شیائومی می ۱۰ پرو ۵G: تاریخ عرضه، مشخصات فنی، قیمت و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی

شیائومی می 10 پرو 5G: تاریخ عرضه، مشخصات فنی، قیمت و دوربین 108 مگاپیکسلی
امتیاز به این post

 

وعده شیائومی برای تولید گوشی های فایوجی در سال ۲۰۲۰ با سری Mi 10 محقق شد. ارزان ترین گوشی این مجموعه با قیمت تقریبا ۵۷۰ دلار، پردازنده اسنپ دراگون ۸۶۵، سرعت تغییر تصویر یا ریفرش ریت ۹۰ هرتز و دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی دارد.

روز ۱۳ فوریه شیائومی مدل های پرچمدار Mi 10 و Mi 10 Pro را پیش از عرضه جهانی، در چین به بازار ارائه کرد.

چهارمین سازنده بزرگ تلفن همراه جهان وعده داده است که بیش از ۱۰ گوشی ۵G تولید کند.

با توجه به کنسل شدن کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۰ بخاطر اپیدمی کرونا ویروس جدید، شیائومی هم مثل بسیاری از شرکتهای دیگر مجبور شد برنامه معرفی بین المللی محصولاتش را به تعویق بیاندازد.

مشخصات پرچمدارهای جدید شیائومی

می ۱۰ و می ۱۰ پرو سخت افزار به روز و پیشرفته ای دارند. هر دو گوشی دارای پردازنده اسنپ دراگون ۸۶۵ کوالکام، ریفرش ریت ۹۰ هرتز ، باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت و دوربین فوق العاده قدرتمند ۱۰۸ مگاپیکسلی هستند. این دوربین اولین بار سال گذشته با سری می نوت ۱۰ معرفی شد و محصول مشترک شیائومی و سامسونگ است که البته هنوز در محصولات سامسونگ مورد استفاده قرار نگرفته.

دوربین پشتی می ۱۰ هم یک لنز زاویه باز ۱۳ مگاپیکسلی و یک حسگر عمق تصویر و دوربین ماکروی ۲ مگاپیکسلی دارد، ولی از لنز تله فوتو خبری نیست!

یکی دیگر از امکانات تحسین شده این گوشی ها، سیستم استریوی می ۹ شامل دو اسپیکر است که از می ۶ به بعد در گوشی های شیائومی وجود نداشت.

حتما بخوانید:   آنر 30 اس با چهار دوربین و پردازنده جدید به طور رسمی عرضه می شود

قیمت ارزان

نمی شود درباره شیائومی صحبت کرد و از قیمت های ارزانش نگفت. این شرکت به تولید گوشی هایی با کیفیت بالا و قیمت نسبتا مناسب معروف شده است.

سری می ۱۰ را هم با دوربین چهار لنزی از جمله یک سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی و قدرت باتری عالی می توان از نظر سخت افزاری تقریبا با S20 سامسونگ مقایسه کرد، ولی قیمتش بسیار کمتر است . بر اساس قیمت های عرضه اولیه در چین، قیمت می ۱۰ از حدود ۵۷۰ دلار و می ۱۰ پرو از حدود ۷۱۵ دلار شروع می شود که خیلی ارزانتر از قیمت ۱۰۰۰ دلاری مدل پایه S20 است. البته می ۱۰ پرو نسبت به نسل قبلی یعنی می ۹ پرو (با قیمت ۵۲۰ دلار) ۳۷ درصد گرانتر است.

مشخصات فنی

پردازنده: اسنپ دراگون ۸۶۵

صفحه نمایشگر: آمولد ۶٫۴۷ اینچی

دوربین های عقب: دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، لنز تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید ۲۰ مگاپیکسلی، لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی

دوربین جلو: ۲۰ مگاپیکسل

باتری: ۵۲۶۰ میلی آمپر ساعت، غیر قابل تعویض، با شارژ سریع ۳۰ واتی

ریفرش ریت: ۹۰ هرتز

رم: ۸ یا ۱۲ گیگابایت

هارد: ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت، ۵۱۲ گیگابایت فقط برای می ۱۰ پرو

 

از سراسر وب

  • کارخانه ظروف یکبارمصرف