۵ راهکار برای اینکه در همه چیز بهترین باشید

۵ راهکار برای اینکه در همه چیز بهترین باشید
4.5/5 - (2 امتیاز)

یکی از بهترین راه ها برای رشد کردن این است که از منطقه ی امن تان خارج شوید. این کار ترسناک و ناراحت کننده خواهد بود، اما اینطوری است که به رشد می رسید.

خیلی از افراد از ترک کردن منطقه ی امن شان می ترسند چرا که یک سری تنظیمات را در ذهن شان ندارند. همه ی ما یک سری ذهنیت و نگرش احتیاج داریم تا بتوانیم از منطقه ی امن مان خارج شده، محدودیت ها را کنار زده  و به رشد برسیم. وقتی این نگرش ها را نداشته باشید، صرفا با داشتن انگیزه خروج از منطقه ی امن تان بسیار دشوارتر خواهد شد. در طی مسیر به شک افتاده و حس می کنید ارزشش را ندارد. اما این حرف هایی است که ذهن تان به شما می زند تا شما را داخل منطقه ی امن تان نگه دارد. اگر می خواهید تقریبا در همه چیز بهتر شوید، این کارها را انجام دهید.

۱_ تمایل داشته باشید که از بهترین تان مایه بگذارید: وقتی کاری انجام می دهید، آماده باشید تا بهترین عملکردتان را انجام دهید، حتی اگر آن را عالی انجام ندهید، حداقل هیچ پشیمانی ای نخواهید داشت چراکه می دانید هرکاری که از دست تان برآمده انجام دادید.

۲_ آماده ی یادگیری باشید: یکی از مهم ترین مهارت هایی که می توانید یاد بگیرید این است که قابل یادگیری باشید. تنها زمانی که به خودتان اجازه ی یادگیری بدهید می توانید در چیزی پیشرفت کنید وگرنه غرورتان همه چیز را خراب خواهد کرد.

۳_ متواضع باشید: حتی اگر در چیزی استاد هستید، آنقدر متواضع باشید که بدانید هنوز کلی جای پیشرفت هست. فقط اگر امکانش را برای خودتان فراهم کنید است که می توانید بیشتر پیشرفت کنید.

۴_ بهترین دوست خودتان باشید: خیلی از ما صدای درونی داریم که از ما قضاوت های منفی می کند. هم دیگران را قضاوت می کند هم خودمان را. این صدا مانع می شود تا کارهای جدید را امتحان کنیم. سعی کنید صدای دوستانه تری داشته باشید.

۵_ رقیب خودتان باشید: عمده ی مردم با دیگران رقابت می کنند. اما این کار بیهوده است. هیچکس از یک نقطه شروع کارش را آغاز نکرده، حتی مسیر هم برای افراد متفاوت است. برای پیشرفت کردن با خودتان رقابت کنید.

منبع

خروج از نسخه موبایل