اولین چیزی که در تصویر دیدید چیست؟ با شخصیت تان بیشتر آشنا شوید

اولین چیزی که در تصویر دیدید چیست؟ با شخصیت تان بیشتر آشنا شوید
4.7/5 - (3 امتیاز)

سیم کشی آدم ها با هم متفاوت است. بسته به این سیم کشی، هر کس درک متفاوتی از دنیا دارد. ما متوجه چیزهایی می شویم که دیگران نمی  شوند و واقعیتی را براساس ادراک مان شکل می دهیم و خودمان را هم بر پایه ی همین ادراک می سازیم.

شخصیت ما براساس ادراک مان شکل می گیرد و برعکس. این دو به شدت بهم مرتبط اند. اگر نگاهی به هر کدام بیندازید، می توانید متوجه ویژگی های دیگری بشوید. یک سری تست های روانشناسی هستند که می توانند شخصیت فرد را براساس چیزی که در تصویر می بیند حدس بزنند. مثلا به تصویر زیر نگاه کنید. اولین چیزی که دیدید چیست؟

پروانه، خلاق و خوش بین

شما فردی خلاق هستید که قوه تخیل گسترده ای دارد. همواره نگاه تان به نیمه ی پر لیوان بوده و به شدت حامی افرادی هستید که احساس ناراحتی می کنند. با اینکه ممکن است به خاطر خوش بینی مداوم تان گاهی احساس افسردگی و تشویش کنید، اما می دانید که شادی زیادی درون تان نهفته است. بهترین مشاغل برای شما نویسندگی، نقاشی یا خلق کردن هستند.

چهره، درونگرا و باهوش

فرد به شدت باهوشی هستید. مدام حواس تان به جزئیات است که ببینید چه چیزی اشتباه پیش می رود و چطور اوضاع را بهتر کنید. همیشه بهترین و کارآمدترین راه را برای انجام کارها پیدا می کنید و دیگران ممکن است به شما به چشم یک فرد کمالگرا نگاه کنند. درونگرایی تان به دلیل این است که این همه جزئیات و دقت تان، انرژی را از شما می گیرد و در جمع و کنار دیگران، رادارهای مشاهده گرتان فعال ترند. بهترین مشاغل برای شما تجزیه تحلیل، حساب کتاب یا مهندسی هستند.

گل یا دو آدم فضایی در حال بوسیدن، رویاپرداز و رها

کسی هستید که عاشق رویاپردازی است. بزرگ فکر کرده و ایده هایی به ذهن تان می رسد که دیگران جرات فکرکردن بهشان را ندارند. دوست ندارید محدود به یک مکان، رابطه یا هرچیزی که جلوی گسترش دیدگاه تان را می گیرد باشید. عاشق ماجراجویی، امتحان کردن چیزهای جدید و یادگیری هستید. بهترین مشاغل برای شما کاوش، مسافرت یا آزمایش هستند.

بدن، پراحساسات و معاشرتی

فردی به شدت اجتماعی هستید. در کنار دیگران بهترین تان هستید و دوست دارید مرکز توجهات باشید. عاشق داستان تعریف کردن و بازگو کردن تجربیات تان برای دیگران هستید.

دوست دارید تحرک داشته باشید، برقصید و به دیگران کمک کنید. تحمل اینکه مدام در اتاق تان باشید را ندارید. به شدت پرشور و حرارت و بسیار رمانتیک هستید. کمتر پیش می آید که کسی به اندازه ی شما عاشق نزدیکی باشد. بهترین مشاغل برای شما شغل های پرتحرک، نیازمند روابط اجتماعی یا معامله هستند.

 

 

خروج از نسخه موبایل