با این ۱۰ راهکار از خطرات مختلف جان سالم به در ببرید

با این ۱۰ راهکار از خطرات مختلف جان سالم به در ببرید
امتیاز به این post

نیروهای ارتش جوری تعلیم می بینند که در هر شرایطی زنده بمانند. این افراد در زمینه ی فرار کردن از شرایط بسیار دشوار بهترینند. در ادامه یک سری ترفند که ارتش نیروهای دریایی امریکا به کار می برد تا در شرایط مختلف جان سالم به در ببرد را به شما آموزش می دهیم.

۱_ اگر با دست و پای بسته داخل آب بودید، از پایین به بالا خیز بردارید تا به سطح آب برسید. وقتی به سطح آب رسیدید، زانوهایتان را خم کرده و به پشت تان انحنا بدهید تا بتوانید نفس بکشید. این کار را تکرار کنید.

۲_ همیشه برای پیدا کردن آب پاکیزه از سراشیبی ها بروید. اگر ذخیره ی آب تان تمام شد برای جست و جوی آب به سمت پایین بیایید.

 

۳_ وقتی وحشت زده می شوید، موفقیت را تجسم کرده و اهداف کوچک کوچک را دنبال کنید. این کار جلوی بیش از حد فکر کردن تان را می گیرد و چون خودتان را سر و سامان می دهید شانس زنده ماندن تان را بالا می برد.

۴_ وقتی در گل یا آب گل آلود فرو رفتید، پشت تان را خم کنید. بدین طریق هوا راحت تر وارد ریه هایتان می شود.

۵_ اگر گم شدید سعی کنید نهرها و جویبارهای کوچک را دنبال کنید چرا که معمولا به سمت فضاهای توسعه یافته می رسند.

 

۶_ هرگز داخل غار آتش روشن نکنید، آتش را بیرون روشن کنید. حرارت آتش باعث انبساط سنگ ها و خرد شدن شان می شود.

۷_ وقتی دست هایتان بسته است از دندان هایتان استفاده کرده و طناب را به سمت خودتان بکشید. سپس به طور همزمان سعی کنید مچ های خود را به هم بکشید. فقط حواستان باشد که زیادی محکم این کار را نکنید چون ممکن است گره را محکم تر بکنید.

حتما بخوانید:   16 ترفند جیمیلی که بازدهی شما را به شدت بالا می برد

۸_ در صورت حضور در محل بمب گذاری، صاف روی شکم دراز بکشید، سرتان را با انگشتان تان بپوشانید، پاهایتان را ضربدری کنید و دهان تان را باز نگه دارید. این ژست از امنیت بالایی برخوردار است. باز بودن دهان تان هم ریه ها و هم پرده ی گوش هایتان را از شوک انفجار محافظت می کند.

۹_ همیشه چوب کبریت ها را در جعبه ی پلاستیکی یا فلزی با خود به همراه داشته باشید و سرشان را با موم بپوشانید. جعبه ی پلاستیکی یا فلزی به همراه موم، کمک می کند که خیس نخورند.

۱۰_ در صورت سرمازدگی، ناحیه را با آب ولرم گرم کنید، و بعد انگشتان را باند پیچی کنید. هرگز از آب داغ استفاده نکنید چون شرایط را بدتر می کنید. ناحیه ی صدمه دیده را مالش هم ندهید و بین انگشتان فاصله بیندازید.

تا به حال در شرایطی بوده اید که این راهکارها به دردتان بخورد؟

 

منبع

از سراسر وب

  • کارخانه ظروف یکبارمصرف