چگونه از اکانت اینستاگرام خود در تمام دستگاهها خارج شویم

چگونه از اکانت اینستاگرام خود در تمام دستگاهها خارج شویم
امتیاز به این post

اینستاگرام یکی از محبوب ترین پلتفرم های شبکه اجتماعی است که در آن میتوانید تصاویر و ویدیوهای خود را آپلود کنید، به دوستان تان سر بزنید، داستانهایتان را با هم به اشتراک بگذارید و برندها و سلبریتی ها را دنبال کنید. گاهی ممکن است اکانت خود را روی وسیله فرد دیگری باز گذاشته باشید و فراموش کنید که از آن خارج شوید و بترسید که دیگران از اطلاعات اکانت شما سوء استفاده کنند.

هر وقت وارد اکانت اینستاگرام خود می شوید، مروروگر تا زمانی که از آن اکانت خارج نشوید، کوکی های مربوط به اطلاعات لاگین شما را ذخیره می کند . اکانت اینستاگرام در دسترس باقی می ماند و بعد از مدتی یا روز بعد بدون نیاز به وارد کردن اطلاعات ورود قابل دسترسی است. اما اگر در تمام دستگاهها از اکانت اینستاگرام خود خارج شوید احتمال سوء استفاده از اطلاعات تان وجود نخواهد داشت.

چطور در تمام دستگاهها از اکانت اینستاگرام خود خارج شویم؟

شما میتوانید از تمام دستگاهها با تغییر رمز عبور خود خارج شوید. این تنها راه برای خروج از اکانت خود در تمام دستگاهها به طور همزمان است. همچنین لازم نیست اپلیکیشن دیگری را دانلود کنید زیرا به طور مستقیم از طریق اپلیکیشن اینستاگرام میتوانید این کار را انجام دهید.

اپ اینستاگرام خود را باز کنید و روی دکمه پروفایل در گوشه پایین صفحه بزنید. روی سه نقطه افقی در گوشه سمت راست بالایی صفحه بزنید. سپس وارد تنظیمات شوید. وارد بخش حریم شخصی و امنیت شوید، و رمز عبور خود را تغییر دهید. برای خارج شدن از اکانت اینستاگرام خود بر روی تمامی دستگاهها، باید رمز عبور خود را تغییر دهید.

در قسمت رمز عبور ابتدا باید رمز عبور قدیمی خود را وارد و سپس رمز جدیدی تعریف کنید. بعد از وارد کردن اطلاعات لازم، روی دکمه done در گوشه سمت راست بالای صفحه بزنید.

خروج از نسخه موبایل