چگونه از صداقت خواستگار یا نامزدتان مطلع شوید؟

صداقت در رابطه
صداقت در رابطه
3.6/5 - (5 امتیاز)

❄️ ۱- سوالهای معکوس بپرسید به نوعی که خواسته خود را به صورت معکوس بیان کنید.

💫مثلا شما میخواهید بدانید طرفتان اهل معاشرت است یا نه . میگویید اگر همسر آینده شما اهل معاشرت نباشد و منزوی باشد و اهل مسافرت و میهمانی نباشد برای شما سخت نیست؟ اگر خودش هم همین حالت را داشته باشد می گوید نه. چه سختی دارد . خانم چه بهتر! این یعنی زن خوب. چی هست هر روز میهمانی و خانه مامان و مسافرت و اینها . اینجور خودش را لو میدهد .

❄️ ۲- اگر طرف مقابل شما هرچه شما میگویید میپذیرد هر شرطی میگذارید میپذیرد ومیگوید اتفاقا من هم همین مدنظرم بود اگر این چنین بود باید در آن شک کرد و در #صداقت او تردید کنید.

❄️ ۳- تطبیق ادعاهای طرف مقابل با عمل او.

💫 مثلاً اگر او مدعی است که اهل مطالعه بسیار است می توانید از او بخواهید که تعدادی از کتاب های مورد مطالعه اش را معرفی کند. در فرصتی بعد مبحثی را در همان کتاب طرح کنید و او را به گفتگو بکشانید .و یا فرد معتقدست که انجام واجبات از اهمیت خاصی برایش برخوردار است اما در مواقع رفت و آمدهای #خواستگاری و ملاقات ها عمل به واجبات را در اولویت خود نمی گذارد (فرض کنید اعتقاد به حجاب را عنوان می کند اما در عمل پای بند به عمل کردن به آن نیست.) ادعا میکند خیلی منظم است ببینید چقدر سر وقت می آید .

❄️ ۴- اگر شما شرایط ویژه ای دارید برای مثال وضعیت مالی پدرتان خوب است و تردید دارید که برای ارزشهای خودتان به خواستگاری آمده یا نه میتوانید به او بگویید تصمیم دارید کاملا مستقل باشید و از دارایی پدرتان هرگز استفاده نکنید یا خانم می فرمایند من شاغل هستم و حقوق دارم تردید دارم آقا برای پول و شغلم آمده یا نه . در این صورت شما میگویید شرط من این است که پولی راکه در می آورم نمیخواهم در زندگی خرج کنم و برای آن برنامه ای دارم . البته نمیخواهم این را بگویم توی زندگی من و تو نداریم ولی شما میخواهید او راامتحان کنید ، بعد میگویید من می خواستم دلم آرام بگیرد وگرنه من و شما نداریم

حتما بخوانید:   ۵ دلیل برای آنکه جدا خوابیدن میتواند روابط شما را قوی تر کند

❄️ ۵- به دریافت پاسخ در مورد موضوعات مختلف در شرایط متفاوت بپردازید. در این مورد توصیه می شود در مورد یک موضوع چندین بار، سئوال های گوناگون پرسیده شود. از قدیم گفته اند دروغگو فراموش کار است. لذا اگر شخص در ارائه پاسخ صداقت نداشته باشد در یکی از این شرایط عدم #راستگویی خود را بروز خواهد داد.

💫 فرض کنید شخص عنوان می کند اولویت ملاک های من ایمان است. می توانید در شرایطی دیگر از او سئوال کنید میزان درآمد ماهیانه همسر باید در چه حد باشد تا مورد رضایت شما باشد؟ و یا «اگر شخصی مؤمن و معتقد با درآمدی نه چندان بالا اما تحصیل کرده به خواستگاری شما بیاید مورد قبول شما واقع می شود؟»

❄️ ۶- صاحب نظران در زمینه مهندسی ذهن و NLP معتقدند افراد در هنگام بیان نظرات و به خاطر آوردن و ابراز صحبت های خود معمولاً به یکی از طرفین نگاه می کنند. در تمایل چشم ها به چپ فرد در حال یادآوری تصویر واقعی درگذشته است. و در تمایل چشم ها به راست فرد در حال ساخت تصاویر نو و تازه است. لذا وقتی طرف مقابل شما در پاسخ به یک سئوال چشم هایش را به سمت چپ خود هدایت می کند به راستگویی نزدیک تر است و اگر چشمان خود را به طرف راست خود سوق می دهد احتمالاً به پاسخی ساختگی روی آورده است.

از سراسر وب

  • کارخانه ظروف یکبارمصرف