جالب و هیجان‌انگیز می‌رسند، اما اپل نیز از این قاعده مستثنی نبود  چنانچه این همایش بسیار کوتاه تر از قبل برگزار شد، و  برای این نمایش مجریانی را برگزیده بود که به وضوح برای حضور در صحنه هیجان‌زده بودند و حتی مخاطبین نیز متوجه این مسئله شدند..

ماه گذشته، اپل بزرگترین رونمایی آیفون خود را برگزار کرد و بسیار ناامیدکننده بود. این نمایش هیچ یک از امتیازات اپل را که دلیل معروفیتش بودند را نداشت، و شرکت حتی تولید تعدادی از محصولات محبوب را متوقف کرده بود ، چیزی که اکثر از مردم انتظارش را نداشتند.

اما اپل روز سه شنبه آی پد و Mac جدیدش را در معرض نمایش گذاشت.

محصولات جدید و هیجان‌انگیز هستند

به عنوان دومین رویداد بزرگ پاییز امسال، در بروکلین نیویورک، اپل سه محصول مجددا طراحی کرد: یک مک بوک جدیدMacBook Air ، یک مینی مک Mac Mini جدید، و دو مدل جدید آی پد iPad Pro .

حتما بخوانید:   ۵مشکل رایج درباره حریم خصوصی در شبکه های اجتماعی و راه حل آنها

اپل از بزرگترین شاهکار خود پرده برداشت

مک بوک مینی و مک بوک ایر

Air و Mac Mini دو نسخه به روز رسانی شده بودند که زمان زیادی طول کشید. به عنوان مثال آخرین به روز رسانی Mini مک کم‌تر از ۱۴۰۰ روز پیش ارائه شده بود.

بنابراین اپل با به روز رسانی این کامپیوترهای محبوب ، بسیار مورد توجه و تحسین قرار گرفت- اما محصولات جدید واقعا عالی به نظر می رسیدند.

این MacBook جدید دارای سیستم قفل صفحه نمایش رتینا ، تاچ آدی(Touch ID) ، و USB –کابل  را برای هر هم شارژ  و انتقال داده – و خوشبختانه نوار لمسی تاچ بار Touch Bar ندارد.

مینی مک جدید Mini Mac را می توان جزو سیستم عامل های شش هسته ای و ۶۴ گیگابایت رم دسته بندی کرد و شما می‌توانید از نسخه های متعدد Mac برای تمام نیازهای محاسباتی خود استفاده کنید.

هر دو محصول اپل برای کاربرانی که به دنبال موبایل و کامپیوترهای رومیزی قدرتمند بودند گزینه های بسیار مناسبی هستند.

بیشتر بدانیم 

آی پد جدید، یک طراحی جدید تکمیلی است – با اندازه‌های ۱۱ – ۱۱ اینچ، جایگزین دکمه دستی  Home  را با تاچ آیدی Touch ID ، و یک صفحه نمایش retina نزدیک به لبه دارد، مثل نسخه جدید  iPhone .

اپل همچنین لوازم جانبی جدیدی همراه با با آیپد جدید، از جمله  صفحه‌کلید هوشمند طراحی مجدد و قلم ارائه کرد.. که توسط هر دو بر روی تبلت با استفاده از اهن ربا و اتصال دهنده های مخصوص می توان کلیک کرد و کاملا از طریق تبلت شارژ و تامین انرژی می کنند. این همان خلاقیت باور نکردنی است که ما از اپل انتظار داریم.

مباحث مربوط به عرضه و معرفی

نکته جالب درباره این محصولات این بود که افراد حاضر روی صحنه نیز هنگام صحبت درباره این محصولات نیز خود واقعا هیجان زده بنظر می رسیدند.

حتما بخوانید:   امکان مشاهده گروهی پست ها با دوستان در چت تصویری اینستاگرام

همه مجریان عالی بودند، اما مدیر عامل شرکت اپل، تیم کوک و تام باگر، مدیر بازاریابی محصولات Mac، به طورخاص،درخشیدند؛ هر برای انتشار اخبار اپل بسیار پرانرژی و هیجان زده بنظر می رسیدند.

ی

"<yoastmark

کنفرانس معرفی متفاوت اپل

همچنین دیدن اجرای خوب توسط زنان و مردان بر روی صحنه در این زمان بسیار لذت بخش بود. در حالی که اپل در گذشته مورد انتقاد قرار گرفته‌است ( و حق هم دارد ) که مجریان مرد سفید پوست زیادی داشته، ، به نظر می‌رسد که شرکت به این شکایات گوش داده‌است. آنجلا Ahrendts، Laura، شان Pruden، و حتی جیمی Myrold از Adobe کمک کردند تا صحنه را متعادل کنند و آن را از احساس اینکه رویداده‌ای اپل توسط مردان و فقط برای مردان است حفظ کرد. و بله، نمایش و انتشارواقعا مهم است وقتی شما برنامه شرکت خود را به میلیونها نفر در سراسر دنیا عرضه می کنید.

در نهایت، به نظر می‌رسید که حضار واقعا در نمایش حضور دارند، این یک مورد واقعا جزءی است، اما وقتی کوک بر روی صحنه قدم گذاشت، صدای هلهله و شادی را شنید و باعث شد که این رویداد مهمتر جلوه کند. ظاهرا، افرادیکه در ردیف‌های جلو بودنداکثرا جزو کارکنان اپل بودند، اما اگر این چیزی است که باعث هیجان‌انگیزتر شدن برنامه می‌شود، شرکت باید بیشتر از این تعداد از اعضای خود را در آینده در برنامه جای دهد.

پایان مناسب برای یکسال تلاش اپل

این رویداد احتمالا آخرین باری بود که ما شاهد نمایش محصولات جدید در سال ۲۰۱۸ خواهیم بود. اگر این طور باشد ، شرکت حواشی بسیاری خواهد داشت.
iPad جدید نرم افزار، مک بوک ایر، و مک مینی سه نسخه بروز رسانی فوق العاده مهم بود. البته، آیفون مهمترین محصول اپل است، اما این شرکت برای مدت طولانی نیاز به پرداختن به رایانه های “مقرون به صرفه” خود داشت و مشتریان – بیشتر دانش آموزان، متخصصان جوان و هنرمندان – مطمئنا از این نسخه های بروزرسانی شده راضی خواهند بود، حتی اگر گرانتر از نسخه های قبلی باشند (مینی مک جدید ۳۰۰ دلار گرانتر از نسخه اولیه بود که مبلغ کمی نبود.)

حتما بخوانید:   اپل بخاطر افت سرعت آیفون تا 500 میلیون دلار غرامت پرداخت خواهد کرد

با این حال، نمایش سه شنبه همه آنچه را که شما نیاز و انتظار داشتید را درباره اپل در اختیار قرار داد: نوآوری واقعی، شگفتی ها ی مثال نزدنی، برخی از فیلم های محصول جدید شگفت انگیز و قانع کردن مشتریان برای احساس نیاز به این ابزار جدید.

این رویداد کامل نبود – ۹۰ دقیقه واقعا فرصت کمی بود، حتی اگر تا دو ساعت دیگر مثل ماه ستپتامبر هم ادامه پیدا می کرد، اما هیجان من برای محصولات جدید اپل کم نمی شد.. نمی شود آن را با نمایش ماه قبل مقایسه کرد.

از سراسر وب

  • کارخانه ظروف یکبارمصرف