مزایای داشتن فروشگاه اینترنتی

مزایای داشتن فروشگاه اینترنتی
مزایای داشتن فروشگاه اینترنتی
امتیاز به این post

فروشگاه اینترنتی راهی برای فروش و اعتبار بیشتر.

امروز در مجله اینترنتی مبین میخواهیم درباره مزایای داشتن یک فروشگاه اینترنتی صحبت کنید.

تقریبا بیش از دو دهه است که اینترنت در جوامع بشری همه گیر شده است.اگر شما دنبال جدیدترین اخبار هستید، اینترنت! اگر میخواهید جدیدترین فیلم بازیگر مورد علاقه خود را ببینید، اینترنت! اگر میخواهید یک قاتل سریالی را استخدام کنید، اینترنت!

هر چیزی که شما نیاز داشته باشید، کافیست یک جستجو در اینترنت بکنید تا نتیجه مطلوب و مورد نظر خود را پیدا کنید.

اما جایگاه کسب و کار ها در اینترنت کجاست ؟

اگر شما دارای یک کسب و کار میباشد، بی شک یک دفتر کار، شرکت، کارخانه، مغازه یا یک مکانی دارید که در آنجا محصول یا خدمات خود را برای عموم به نمایش میگذارید و سعی در این دارید تا مشتری های خود را روز به روز بیشتر کنید.

حال اگر این محل کار شما در یک ساختمان لوکس در بهترین نقطه شهر باشد، بی شک محصولات شما بیشتر فروش میرود و مشتری های داعمی خواهید داشت که حاظرند برای تک تک محصولات و خدمات شما پول پرداخت کنند.

برگردیم به اینترنت.امروزه مردم از هر فرصتی استفاده میکنند تا در فضای مجازی گشت و گذاری کنند.وب گردی، دیدن ویدیو های بامزه ی یوتیوب، دیدن تصاویر جدید از مدل های هالیوودی در اینستاگرام، خواندن اخبار روز دنیا در کانال های خبری تلگرام،  خواندن توییت های سیاست مداران در توییتر و … و در این بین مردم عاشق این هستند که در فروشگاه های اینترنتی گشت و گذار کنند و به خرید محصولات مورد نیازشان بپردازند.

حتما بخوانید:   سرور OpenVPN چیست؟

اما این فروشگاه اینترنتی مانند هایپر مارکت هایی که شما در قلب هر شهر میبیند نیاز به یک سری المان هایی دارید مانند فروشنده، محصول، یک ساختمان شیک، قفسه های پر از محصول و … اما نه به صورت فیزیکی!

چگونه یک فروشگاه اینترنتی داشته باشیم ؟!

شما تنها کافیست یک دامنه ثبت کنید به نام فروشگاه خود.سپس یک فضای میزبانی(هاست) برای فروشگاه خود ثبت کنید.حال کافیست محصولات خود را وارد فروشگاهتان کنید.

به همین سادگی.

شاید برای ساخت یک فروشگاه اینترنتی جدا از تهیه محصولات و لیستشان، حداکثر یک ماه زمان ببرد.این درحالیست که اگر بخواهید یک فروشگاه به صورت واقعی بسازید باید کلی درگیر کار های اداری شوید، یک ساختمان بخرید، هزینه های جانبی مانند  هزینه خرید قفسه، میز، صندلی و … بپردازید.

اما در فروشگاه های اینترنتی(مجازی) تنها کافیست به یک گروه طراحی وبسایت مراجعه کنید و نیاز خود را از داشتن یک فروشگاه برای آنان فراهم کنید.

در این بین شما میتوانید به یک گروه مهندسی طراحی و برنامه نویسی با تجربه و مجرب با کلی نمونه کار مراجعه کنید یا این فرصت را به یک گروه تازه کار واگذار کنید که این کار ریسک بالایی دارد.

ما در این مقاله به شما مزایای داشتن نمونه مجازی کسب و کار خود را گفتیم.یقینا داشتن جایگاهی با ثبات و بالا در دنیای مجازی اعتبار کسب و کار شما را تا چندین برابر افزایش میدهد.

گروه مهندسی مبین شما را در این راه همراهی میکند.برای ساخت وبسایت و فروشگاه اینترنتی، کافیست با ما تماس بگیرید.

از سراسر وب

  • کارخانه ظروف یکبارمصرف