ریسک خریدن لباسی که مناسب شما نیست زمانی بالا می رود که به صورت آنلاین خرید کنید. مهارتهای استادانه ی فروشندگان، مدلها، و عکاسان حتی بدترین لباسها را نیز با کیفیت نشان می دهد. ما تا زمانی که جنس خود را نپوشیم متوجه اشتباهمان نمی شویم و در اغلب موارد این اتفاق زمانی می افتد که جنس ما قابل بازگشت نیست.
به منظور کمک به شما در صرفه جویی در زمان و پول، برخی از علایم هشدار را که باید قبل از خرید اینترنتی انجام دهید برای شما جمع آوری کرده ایم.
-
لباس فروشگاه اینترنتی توسط مدل نشان داده نشده است
لباسهایی که در وبسایت یا اپلیکیشن یک فروشگاه آنلاین بدون مدل نمایش داده می شوند ممکن است در زمان امتحان کرده مایه ناامیدی شدید ما شوند. وقتی نمیدانیم لباس چطور به تن ما خواهد نشست، در زمان پوشیدن به مشکلات زیادی دچار می شویم. برای مثال، برخی از کراواتها / بند شلوارهایی که روی بلوز بسته می شوند و در عکس از آنها خوشمان می آید باعث بزرگ نشان داده شدن شکم می شوند و لبه های چین دار دیگر از مد افتاده اند و ممکن است آستینها اندازه ای که ما میخواهیم نباشند.
-
مدل در وضعیت غیر طبیعی ایستاده است
مدلهایی که در وضعیتهای عجیب و غیر عادی عکس می گیرند قطعا رازی را از ما پنهان می کنند. با آنکه لباسهای نشان داده شده در این ژستها باعث می شوند بلافاصله میل به خریدن آن در شما ایجاد شود ممکن است جنسی که دریافت می کنیم از آنچه میخواسته ایم تفاوت زیادی داشته باشد.
-
مدل، فیزیک بدنی متفاوتی با شما دارد
احتمال آنکه لباسی که برای دختران قد بلند طراحی شده برای دختران قد کوتاه چاق مناسب باشد، کم است. اگر میخواهید بعد از خریدن لباسی از فروشگاه آنلاین ناامید نشوید، نه تنها به قد، بلکه به نوع فیزیک بدنی و رنگ پوست مدل نیز توجه کنید. لباسی که به تن یک فرد برازنده است به تن فرد دیگر اصلا خوب نمی نشیند.
-
مدل ،جزییات لباس را با دستانش پنهان می کند
ژستهای تصنعی مدل در عکس گویای مطالب زیادی در مورد کیفیت لباسهای نمایش داده شده است. دستانی که ناحیه گردن یا کمر را می پوشانند به علت پوشاندن خط گردن، و چین و چروکها پارچه در زمان کشیده شدن هستند یا آنکه لباس مشکل برش دارد.
-
لباس با پیش زمینه ای نشان داده می شود که « بسیار زیباست »
دکوراسیون داخلی مجلل و فتوشاپهای فراوان توسط فروشندگان فروشگاههای آنلاین به دلیلی به کار برده می شوند – آنها میتوانند بی کیفیت ترین اجناس را به اجناسی با کیفیت در صفحه شان تبدیل کنند. وقتی آنها توجه شما را با جزییات دکوراسیون داخلی پرت می کنند، فروشندگان با تجربه علاقه ما را نسبت به لباسی که در تصویر نشان داده شده جلب می کنند. این گونه است که لباسی بی کیفیت برای ما فرستاده می شود.
-
حاشیه تصویر لباس بیش از حد گرفته شده است
تصاویر بد حاشیه نه تنها باعث سردرگمی می شوند بلکه به فروشنده در مخفی کردن برشهای از مد فتاده و طرح لباس کمک می کنند. لباسی که از بالای کمر یا باسن نمایش داده می شود شلوارهایی را مخفی می کند که بیش از حد کوتاه اند یا برشهای از مد افتاده دارند .
-
لباسی که شما دوست دارید با رنگی بسیار روشن نشان داده می شود
گاهی اوقات طرح های یک طراح مد میتواند به شدت گیج کننده باشد: آنها طرح غیر مرتبط یا کسل کننده ی یک لباس را با رنگی روشن ترکیب می کنند. در این شرایط ما از لباسی که قصد خرید آن را داریم خوشمان نمی آید بلکه از تصویر کلی خوشمان می آید. در نتیجه کل لباسهای نشان دادن در عکس را خریداری می کنیم.
چند توصیه
- توصیه اول: به دنبال لباسهایی نروید که مانکن آن را در یک ژست نیمه – خم شده نشان می دهد . اگر لباسی از زاویه بغل خوب به نظر برسد لزوما از روبه رو نیز خوب نخواهد بود.
- توصیه دوم : وقتی دو لباس را با یکدیگر مقایسه می کنید، بهتر است لباسی را انتخاب کنید که همراه با نمایش کت واک است. گاهی اوقات لباس در عکس با واقعیت کاملا متفاوت است. به همین منظور فروشگاههای آنلاین بزرگ ویدیوهای کوتاهی را به همراه توضیح آن قرار می دهند تا بتوانید به طور کامل بلوزها، پیراهن ها و شلوارهایی که میخواهید بخرید. این توصیه مهم را فراموش نکنید. این توصیه باعث می شود تصمیم نهایی در مورد ضرورت یک خرید آنی را بگیریم.