صنعت یکبار مصرف در ایران

کارخانه یکبار مصرف
امتیاز به این post

صنعت پلاستیک و یکبارمصرف در ۲ دهه اخیر شاهد پیشرفت چشمگیری بوده است. از این رو در این مقاله میخواهیم به معرفی یکی از پیشگامان تولید ظروف یکبار مصرف در ایران بپردازیم.

کارخانه یکبار مصرف آیاتای

شرکت تولیدی صنعتی ماهرخ پلاستیک با نام تجاری آیاتای پلاستیک در سال ۱۳۷۵ با هدف تولید ظروف یکبار مصرف به بهره برداری رسید مشتریان عمده محصولات این شرکت مجموعه های بزرگ تولید کننده فرآورده های لبنی و آبمیوه از قبیل مجتمع لبنیات و بستنی به تک . پگاه . صالح آمل.پاک.کاله و……میباشند.

شرکت ماهرخ پلاستیک در سال ۱۳۷۹ با گسترش فضای کارخانه و افزایش توان تولید ماشین آلات. گام بلندی در جهت افزایش تولید خود برداشت.همچنین در سال ۱۳۹۰ با راه اندازی و تجهیز واحد آزمایشگاه و جذب نیروی متخصص موفق به اخذ پروانه بهره برداری و پروانه ساخت از وزارت بهداشت و آموزش پزشکی گردید.

یکی از اهداف کوتاه مدت این شرکت استقرار سیستم مدیریت کیفیت ISO9001:2008 که در سال ۱۳۹۲ به آن نائل گردید. این شرکت با برنامه ریزی بلند مدت در نظر دارد با خرید و توسعه تکنولوژی افزایش ظرفیت تولید و خدمات ایجاد تنوع در تولید کالا و خدمات انعطاف پذیری قیمتها استفاده از نیروی انسانی ماهر و متخصص به اهداف خود برسد.

مدیریت ارشد شرکت ماهرخ پلاستیک در نظر دارد با مدیریت از راه ارزش ها دستور العملی برای ایجاد ارزش های مشترک و رسوخ آن ارزش ها در اعماق سازمان ایجاد تا سازمان شایستگی های کلیدی خود را یافته و در سدد شناسایی و بهبود مداوم خود که بیشترین ارزش را برای مشتریان می آفریند باشد همچنین با تمرکز بر نو آوری خلاقیت و کارآفرینی موجبات رشد و تعالی سازمان را فراهم آورد.

حتما بخوانید:   کمباکس چیست ؟

کارخانه یکبار مصرف آیاتای همواره سعی داشته از مواد مرغوب محصولاتی با کیفیت مطابق استاندارد های ملی و بین المللی را در بازار های داخلی و خارجی عرضه نماید نا گفته نماند که عمده ای از موفقیت خود را مدیون حمایت ها ونظرات سازنده مشتریان گرامی که همواره بصورت دو سویه در کنار یکدیگر بوده ایم .

چاپ ظرف یکبار مصرف

چاپ بر روی ظروف یکبارمصرف ( مانند چاپ ظروف لبنیات ) یکی از حیطه های فعالیت کارخانه بزرگ تولید کننده ظروف یکبارمصرف آیاتای میباشد. طیف گشترده ای از کارخانجاتی که نیازمند ظروف یکبارمصرف میباشند، ترجیح میدهند برای هرچه بهتر و بیشتر دیده شدن برندشان نام، لوگو و توضیحاتی مربوط به برند خود را روی ظروف یکبارمصرفشان چاپ کنند.
شما میتوانید با مراجعه به کارخانه آیاتای پلاستیک به راحتی هر چیزی را که میخواهید روی ظروف یکبارمصرف خود چاپ کنید.
جهت دریافت مشاوره و ثبت سفارش چاپ بر روی ظروف یکبارمصرف و چاپ ظروف لبنیات میتوانید با مشاورین آیاتای پلاستیک تماس بگیرید.

بازاریابی به روش چاپ ظروف یکبارمصرف

حتما شما هم برایتان پیش آمده که از یک مرکز خرید لباسی خریداری کرده باشید و هنگام دریافت لباس فروشنده خرید شما را داخل کیسه ای قرار میدهد که نام فروشگاه، آدرس فروشگاه و … روی آن درج شده است. تا زمانی که شما کیسه خرید خود را در دست داشته باشید نام آن فروشگاه به صورت خودکار در بین کسانی که به صورت اتفاقی بسته شما را میبینند تبلیغ میشود و این یعنی بازاریابی بدون هیچ هزینه اضافی !!
چاپ روی ظروف یکبارمصرف یکی از این روش های بازاریابی می باشد که شما میتوانید تنها با چاپ لوگو روی ظرف یکبارمصرف ، چاپ اسم روی ظرف یکبارمصرف محصولات خود را بین دیگران تبلیغ کنید. چاپ ظروف یکبارمصرف یکی از موثر ترین روش های بازاریابی می باشد.

حتما بخوانید:   رک چیست ؟

چاپ ظروف یکبارمصرف

وجود تصویر و لوگو اختصاصی برند شما روی ظرف یکبارمصرف همواره باعث میشود تا برند شما به صورت غیرمستقیم بین مردم تبلیغ شود. با چاپ ظروف یکبارمصرف میتوانید تصاویر اختصاصی خود را روی ظرف یکبارمصرف چاپ کنید. یکی از خدمات آیاتای پلاستیک چاپ ظروف یکبارمصرف می باشد. شما میتوانید به راحتی از سرویس چاپ لوگو روی ظرف یکبارمصرف آیاتای استفاده کنید و تصویر برند خود را روی ظروف یکبارمصرف چاپ کنید.

روش های چاپ روی ظروف یکبارمصرف

چاپ روی ظروف یکبارمصرف یکی از بهترین ایده های تبلیغاتی می باشد. برای چاپ روی ظروف یکبارمصرف از روش های مختلفی وجود دارد. متناسب با جنس ظرف یکبارمصرف و میزان تحمل فشار ظرف یکبارمصرف یکی از دو روش چاپ سیلک یا چاپ تامپو استفاده میشود. شما میتوانید با تماس با کارخانه آیاتای پلاستیک از بهترین روش چاپ ظروف یکبارمصرف برای محصولات خود مطلع شوید.

چاپ ظروف لبنیات

یکی از ویژگی های بارز محبوب کردن یک محصول لبنی در چشم مردم، طراحی زیبا آن محصول میباشد. اگر شما نیز نیاز به سرویس چاپ ظروف لبنیات دارید میتوانید به راحتی از طریف تلفن های تماس آیاتای پلاستیک اقدام به چاپ روی این ظروف بکنید. چاپ ظروف لبنیات یکی از سرویس های آیاتای پلاستیک می باشد که در بین مشتریان بسیار محبوب می باشد.

قیمت چاپ روی ظرف یکبارمصرف

قیمت چاپ روی ظرف یکبارمصرف به چند پارامتر مختلف بستگی دارد. مانند طرحی که میخواهید چاپ شود، رنگی یا سیاه سفید بودن طرح چاپی ، روش چاپ روی ظرف یکبارمصرف و … . شما میتوانید تنها با یک کلیک از قیمت چاپ ظرف یکبارمصرف مطلع شوید و در صورت تمایل با مجموعه آیاتای همکاری کنید. کارخانه آیاتای همواره در تلاش است تا با کم ترین هزینه بهترین کیفیت را برای شما فراهم آورد.

حتما بخوانید:   رک شبکه چیست ؟

از سراسر وب

  • کارخانه ظروف یکبارمصرف