بلندترین قد مردان و زنان برای کدام کشور هستند؟

بلند قدترین مردان و زنان اهل کدام کشور هستند؟
امتیاز به این post

یکی از اولین چیزهایی که در افراد توجه مان را به خود جلب می کند قد و قامت است. شاید دوست داشته باشید بدانید که بلندترین قد زنان و مردان ساکن کدام کشورها هستند. در ادامه رتبه بندی ۲۵ کشور اول لیست به لحاظ قد و قامت مردم آن را برایتان می آوریم.

۲۵_ نیوزلند: متوسط قد مردان در این کشور ۱۷۷٫۷۳ و متوسط قد زنان ۱۶۴٫۹۴ است، یعنی میانگین قد در این کشور ۱۷۱٫۳۴ می باشد.

۲۴_ بلغارستان: متوسط قد مردان در این کشور ۱۷۸٫۲۴ و متوسط قد زنان ۱۶۴٫۷۹ است، یعنی میانگین کلی قد در این کشور ۱۷۱٫۲۵ است.

۲۳_ مونته نگرو: متوسط قد مردان در این کشور ۱۷۸٫۲۷ و متوسط قد زنان ۱۶۴٫۸۵ است. یعنی میانگین کلی قد در این کشور ۱۷۱٫۵۶ می باشد.

۲۲_ ایرلند: متوسط قد مردان در این کشور ۱۷۸٫۹۲ و متوسط قد زنان در این کشور ۱۶۵٫۱۱  است. یعنی میانگین کلی قد در این کشور ۱۷۲٫۲ می باشد.

۲۱_ فرانسه: متوسط قد مردان در این کشور ۱۷۸٫۹۲ و متوسط بلند ترین قد زنان در این کشور ۱۶۵٫۱۱  است. یعنی میانگین کلی قد در این کشور ۱۷۲٫۳۱ می باشد.

۲۰_ بلاروس: متوسط قد مردان در این کشور ۱۷۸٫۴۴ و متوسط قد زنان ۱۶۶٫۳۵  است. یعنی میانگین کلی قد در این کشور ۱۷۲٫۳۹ می باشد.

۱۹_ اوکراین: متوسط قد مردان در این کشور ۱۷۸٫۴۴ و متوسط قد زنان ۱۶۶٫۳۳ است. یعنی میانگین کلی قد در این کشور ۱۷۲٫۳۹ می باشد.

۱۸_ استرالیا: متوسط قد مردان در این کشور ۱۷۹٫۲۰  و متوسط قد زنان ۱۶۵٫۸۵ ست. یعنی میانگین کلی قد در این کشور ۱۷۲٫۵۳  می باشد.

۱۷_ نروژ: متوسط قد مردان در این کشور ۱۷۹٫۷۴ و متوسط قد زنان۱۶۵٫۵۶  است. یعنی میانگین کلی قد در این کشور ۱۷۲٫۶۵ می باشد.

۱۶_ سوئد: متوسط بلند ترین  قد مردان در این کشور ۱۷۹٫۷۳ و متوسط قد زنان۱۶۵٫۵۶  است. یعنی میانگین کلی قد در این کشور ۱۷۲٫۷۱ می باشد.

۱۵_ فنلاند: متوسط قد مردان در این کشور ۱۷۲٫۵۹ و متوسط قد زنان۱۶۵٫۸۹  است. یعنی میانگین کلی قد در این کشور ۱۷۲٫۷۴ می باشد.

۱۴_ لیتوانی: متوسط قد مردان در این کشور ۱۷۹٫۲ و متوسط قد زنان۱۶۵٫۸۹  است. یعنی میانگین کلی قد در این کشور ۱۷۲٫۸۲ می باشد.

۱۳_ آلمان: متوسط قد مردان در این کشور ۱۷۲٫۸۸ و متوسط قد زنان۱۶۵٫۸۶  است. یعنی میانگین کلی قد در این کشور ۱۷۲٫۸۷ می باشد.

۱۲_ اسلوانی: متوسط قد مردان در این کشور ۱۷۹٫۸۰ و متوسط قد زنان۱۶۶٫۰۵است. یعنی میانگین کلی قد در این کشور ۱۷۲٫۹۲ می باشد.

۱۱_ کرواسی: متوسط قد مردان در این کشور ۱۸۰٫۷۸ و متوسط قد زنان ۱۶۵٫۶۳ است. یعنی میانگین کلی قد در این کشور ۱۷۳٫۲۰ می باشد.

۱۰_ایسلند:  متوسط بلندترین قد مردان در این کشور ۱۸۰٫۴۹ و متوسط قد زنان۱۶۵٫۹۴ است. یعنی میانگین کلی قد در این کشور ۱۷۳٫۲۱ می باشد.

۹_ بوسنی و هرزگوین: متوسط قد مردان در این کشور ۱۸۰٫۸۷ و متوسط قد زنان۱۶۵٫۸۴  است. یعنی میانگین کلی قد در این کشور ۱۷۳٫۳۵ می باشد.

۸_ اسلواکی: متوسط قد مردان در این کشور ۱۷۹٫۵۰ و متوسط قد زنان۱۶۷٫۴۶ است. یعنی میانگین کلی قد در این کشور ۱۷۳٫۴۸ می باشد.

۷_ بلژیک: متوسط قد مردان در این کشور ۱۸۱٫۶۹و متوسط قد زنان۱۶۵٫۴۹  است. یعنی میانگین کلی قد در این کشور ۱۷۳٫۵۹ می باشد.

۶_صربستان: متوسط قد مردان در این کشور ۱۸۰٫۵۷ و متوسط قد زنان ۱۶۷٫۶۹است. یعنی میانگین کلی قد در این کشور ۱۷۴٫۱۳ می باشد.

۵_ جمهوری چک: متوسط بلندترین قد مردان در این کشور ۱۸۰٫۱۰ و متوسط قد زنان۱۶۸٫۴۵ است. یعنی میانگین کلی قد در این کشور ۱۷۴٫۲۸می باشد.

۴_ دانمارک: متوسط قد مردان در این کشور ۱۸۱٫۳۸ و متوسط قد زنان  ۱۶۷٫۲۱ است. یعنی میانگین کلی قد در این کشور ۱۷۴٫۲۹ می باشد.

۳_ استونی: متوسط قد مردان در این کشور ۱۸۱٫۵۹و متوسط قد زنان۱۶۸٫۶۷  است. یعنی میانگین کلی قد در این کشور ۱۷۵٫۱۳ می باشد.

۲_ لتونی: متوسط قد مردان در این کشور ۱۸۱٫۴۲ و متوسط قد زنان ۱۶۹٫۷۹است. یعنی میانگین کلی قد در این کشور ۱۷۵٫۶۱ می باشد.

۱_ هلند: متوسط قد مردان در این کشور ۱۸۲٫۵۳و متوسط قد زنان ۱۶۸٫۷۲است. یعنی میانگین کلی قد در این کشور ۱۷۵٫۶۲می باشد.

بلندترین قد به نظر شما برای کدام کشور است؟

منبع

خروج از نسخه موبایل