در نگاه اول چه چیزی در تصویر دیدید

در نگاه اول چه چیزی در تصویر دیدید
امتیاز به این post
آنچه در این مطلب خواهید آموخت

شناخت خودتان روندی مداوم است که ممکن است حتی یک عمر هم برای آن کم باشد. هزاران هزار مورد هستند که در شکل دادن شخصیت شما موثرند. با این حال یک سری از جنبه های شخصیتی تان هستند که مانع رشد و پیشرفت شما در زندگی هستند و اگر آنها را درست کنید تاثیر به سزایی رویتان خواهند داشت. باید خودتان را هرچه بیشتر با این ویژگی های پنهان آشنا کنید. به تصویر زیر نگاه کنید. اولین چیزی که دیدید چیست؟

 

۱_ درخت

همانطور که می بینید درخت در مرکز تصویر قرار دارد. اگر درخت اولین چیزی است که توجه شما را جلب کرده، یعنی در جست و جوی معنای زندگی هستید. شما منطقی بوده و بیشتر دنباله روی مغزتان هستید تا قلب تان که می تواند در زمینه ی حرفه ای و کاری به سودتان باشد. رویکرد منطقی تان نسبت به امور در تصمیم گیری بهتر در زندگی به شما کمک می کند. اما باید محتاط باشید چراکه تمرکز بیش از حد بر روی جنبه ی منطقی زندگی می تواند بر احساسات تان سایه بیفکند.

به علاوه، این رویکرد انتظارات تان را محدود می کند یعنی کاری می کند تا فقط به دنبال چیزهای ملموس باشید نه چیزهایی که واقعا می خواهید. دنبال کردن مسیر منطقی برای رسیدن به معنای زندگی تنها شما را از حقیقتی که در جست و جویش هستید دور می کند. تا جای ممکن از ریسک کردن دوری می کنید که این خود می تواند عامل دیگری در عقب نگه داشتن تان باشد. اما اگر گاهی ناپرهیزی کنید، باعث می شود به فرصت های بزرگ تری دست پیدا کنید. بنابراین بهتر است که درها را باز نگه دارید. شما از مهارت های رهبری فوق العاده ای برخوردار هستید که الهام بخش دیگران است حتی اگر کسی برای راهنمایی تان نباشد، می توانید یاد بگیرید که خودتان راهنمای خودتان باشید. کافی است که از منطقه ی امن تان قدم بیرون بگذارید. از شکست نترسید چراکه شکست خوردن هم بخشی از زندگی است. آنچه مهم است این است که هر بار زمین خوردید دوباره برخیزید.

حتما بخوانید:   ۶ دلیل برای آنکه مسخره کردن یکدیگر برای رابطه مفید است

۲_ گوریل

گوریل در سمت چپ بوده و نشانگر انرژی مردانه است. اگر اول گوریل را دیدید، احتمالا با مشکلات عزت نفس درگیر هستید. اکثر اوقات خودتان را دست پایین گرفته و فشار زیادی برای خوب عمل کردن به خودتان وارد می کنید. وقتی در مسیر پیشرفت شکست می خورد به خودتان سخت می گیرید. مدام سرخودتان را شلوغ نگه داشته و وقت استراحت برای خودتان قائل نمی شوید. نیازهای دیگران بر نیازهای خودتان ارجحیت دارند. استعداد کسب علم دارید که در مسیر پیشرفت به شما کمک می کند. چیزهایی که در موردشان احساس ناامنی می کنید می توانند بهترین منبع عزت نفس باشند اگر از آنها برای پرورش خود استفاده کنید.

۳_ شیر

شیر در سمت راست نماد انرژی زنانه است، روحی وحشی که رام بشو نیست. اگر اول  آن را دیدید یعنی بی مهابا عمل کرده و دنباله روی غرایزتان هستید. شیوه ی خوش گذرانی تان ممکن است دیگران را آزار بدهد حتی اگر خودتان همچین قصدی نداشته باشید. نمی شود شما را در قفس انداخته و محدود کرد و گاهی جاهایی که نباید پنجه می کشید. در اعماق تان، شما انسان خوبی هستید که علیرغم دنبال کردن آرزوهای بزرگ باید بیشتر تمرکز کند. تمایل تان به موفقیت انقدر زیاد است که هیچ کاری را نصفه رها نمی کنید حتی اگر از انجام آن خوشتان نیاید. داشتن طبعی وحشی هم می تواند خوب باشد و هم بد. شما دنباله روی جمع نبوده و پیرو غرایز و تفکرات خودتان هستید، حال چه خوب باشند، چه بد. کاملا آگاهید که دیگران می توانند شما را به راه درست هدایت کنند، اما مادامی که سبک و سیاق خودتان را دنبال می کنید از اشتباه کردن باکی ندارید. پذیرفتن کمک دیگران گزینه ی خوبی است چراکه گاهی اوقات به جای اینکه موجب ضعف تان باشد باعث می شود قوی تر شوید.

حتما بخوانید:   فواید و معایب روان درمانی آنلاین

۴_ ماهی ها

ماهی ها هم پیش چشم تان بوده و نمادی از دوگانگی متناقض زندگی هستند. اگر اول ماهی ها را دیدید یعنی شخصیت واقعی تان از دیگران پنهان است. روی کاملا متفاوت و حتی شاید متضادی از خودتان را به دیگران می نمایانید. آشکار سازی خودتان برایتان دشوار است چراکه حس می کنید دیگران درک تان نمی کنند. خوب آمیخته شدن با زندگی بدین معنا نیست که از زندگی بهره ی کامل نمی برید. علیرغم تمام پیچیدگی ها، شما عاشق زندگی، جمعیت و مردم هستید. با همه با عشق و درک برخورد می کنید چراکه می دانید از هر دستی بدهید از همان دست پس می گیرید. اما ارتباط برقرار کردن با دیگران تا حدی که خود واقعی تان را بشناسند برایتان دشوار است. شما دنیای خودتان را دارید، مثل ماهی ای در دریا، فکر می کنید دیگران نمی توانند به اندازه ی کافی در این دریا دوام بیاورند. اما اشتباه می کنید. سعی کنید کمی بیشتر خود واقعی تان را به دوستان و خانواده تان نشان بدهید، خواهید دید که انقدرها هم متفاوت نیستید.

از سراسر وب

  • کارخانه ظروف یکبارمصرف