برای آنکه تبدیل به فردی آرامتر شوید هر روز این چهار کار را انجام دهید

برای آنکه تبدیل به فردی آرامتر شوید هر روز این چهار کار را انجام دهید
امتیاز به این post

امروزه ما دائما به دنبال آن هستیم تا کارها را به سریعترین شکل ممکن انجام دهیم، در نتیجه دچار استرس می شویم ،در حالی که مستاصلیم فرمان زندگی را می چرخانیم و در کل افراد بسیار خشمگینی هستیم. اما همه افراد این گونه نیستند. در واقع افرادی هم وجود دارند که بسیار آرامند.

این انسانهای شگفت انگیز استرسهایی که روزانه به سمتشان نشان می رود را  با اعتماد به نفس و آرامش مدیریت می کنند. اگر تاکنون با این نژاد خاص از انسانها رابطه داشته اید ویژگی های مشترکی را در آنها پیدا می کنید.

  • از خودتان مراقبت کنید

بیشتر ما غذاهای ناسالم می خوریم –  از نوشیدنی ها گازدار گرفته تا غذاهای چرب و سرخ کرده – و وقتی غذای ناسالم وارد بدنتان کنید خروجی ناسالمی دریافت می کنید. افراد آرام از خود و فضای شخصی شان محافظت می کنند.

این یعنی آنها از خانه تا محل کارشان منظم، تمیز و مرتب هستند. اما سایرین نیز باید امیدوار باشند – غذای سالمتر بخورید و خانه تان را تمیز کنید. وقتی نظم و انضباط را برقرار کنید؛ متوجه نیازهایتان می شوید و بدون آنکه دچار استرس شوید میدانید چطور آنها را تامین کنید

  • برنامه روزانه تهیه کنید

با اینکه بسیاری می گویند داشتن برنامه ثابت روزانه خوب نیست، اما وقتی فواید آن را در نظر بگیرید چندان هم بد به نظر نمی رسد. با تهیه کردن برنامه روزانه نه تنها ذهنتان میتواند بدون نیاز به فکر کردن به انجام وظایفش بپردازد، بلکه میداند چقدر زمان نیاز خواهد داشت.

حتما بخوانید:   از کجا بفهمیم که یک دختر از ما خوشش می آید

صبحها، اگر برنامه ای بچینید که بتوانید آن را دنبال کنید، باعث می شود کارهای روزانه تان را به شکلی روانتر  دنبال کنید. از آنجا که برای کارهایی که باید انجام دهید برنامه دارید، سعی کنید از روی وظایف روزانه تان یک الگو بسازید و عامل زمان را نیز در نظر بگیرید.

  • خودتان را از تکنولوژی سم زدایی کنید

ما درصد زیادی از زمان روزانه مان را صرف انواع وسایل تکنولوژی می کنیم. وقتی زمان استراحت فرا می رسد، سراغ گوشی موبایل، تبلت یا تلویزیون می رویم. در عوض، به افرادی که آرامتر هستند توجه کنید، و زمانی را که پای صفحه گوشی یا تلویزیون می گذارید محدود کنید. کتاب بخوانید، پیاده روی بروید ، با دوستانتان معاشرت کنید یا حتی با حیوانات وقت بگذارنید.

  • انتظار بدترین ها را داشته باشید

برخی می گویند وقتی  خودتان را برای بدترین اتفاقها  آماده کرده اید، برایتان اتفاق نمی افتد. در این مورد قانونی به نام قانون مورفی وجود دارد. با آنکه اعتبار این قانون باید سنجیده شود، اما قطعا باید به آن فکر کنید. وقتی آماده اید تا روز بدی را سپری کنید، از نظر ذهنی بدنتان را گرم می کنید تا با سختی هایی که قرار است در طی روز با آنها روبه رو شود، بجنگد. وقتی روزتان را به انتها می رسانید، احساس موفقیت بیشتری می کنید و از روزتان رضایت بیشتری دارید

 

با آنکه برای تبدیل شدن به انسانی آرامتر باید بتوانید ذهنیت خود را تغییر دهید،  اقداماتی وجود دارد که جلوی بیش از حد بد خلق شدن تان را در طی روز می گیرد.

حتما بخوانید:   8 اشتباه والدین در تربیت کودکان که فرزند بزرگ تر هرگز آنها را فراموش نخواهد کرد

دفعه بعد که احساس کردید زیاد از حد عصبانی یا بی انگیزه شده اید، پیاده روی بروید، کتاب بخوانید، یا هر کاری که ذهن شما را از وضعیت فعلی رها میکند انجام دهید. دانستن نحوه کنترل احساسات تان ، صرف نظر از هر شرایطی که در آن قرار دارید،  باعث آرام شدنتان می شود.

 

از سراسر وب

  • کارخانه ظروف یکبارمصرف