چطور پست های فیسبوک را به صورت چندتایی با هم پاک کنیم

چطور پست های فیسبوک را به صورت چندتایی با هم پاک کنیم
4.5/5 - (2 امتیاز)

از زمان باب بودن فیسبوک در ایران خیلی می گذرد. شاید حساب تان را هنوز برای عضویت در جاهای مختلف یا گه گاهی چک کردن نگه داشته باشید. اما شاید آن زمان چیزهای مختلف زیادی را در فیسبوک به اشتراک گذاشته اید که الان دیگر نمی خواهید چشم کسی به آن ها بیفتد. در این مطلب به شما آموزش می دهیم که چطور پست های فیسبوک تان را به صورت چند عدد با هم حذف یا آرشیو کنید.

در ابتدا توجه داشته باشید که حذف یا آرشیو چند پست با هم در حال حاضر تنها از طریق برنامه های موبایلی فیسبوک (آی او اس یا اندروید) در دسترس است. بنابراین حواس تان باشد که مراحل ذکر شده را با نسخه ی موبایلی فیسبوک انجام دهید.

 

  • برنامه ی فیسبوک را باز کنید.

 

  • به پروفایل تان رفته و روی منوی سه نقطه ای ضربه بزنید.

 

  • مسیر زیر را در پیش بگیرید: Manage Activity < Activity Log و روی پنجره ی پاپ آپی که نوشته Your posts ضربه بزنید.

 

  • پس از آن که لیستی از پست هایتان را مشاهده کردید، می توانید تمام پست هایی که می خواهید حذف یا آرشیو کنید را انتخاب کرده و دکمه یArchive یا Recycle bin را بزنید.

 

تمام پست های آرشیو شده یا حذف شده در قسمت Your posts برچسب دار می شوند. می توانید برای دیدن پست های حذف شده یا آرشیوشده تان روی  آن برچسب ها بزنید.

 

فیسبوک پست هایی که حذف کرده اید را ۳۰ روز در سطل زباله نگه می دارد تا مبادا اشتباهاً پستی را حذف کرده باشید و بخواهید آن  را برگردانید.

حتما بخوانید:   کدام عکس های فرزندان مان را نباید در شبکه های اجتماعی قرار دهیم؟

امیدواریم که هرچه زودتر، فیسبوک امکان حذف چندتایی از طریق دسکتاپ را نیز فراهم کند.

از سراسر وب

  • کارخانه ظروف یکبارمصرف