این ۳ کار را صبح ها برای داشتن روزی عالی انجام دهید

این ۳ کار را صبح ها برای داشتن روزی عالی انجام دهید
امتیاز به این post

می گویند صبحت را هر طور آغاز کنی، بقیه ی روزت هم همانطور ادامه پیدا خواهد کرد و این واقعیت اکثر اوقات صدق می کند. به همین خاطر است که صبح ها باید حس و حال خوبی داشته باشیم. اگر صبح تان را با استرس و بدخلقی آغاز کنید، احتمالا بقیه ی روزتان هم همینطوری و با همین احساسات پیش خواهد رفت.

اکثر ما حتی متوجه نیستیم که روزمان چطور آغاز می شود و هیچ کنترلی روی صبح و حس و حالی که تجربه می کنیم نداریم. بیشتر افراد بلند می شوند، موبایل شان را چک می کنند، اعصاب شان خرد می شود، کمی سرگرم می شوند و بعد صبح شان را ادامه می دهند. آنها از قدرت و نیروی صبح ها استفاده نمی کنند. در این مطلب ۳ کار ساده ای که هر روز صبح می توانید برای افزایش شادی صبحگاهی انجام دهید را برایتان عنوان می کنیم.

۱_ به شادترین لحظه ی زندگی تان فکر کنید: همه ی ما لحظاتی را تجربه کرده ایم که در آن خوشحال ترین بوده ایم. این لحظات در اعماق ذهن مان ذخیره شده اند. وقتی سعی کنید برخی از این لحظات را به خاطر بیاورید فورا خوشحال می شوید. برای احضار کردن خاطرات باید از خودتان بپرسید که چه زمانی بیشترین احساس شادی را در زندگی تان کردید و سعی کنید تا پاسخش به ذهن تان بیاید. چند ثانیه صبر کنید. وقتی خاطره یادتان آمد می توانید آزادانه در آن پرسه بزنید. آن را ببینید، احساس شادی تان را دوباره حس کنید، سعی کنید دیگر جزئیات خاطره را نیز احساس کنید. این کار را به مدت چند دقیقه انجام دهید.

حتما بخوانید:   ۱۰ دلیلی که باعث می شود خانه شما کثیف به نظر برسد

۲_ آهنگ هایی که خوشحال تان می کنند پخش کنید: یک سری آهنگ ها هستند که دوست داریم و یک سری آهنگ ها هستند که باعث می شوند دل مان رقص بخواهد، آهنگ هایی که باعث می شوند با صدای بلند با خواننده هم خوانی کنیم. چنین آهنگ هایی هیجان و شادی را در ما بیدار می کنند. آنها این قدرت را دارند تا به طور آنی خلق و خوی ما را تغییر دهند. بنابراین لیستی از چنین آهنگ هایی درست کرده و بعضی از آنها را صبح ها پخش کنید. بگذارید حس شادی شما را در بر بگیرد، بخوانید و برقصید چرا که انرژی شاد باعث می شود بخواهید تحرک داشته باشید.

۳_ به تمام چیزهایی که دارید فکر کنید: ما روی چند چیزی که نداریم وسواس پیدا می کنیم، چیزهایی که فکر می کنیم باید در زندگی داشته باشیم تا احساس کامل بودن بکنیم. اما اصلا حواسمان به چیزهایی که داریم نیست. خیلی چیزها هست که نادیده می گیریم. خیلی چیزها هست که باید شکرگذارشان باشیم، چیزهایی که بقیه حاضرند به خاطرشان زندگی شان را با زندگی ما عوض کنند. اما باز هم ما غصه ی چیزهایی را که نداریم را می خوریم. فکر کردن به چیزهایی که دارید، شکرگذاری به خاطر آنها و توجه به چیزهایی کوچکی که در اصل بزرگ هستند، باعث می شود که پر از حس و شادی و عشق شوید.

 

از سراسر وب

  • کارخانه ظروف یکبارمصرف