اگر موهای زاید بدنتان را اصلاح نکنید چه اتفاقی می افتد

اگر موهای زاید بدنتان را اصلاح نکنید چه اتفاقی می افتد
امتیاز به این post

وقتی سلبریتی هایی مثل مایلی سایرس، بلا تورن، یا اشلی گراهام روی فرش قرمز با موهای زاید خود ظاهر می شوند، مردم به شکل متفاوتی واکنش نشان می دهند. با آنکه به نظر برخی ها این رفتار نادرست است، برخی دیگر اعتقاد دارند که وقت آن رسیده استانداردهای زیبایی شکسته شوند. با آنکه نحوه برخورد با موهای زاید به سلیقه افراد بستگی دارد، اما اصلاح نکردن موهای زاید برای بدنتان فواید زیادی دارد. در این مقاله نگاهی دقیق تر به فواید موهای زاید بدن می پردازیم .

  • در برابر عفونتهای پوستی کمتر آسیب پذیر خواهید بود

حتی اگر عادت دارید روزانه موهای زاید خود را اصلاح کنید، خراشها و زخمهای کوچک اجتناب ناپذیر است و اگر این زخمها و خراشها به درستی درمان نشوند، باعث مشکلات پوستی مختلفی می شوند. جوشهای اصلاح نشانه یک بیماری پوستی رایج به نام  التهاب فولیکولی است. وقتی فولیکولهای موی شما آسیب می بینند، باکتری ها راحتتر وارد آن شده و باعث عفونت می شوند.

  • از برخی از بیماری های پوستی جلوگیری میکند

اگر میخواهید موهای زاید بدنتان را دست نخورده بگذرید، از احتمال بریدگی با تیغ یا موهای زیرپوستی دور می مانید که یکی از رایج ترین و ناراحت کننده ترین عواقب اصلاح پوست است. خراشهای ریزی که به هنگام اصلاح روی پوستتان ظاهر می شوند باعث بیماری های دیگری می شوند از جمله التهاب پوستی، جوشهای زیربغل و منگوله های پوستی.

  • به پوستتان کمک می کند سریعتر بهبود پیدا کنید

اگر روی بدنتان آثار کبودی یا زخم دارید، بهتر است برای مدتی تیغ را کنار بگذارید زیرا موهای بدن شما سرعت بهبود را افزایش می دهند. فولیکولهای مو دارای سلولهای بنیادی هستند که به درمان پوست و زخم کمک می کنند.

  • ساییدگی پوست را کاهش می دهد

اگر فعالیتهای فیزیکی زیادی دارید با حس ناخوشایند ساییدگی پوست و جوشهای زیر بغل آشنا هستید. این اتفاق بدین دلیل می افتد که رطوبت در ترکیب با اصطکاک و پارچه باعث سوزش پوست می شود. وقتی موهای زیر بغل خود را اصلاح نمی کنید، احتمال التهاب را پایین می آورید.

حتما بخوانید:   چرا بر اساس یافته های علمی نباید گوش کودکان را تا سن بخصوصی سوراخ کنیم

 

 

از سراسر وب

  • کارخانه ظروف یکبارمصرف