اگر هر روز پاپ کورن بخورید چه اتفاقی برای بدن تان می افتد ؟

اگر هر روز پاپ کورن بخورید چه اتفاقی برای بدن تان می افتد ؟
امتیاز به این post

از سطل های پاپ کورن در سالنهای سینما گرفته تا ذرتهای بوداده خانگی، نمیتوانیم محبوب بودن پاپ کورن را در بین مردم نادیده بگیریم. با این حال اگر طرفدار ذرت معمولی هستید، مطالب زیادی وجود دارد که احتمالا از آنها بی خبرید – بخصوص وقتی در رابطه با سلامتی تان باشد.

  • از شر یبوست راحت می شوید

ذرت بوداده تنها به درد فیلم دیدن نمی خورد، بلکه یک میان وعده سالم است البته در صورتی که آن را غرق در نمک و کره نکنید. نکته جالب دیگر در مورد ذرت بوداده آن است که سرشار از فیبر است. شما میتوانید با مصرف سه فنجان ذرت بوداده ، سه و نیم گرم فیبر دریافت کنید که برای رفع یبوست مناسب است.  هر وعده ذرت بوداده شده کمتر از ۱۰۰ کالری دارد .

فقط باید مطمئن شوید که ذرت بوداده مناسب را بخرید زیرا ذرتهایی که در سینما فروخته می شود مملو از کره است که باعث یبوست می شود.

  • احساس استرس کمتری می کنید

خوردن پاپ کورن نه تنها روی ظاهر فیزیکی فرد تاثیر می گذارد بلکه باعث تقویت وضعیت روانی او هم می شود. پاپ کورن غذایی مملو از کربوهیدارت است و شاخص قند خون پایینی دارد که باعث بالا بردن سطح سروتونین و بهتر شدن خلق و خویتان می شود. پاپ کورن در زمره کربوهیدرات های پیچیده قرار دارد. اما وقتی نمک، شکر یا روغن به آن اضافه می کنید تمام فواید پاپ کورن از بین می رود. نحوه مصرف ذرت بوداده نیز بر روی روحیه شما تاثیر می گذارد. روان شناسان توصیه می کنند به منظور دریافت رضایت مندی هر چه بیشتر ،ذرت بوداده را با چوب غذای ژاپنی میل کنید.

  • شانس بیشتری برای باروری پیدا می کنید

تا همین اواخر پاپ کورن تنها دو خاصیت شناخته شده داشت : میتوانستید آن را بخورید، یا آنکه آن را بر روی افرادی که در سالن سینما صحبتی می کردند پرتاب کنید. حال عملکرد سومی نیز برای آن شناخته شده است . زیرا پاپ کورن شانس باروری را در شما افزایش می دهد. دانشمندان توصیه می کنند که مصرف میان وعده مورد علاقه خود با بالا بردن گردش خون، به قابلیت باروری در مردان کمک می کند. این موضوع در رابطه با یک ماده مغذی به نام آرژنین است.

  • علایم قاعدگی در شما بهبود می یابد

گاهی اوقات ممکن است احساس کنید که وقتی به قاعدگی نزدیک می شوید به هم می ریزید. حتی کوچکترین موضوعات برای شما ناراحت کننده می شوند به حدی که می خواهید خود را از عصبانیت تکه تکه کنید. خبر خوب این است که پاپ کورن باعث ناپدید شدن این علایم ناراحت کننده می شود. این میان وعده میزان هورمون سروتونین را بالا می برد. پاپ کورن همچنین انرژی شما را زیاد می کند در نتیجه بعد از مصرف آن احساس گرسنگی نمی کنید.

حتما بخوانید:   اگر کافئین مصرف نکنید چه اتفاقی برای بدنتان می افتد

 

از سراسر وب

  • کارخانه ظروف یکبارمصرف