چرا نمیتوانم در اینستاگرام کامنت بگذارم ؟

چرا نمیتوانم در اینستاگرام کامنت بگذارم؟
امتیاز به این post

مثل بقیه ی چیزها، امکان مسدود شدن یا بلاک شدن کامنت ها یا نظرات هم در اینستاگرام وجود دارد. اینستاگرام شاید مانع شما از کامنت بگذارم زیر یک پست خاص، یا کلا تمام پست ها شود. در ادامه به بررسی دلایل این موضوع می پردازیم.

آخرین ورژن اینستاگرام را نصب نکرده اید

طبق اعلامیه ی خود اینستاگرام، اولین چیزی که ممکن است مانع کامنت گذاشتن شما شود این است که برنامه را به آخرین نسخه بروزرسانی نکرده اید.

در کامنت تان بیشتر از ۵ نفر را منشن کرده اید

شاید ندانید که اینستاگرام اجازه منشن کردن بیش از ۵ نفر با @ و آی دی را نمی دهد. پس اگر می خواهید بیش از ۵ نفر را در کامنت ها منشن کنید، باید چند کامنت بگذارید.

کامنت تان حاوی بیش از ۳۰ هشتگ است

تعداد هشتگی که در هر کامنت می توانید بگذارید ۳۰ عدد است، تعداد هشتگی که در کپشن پست تان هم می توانید بگذارید همین مقدار است. اگر بیش از این مقدار هشتگ بگذارید کامنت تان اسپم به نظر رسیده و مسدود خواهد شد.

دارید پشت سرهم یک چیز را کامنت می گذارید

اگر سعی کنید بدون هیچ تغییری یک کامنت را چند بار پشت سر هم بگذارید بلاک خواهید شد. اگر سعی کنید یک متن مشابه را چندین بار زیر یک پست یا چند پست مختلف کپی پیست کنید، با خطای مسدودی کامنت مواجه خواهید شد و نمی توانید در یک بازه ی زمانی کامنتی بگذارید.

حد مجاز کامنت گذاری روزانه تان را رد کرده اید

حتما بخوانید:   چرا نمی‌توانید وارد حساب اینستاگرام تان شوید؟

با الگوریتم جدید اینستاگرام، شما اجازه دارید که روزانه ۱۸۰ تا ۲۰۰ کامنت بگذارید و اگر تعداد کامنت ها از این حد بیشتر شود معمولا بلاک خواهید شد.

کامنت تان حاوی کلمات یا جملات فیلتر شده است

یک سری کلمات یا جملات هستند که قوانین اینستاگرام را نقض می کنند. شاید دلیل مسدود شدن کامنت هایتان استفاده از همین کلمات و جملات باشد.

کسی که پست گذاشته ممکن است شما را بلاک کرده باشد

اگر متوجه شدید که زیر پست یک فرد خاص نمی توانید کامنتی بگذارید، شاید آن شخص شما را بلاک کرده. برای فهمیدن این مسئله سعی کنید زیر پست یک نفر دیگر کامنت بگذارید.

توجه داشته باشید که اگر پستی که می خواهید زیر آن کامنت بگذارید حذف شده باشد، با ارور یا خطا مواجه خواهید شد. اما این هیچ ارتباطی به بلاک شدن کامنت گذاری شما ندارد.

چطور از شر مسدودی کامنت گذاری در اینستاگرام راحت شوید؟

آدرس آی پی تان را عوض کنید: وقتی اینستاگرام شما را بلاک می کند، در واقع آی پی شما را بلاک کرده. در این صورت می توانید از راهکارهای زیر استفاده کنید.

از دستگاه دیگری استفاده کنید: یکی از راه های تغییر آی پی این است که از دستگاه دیگری وارد اکانت تان شوید.

از وی پی ان استفاده کنید: راهی دیگر برای تغییر آی پی& استفاده از وی پی ان است.

از دیتای موبایل تان استفاده کنید: به جای وای فای از دیتای موبایل  یا همان اینترنت خط تان استفاده کنید تا ببینید مشکل برطرف می شود یا نه. کارآمدترین راهکار این است که از سه ترفند بالا با هم استفاده کنید تا شانس نتیجه گیری تان بالا رود.

حتما بخوانید:   چرا هرگز نباید نام کاربری اینستاگرام تان را عوض کنید؟

صبور باشید و ۲۴ ساعت صبر کنید: اکثر مسدودی ها موقت بوده و بیش از ۲۴ ساعت به طول نمی انجامند، بنابراین گاهی اوقات فقط کافی است که ۲۴ ساعت صبر کنید.

منبع

از سراسر وب

  • کارخانه ظروف یکبارمصرف