چگونه با استفاده از قدرت فکر آرزوهایمان را به واقعیت تبدیل کنیم

چگونه با استفاده از قدرت فکر آرزوهایمان را به واقعیت تبدیل کنیم
امتیاز به این post

چطور میتوانید رویاهایتان را محقق کنید؟ اصلا آرزو و رویا چیست؟ بر طبق دیدگاه معنوی جهانی، رویاها، افکار شما هستند که پتانسیل تبدیل شدن به واقعیت را به مدد نیروی درونی تان، دارا میباشند

این ایده که هر فکری، رویدادهای خاصی را مانند یک آهنربا به سمت خود جذب می کند و دنیای بیرونی را متحول می سازد ، ایده جدیدی نیست. ما این موضوع را بارها و بارها از طرف مربیان معنوی مختلفی شنیده ایم

این دیدگاه البته که در نوع خود جالب است زیرا به ما قدرت و انرژی خلاقه بسیاری می دهد و باعث می شود باور کنیم که محقق شدن رویاها برای هر کسی امکان پذیر است.

به منظور قدرت بخشیدن به قدرت فکر، باید ذهنتان را تعلیم دهید و هر روز انرژی تان را بالاتر ببرید. این طور تصور می شود که رویاها در صورتی که توسط ذخیره عظیمی از نیروی درونی و دیدگاه مثبت حمایت شوند، سریعتر به حقیقت می پیوندند.

چه چیزی انرژی و نیروی فکری شما را نابود می کند؟

هر نوع تفکر منفی، ترس، شک و افکار خود  – تحقیر کننده انرژی فکر را نابود می کنند بنابراین ذهن شما باید خالی از باورهای سمی باشد. سعی کنید مثبت بیندیشید و افکار منفی تان را با افکاری پر از انرژی مثبت و نور جایگزین کنید.

خشم عامل نابودکننده قدرتمندی برای انرژی شماست. بنابراین بخشیدن را بیاموزید و احساسات منفی تان را آزاد کنید ، تا نیروی فکرتان رویدادهای مورد نظرتان را بسیار سریعتر به خود جذب کند. بدبینی و نارضایتی نیز به انرژی شما آسیب وارد می کنند.  لذت بردن از زندگی را بیاموزید و برای هر لحظه از زندگی تان شکرگزار باشید.

حتما بخوانید:   ۷ روش برای الهام گرفتن در سخت ترین دوران زندگی

سبک زندگی منفعل و عادات بد نیز تاثیر منفی روی ذخیره انرژی درونی شما دارد. ورزش کنید، مراقبه و یوگا انجام دهید و زمان بیشتری را در هوای آزاد سپری کنید. در این صورت نیروی و انرژی فکر شما به شکل چشم گیری افزایش می یابد. به جای تماشا کردن اخبار تلویزیون یا فیلم دیدن، کتابهایی در زمینه پرورش خود بخوانید و با افراد مثبت معاشرت کنید. زمانی که از شر افکار ، احساسات و عواطف منفی رها شدید، انرژی تان بالا می رود. در این زمان است که میتوانید رویاهایتان را متجلی کنید.

تکنیک مربوط به متجلی کردن رویاها

برای متجلی کردن آرزوها تکنیکهای بیشماری وجود دارد. در این مقاله ما روی یکی از قدرتمندترین تکنیکها یعنی تصویرسازی ذهنی متمرکز می شویم.

اولین کاری که باید انجام دهید بیان کردن آرزویتان به شکلی واضح است. این کار باید احساسات خوشایندی چون لذت، خوشحالی و شادمانی در شما ایجاد کند. احساسات مثبت ، آرزوهایتان را قوی تر می کنند و زمان دستیابی به آنها را کوتاهتر می سازند. سپس باید خود را آرام کنید. زمانی که کسی مزاحم شما نمی شود را انتخاب کنید ، در وضعیت راحتی قرار بگیرید، چشمانتان را ببندید و ریلکس کنید. اجازه دهید بدنتان سبک و بی وزن شود. سعی کنید ذهنتان را آرام نگه دارید. زمانی که به وضعیت آرامش رسیدید، به شادترین لحظات زندگی تان فکر کنید. خود را غرق در موج لذت و شادی کنید. این موج افکار شما را سرشار از انرژی های لازم میکند.

حال تصور کنید رویایتان محقق شده است. شما به آنچه میخواستید رسیده اید. شادی و حس سپاسگزاری را درون خود احساس کنید . مدتی در این وضعیت زیبا باقی بمانید، از آن لذت ببرید و چشمانتان را باز کنید. تبریک می گوییم! رویای شما در مسیر متجلی شدن قرار گرفته است. حال آن را رها کنید و سبک شوید. دستور شما توسط کائنات دریافت شده است، پس اجازه دهید کائنات تصمیم بگیرد که چطور رویایتان را محقق کند.

حتما بخوانید:   ۵ راهکار ساده برای اجتماعی تر شدن

چند نکته مهم:

  • رویای شما نباید به دیگران یا دنیا آسیب برساند. اگر نیروی فکر شما برای نقشه های مخرب استفاده شود، برایند خوبی نخواهد داشت
  • بعد از استفاده از این تکنیک، نباید بنشینید و منتظر بمانید. به نیروهای بالاتر کمک کنید و در دنیای واقعی فعال باشید.
  • اگر رویای بزرگی دارید که روی محقق شدن آن تلاش میکنید، باید این تمرین را چند بار انجام دهید . هر چه انرژی خلاقه بیشتری به رویایتان بدهید، سریعتر به واقعیت تبدیل می شود.

 

از سراسر وب

  • کارخانه ظروف یکبارمصرف