چرا هرگز نباید نام کاربری اینستاگرام تان را عوض کنید؟

چرا هرگز نباید نام کاربری اینستاگرام تان را عوض کنید؟
امتیاز به این post

یوزرنیم یا نام کاربری یکی از مهم ترین ویژگی های حساب هرکس در اینستاگرام است چرا که به دیگران نشان می دهد شما که هستید و چه جور محتوایی پست می کنید. کاربران شما را از طریق نام کاربری تان است که خواهند شناخت و دنبال خواهند کرد.

چرا نباید نام کاربری تان را عوض کنید؟

نام کاربری راهی است که دیگران از طریق آن شما را شناخته و با شما تعامل برقرار می کنند. شاید به فکر عوض کردن نام کاربری تان به دلیل قدیمی شدن یا جالب بنظر نیامدن یا هر دلیل دیگری که در ذهن تان دارید باشید، اما باید بدانید که این اشتباهی بسیار بزرگ است! در ادامه دلایل اشتباه بودن این کار را برایتان عنوان می کنیم.

۱- فالورها و مشارکت آن ها را از دست خواهید داد

یکی از دلایل اصلی اینکه نباید یوزورنیم تان را عوض کنید این است که فالوورهایتان را از دست خواهید داد. شاید فکر کنید که چرا؟ فرض کنید صفحه ای طنز با تعداد زیادی دنبال کننده را می چرخانید اما ناگهان تصمیم به عوض کردن نام کاربری تان می گیرید. فردای آن روز یکی از دنبال کننده های پروپا قرص تان شما را با اسم قبلی جست و جو می کند اما با پیغام “کاربر پیدا نشد” مواجه می شود. او در آن لحظه فکر می کند که یا حساب تان را حذف کردید یا به دلایلی حساب تان غیرفعال شده به همین خاطر دیگر شما را فراموش کرده و شروع به دنبال کردن اکانت های مشابه شما می کند.

حتما بخوانید:   هرآنچه که لازم است درمورد شدوبن اینستاگرام بدانید

۲- ممکن است فالوورها شما را نشناسند

برای خیلی از ما اتفاق افتاده که پست یک حساب اینستاگرامی را در صفحه ی اصلی می بینیم و با خود فکر می کنیم که من این صفحه را کی فالو کردم؟ این دقیقا اتفاقی است که وقتی نام کاربری تان را عوض کنید می افتد. فالورها پست شما را می بینند اما چون اسم جدیدتان را نمی شناسند شما را آنفالو می کنند و همین می شود که به تدریج از حجم دنبال کننده هایتان کاسته می شود.

۳- به مدتی کوتاه در موتورهای جست و جویی همچون گوگل ظاهر نخواهید شد

طبیعی است که در اولین روزهای عوض کردن نام کاربری تان در گوگل یا دیگر موتورهای جست و جو یافت نشوید چرا که آنالیز و شناختن دوباره ی شما توسط آن ها اندکی زمان می برد.

۴- محتواهایی که به اینستاگرام تان لینک کرده بودید از دست خواهید داد

طبیعی است که بخواهید اینستاگرام تان را در دیگر شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید اما باید به یاد داشته باشید که وقتی نام کاربری تان را عوض می کنید عکس ها و ویدیوهایی که از اینستاگرام در شبکه های اجتماعی دیگر به اشتراک گذاشته اید هم از بین خواهند رفت.

با خواندن تمام دلایل بالا اگر حس می کنید که همچنان نیاز است تا نام کاربری تان را عوض کنید، پیش از آن موارد زیر را در نظر داشته باشید:

– سعی کنید تمام چیزهایی که به اینستاگرام تان لینک کرده اید را پیدا کرده و آدرس آن ها را به آدرس جدیدتان تغییر دهید.

حتما بخوانید:   چطور با سفر کردن از اینستاگرام پول دربیاوریم؟

– نام کاربری ای که به دنبالش هستید را جست و جو کرده و مطمئن شوید که در دسترس است.

–  اگر پیش از این روی پست هایتان نام کاربری تان را می نوشتید و یا به صورت واتر مارک می گذاشتید، باید فکری به حال این پست  ها هم بکنید.

نتیجه گیری

پس از خواندن این مطلب اگر به طور قطعی تصمیم به عوض کردن یوزرنیم تان گرفته اید، دقیق به نام انتخابی تان فکر کنید تا دوباره در آینده نخواهید آن را عوض کنید و همچنین تمام پیامدهایی که این کار می تواند برایتان به ارمغان بیاورد را مد نظر داشته باشید.

 

از سراسر وب

  • کارخانه ظروف یکبارمصرف