فروشگاه رک شبکه

رک شبکه چیست ؟
امتیاز به این post

فروشگاه تسلاکابل فروشنده انواع رک های شبکه در تهران می باشد.

خرید آنلاین رک شبکه

برای خرید رک شبکه به صورت آنلاین میتوانید از طریق وبسایت تسلا کابل اقدام کنید. شما میتوانید از این لینک لیست تمام رک های شبکه موجود در فروشگاه تسلا کابل را مشاهده کنید. همچنین در صورت نیاز میتوانید لیست قیمت محصولات موجود در فروشگاه تسلا کابل را دریافت کنید و در صورت نیاز به مشاوره بیشتر با تلفن های تماس با ما ارتباط برقرار کنید.

خرید رک شبکه در تهران

اگر شما ساکن تهران هستید میتوانید با مراجعه حضوری به فروشگاه تسلا کابل از محصولات موجود در این فروشگاه به صورت حضوری بازدید به عمل آورید و از مشاوره رایگان نیز بهره ببرید. متخصصان ما همه روزه از شنبه تا ۵شنبه در فروشگاه حضور دارند و شما میتوانید در صورت نیاز با مراجعه به فروشگاه تسلا کابل از مشاوره رایگان برای خرید تجهیزات بهره مند شوید.

قیمت رک شبکه در سال ۱۴۰۱

قیمت رک شبکه همواره در حال تغییر می باشد. این تغییر قیمت به عوامل زیادی از جمله قیمت ورق آلومینیوم، اجرت ساخت، هزینه رنگ و … بستگی دارد. فروشگاه تسلا کابل از آنجایی که تولید کننده رک می باشد، همواره قیمت رک های شبکه موجود در سایت و فروشگاه بروز می باشد. به دلیل دسته اول بودن قیمت رک های موجود در فروشگاه تسلا کابل، مشتریان همواره از بروز بودن قیمت ها مطمعن هستند.

حتما بخوانید:   ساخت قالب ظروف یکبار مصرف

مشخصات رک شبکه

رک های شبکه ۴ یونیت مدل دیواری معمولا با عمق‌هایی همچون ۳۵ تا ۶۰ سانتی‌متر در بازار ارائه شده‌اند. به خاطر کوچک بودن و اشغال فضای کمتر، این محصول عمدتا برای نصب دستگاه‌هایی همانند مودم، سوییچ و پروژه‌های کوچک دوربین و شبکه کاربرد دارد.

رک شبکه ۶ یونیت اغلب با عمق های ۳۳ تا ۶۰ سانیتی‌متر در دسترس است. فضای داخلی این دستگاه کم بوده و بیشتر برای نصب دستگاه‌های کوچکتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این نوع رک که اغلب با عمق ۶۰ سانتی‌متری و به صورت دیواری یا Outdoor ارائه می‌شوند معمولا جهت نصب تجهیزات ۱۹ اینچی شبکه و سیستم‌های دوربین مداربسته مناسب است.

از سراسر وب

  • کارخانه ظروف یکبارمصرف