معرفی سیستم صفحه لندینگ ساز حرفه ای

معرفی سیستم صفحه لندینگ ساز حرفه ای
معرفی سیستم صفحه لندینگ ساز حرفه ای
4/5 - (2 امتیاز)

در این مقاله از سری مقالات مجله اینترنتی مبین میخواهیم به بررسی یک سیستم صفحه لندینگ ساز تحت عنوان سیستم لندینگ ساز حرفه ای ارائه شده توسط وبسایت مهندسی مبین بپردازیم.پس با ما همراه باشید.

صفحات لندینگ یا فرود یکی از پر استفاده ترین صفحات موجود در وبسایت های ، فروشگاه های اینترنتی و … میباشد.

صفحه لندینگ چیست ؟

صفحه لندینگ یا صفحه فرود یک صفحه وبسایت میباشد که در آن شما میتوانید محصولات یا سرویس های ویژه و مهم خود را در آن معرفی کنید.

حتما شما هم بار ها در فروشگاه های اینترنتی مشاهده کرده اید که جشنواره های متنوعی برای ایام مختلف بپا میشود و فروشگاه ها و وبسایت ها محصولاتی را که میخواهند به صورت تخفیف خورده بفروش برسانند، را در آن صفحه معرفی میکنند.

جشنواره های مختلف یعنی فروش بیشتر و فروش بیشتر یعنی سود بیشتر.شما هم میتوانید به راحتی با مراجعه به این لینک صفحه فرود یا صفحه لندینگ اختصاصی خود را تنها با کشیدن و رها کردن اِلمان ها آن طور که خود میپسندید بسازید و محصولات و سرویس های خود را بیشتر و بهتر بفروش برسانید.

مزیت استفاده از سیستم لندینگ ساز حرفه ای

همانطور که از مزایای داشتن صفحه لندینگ در وبسایت ها و فروشگاه ها گفتیم، پس داشتن همچین صفحاتی خیلی به نفع وبسایت و مشتری میباشد.شما میتوانید با ارجاع دادن مشتری ها و کاربران وبسایت خود به صفحه لندینگ جشنواره، آنها را از محصولات و سرویس های تخفیف خورده مطلع کنید.

حتما بخوانید:   مشکلات امنیت اطلاعات در تلفن های هوشمند

گروه مهندسی مبین ، برای اولین بار در ایران یک سیستم کاملا رایگان را برای ساخت صفحه لندینگ یا صفحه فرود در اختیار شما قرار داده است.

این سیستم یک سرویس قدرتمند برای بهینه ساز(seo) صفحه لندینگ ساخته شده در اختیار شما قرار میدهد که میتوانید با استفاده از آن صفحه خود را برای موتور های جستجوگر مانند گوگل بهینه کنید.

شما میتوایند در سیستم لندینگ ساز حرفه ای بینهایت فرم های دریافت شماره تلفن و آدرس ایمیل و … را بسازید و در صفحه لندینگ خود قرار دهید.

صفحات ساخته شده توسط این سیستم کاملا ریسپانسیو و واکنشگرا میباشد.

سیستم لندینگ ساز حرفه ای بینهایت کامپوننت های متنوع و مختلف دارد که شما میتوانید از آن برای ساخت صفحه لندینگ خود استفاده کنید.

پس دست بکار شوید و همین حالا جشنواره فروش ویژه خود را بسازید !

 

از سراسر وب

  • کارخانه ظروف یکبارمصرف