۷ ترفند دزدان برای سرقت وسایل شما

۷ ترفند دزدان برای سرقت وسایل شما
امتیاز به این post

دزدها برای زدن جیب شما از دو انگشت استفاده می کنند. این یک ترفند ساده است که شما به خصوص در مکانهای شلوغ متوجه آن نمی شوید. اما همچنان بهتر است نسبت به آنها آگاهی داشته باشید تا بتوانید در آینده از دست آنها فرار کنید.

۱- ترفند « نگه داشتن بچه »

یک فرد غریبه ممکن است از شما بخواهد نوزادی را نگه دارید اما آگاه باشید که او از این ترفند برای سرقت وسایل شما استفاده می کند. بعد از آنکه فرد غریبه نوزاد را به شما می دهد طوری وانمود می کند که نوزاد در حال افتادن است. وقتی سعی می کنید به او کمک کنید، دزدها وسایل تان را از کیف یا جیبتان می زنند.

۲- ترفند مترو

این ترفند در مکانهای شلوغ مانند وسایل حمل و نقل عمومی امکان پذیر است. دزدها میتوانند بدون آنکه متوجه شوید جیب شما را بزنند. آنها از دو انگشت خود به شکل حرف V استفاده کرده و آن را وارد جیب شما می کنند. سپس خود را به زانو یا کمر فردی که از آن دزدی کرده اند می زنند. آنها برای آنکه شما متوجه دزدی شان نشوید به این شکل حواس شما را پرت می کنند.

۳- ترفند « تکه کاغذ »

این ترفند یک ترفند قدیمی است که زیاد استفاده می شود. تصور  کنید در یک کافی شاپ نشسته اید. گوشی تان روی میز کنار شما قرار دارد. فرد غریبه ای به شما نزدیک می شود و به شما تکه کاغذی که روی آن نوشته شده معلول است و نیاز به پول دارد را می دهد .بعد از اینکه او کاغذ را بر می دارد، گوشی شما نیز همراه آن رفته است. آنها گوشی را با کاغذ پوشانده و آن را می دزدند. شما مدتی بعد متوجه نبود گوشی تان می شود.

حتما بخوانید:   وقتی در شرایط مشکوکی قرار می گیرید چه باید بکنید

۴- ترفند « دوربین خراب »

استراتژی دیگر آن است که فردی شما را مجبور می کند دوربین را نگه داشته و از او عکس بگیرید. وقتی میخواهید عکس بگیرید متوجه می شوید که دوربین خراب است و آن را پس می دهید. اما در این لحظه مشکلات شروع می شوند. صاحب دوربین عصبانی می شود و شما را سرزنش می کند. سپس از شما میخواهد که خسارت دوربین را بدهید.

۵- ترفند « سوپر مارکت »

فرد غریبه ای به شما در سوپر مارکت نزدیک می شود و میخواهد در پیدا کردن یک محصول به او کمک کنید. در حالی که قربانی به آنها کمک می کند، کیف دستی یا کت اش در سبد خرید جا می ماند.

۶- ترفند « سلفی گرفتن »

توریست بودن جالب است اما مراقب جیب برها باشید. ممکن است توسط گروهی که میخواهند با شما سلفی بگیرند احاطه شوید. آنها با چسبیدن خود به شما، جیب و کیفتان را می زنند و شما اصلا متوجه آن نمی شوید.

۷- ترفند « دزد تقلبی »

این موقعیت نیز در مکانهای شلوغ اتفاق می افتد. یکی از اعضای دارودسته دزدها فریاد می کشد: دزد، دزد. سپس شما کیف یا جیبتان را می گردید و به این شکل دزدها متوجه می شوند که شما وسایل با ارزشتان را کجا می گذارید. کمی بعد متوجه نبود وسایل تان می شوید.

از سراسر وب

  • کارخانه ظروف یکبارمصرف