۵ مزیت داشتن تو دو لیست یا لیست انجام کارهای روزانه

۵ مزیت داشتن تو دو لیست یا لیست انجام کارهای روزانه
امتیاز به این post

تو دو لیست یا لیست انجام کارهای روزانه می تواند نقشی اساسی برای مدیریت صحیح زمان و شکل دادن عادت درست کارکردن بازی کند. لیست انجام کارهای روزانه به شما کمک می کند تا تمام کارهایی که باید انجام دهید را یک جا جمع کرده، اولویت بندی کرده و از انجام مهم ترین کار، روزتان را آغاز کنید.  در ادامه به ۵ مزیت داشتن لیست انجام کارهای روزانه اشاره می کنیم.

۱_ لیست انجام کارهای روزانه در اولویت بندی کردن به شما کمک می کند

برای اولویت بندی کردن، تو دو لیست ها ابزار مهمی هستند. آنها کمک می کنند تا روی مهم ترین وظایف تان تمرکز کرده و از وسوسه ی تمرکز بر کارهای بی اهمیت تر چون انجام شان آسان تر است، دوری کنید. وقتی بدانید کار مهمی برای انجام دادن دارید، احتمال اینکه سریع به سراغش رفته و آن را انجام دهید و استرس بیخود بر خود تحمیل نکنید بیشتر است.

۲_ لیست انجام کارهای روزانه انجام وظایف را آسان تر می سازد

اگر کاری در لیست انجام کارهای روزانه امروزتان انجام نشده باقی بماند، به آسانی می توانید آن را به لیست فردایتان اضافه کنید. بدین ترتیب، کارهای مهم، فراموش شده یا انجام نشده رها نمی شوند. این کار همچنین انعطاف پذیری در برنامه ی زمانی روزانه تان را نیز میسر می سازد.

۳_ لیست انجام کارهای روزانه از رفتارهای تکراری جلوگیری می کند

لیست انجام کارهای روزانه برای هماهنگی سازی وظایف بسیار عالی است. مثلا اگر باید سند مهمی را در روز سه شنبه به دفتری تحویل داده و در همان محله از دفتر دیگری پروژه ای را قبول  کنید، می توانید هر دو کار را در یک روز انجام دهید. با تلفیق وظایف در لیست انجام کارهای روزانه تان می توانید در وقت بسیار صرفه جویی کنید.

۴_ با داشتن لیست انجام کارهای روزانه می توانید پروژه ها را پی گیری کنید

هیچ چیز به اندازه ی خط زدن کارها از لیست انجام کارهای روزانه تان بعد از یک روز سخت، رضایت بخش تر نیست. لیست های انجام کارهای روزانه برای پی گیری پیشرفت و همینطور تقویت اعتماد به نفس در توانایی تان برای به انجام رساندن روز به روز وظایف مهم، بسیار کارآمد هستند.

۵_ لیست انجام کارهای روزانه چیزی را فراموش نمی کند

انسان ها بی عیب و نقص نیستند، همه این را می دانیم. همینطور می دانیم که گه گداری خیلی فراموشکار می شویم. یکی از بزرگ ترین مزایای داشتن لیست انجام کارهای روزانه این است که اگر خودتان یک جلسه ی مهم یا ضرب العجل پروژه ای را فراموش کنید، لیست تان فراموشش نمی شود. این لیست همیشه هوایتان را دارد و مطمئن می شود که حداقل از رویدادهای برنامه تان که در پیش هستند، آگاهید.

 آیا شما هم تو دو لیست یا لیست انجام کارهای روزانه دارید؟

 

 

خروج از نسخه موبایل