اگر دست از پوشیدن شلوار بردارید چه اتفاقی برای بدن تان می افتد

اگر دست از پوشیدن شلوار بردارید چه اتفاقی برای بدن تان می افتد
امتیاز به این post

شلواری که به تن می کنید  به دیگران نشان می دهد که شما چه سبکی را دنبال می کنید ، چه شغلی دارید و چه ترندهایی را دنبال می کنید. شلوار سالیان سال است که بخشی از دنیای مد و فشن بوده اند و همیشه در کمد لباس مردم وجود دارد. اما در کمال تعجب اگر برای مدتی آنها را نپوشید اتفاقاتی برای بدن تان می افتد و سلامت تان بهبود پیدا میکند .

  • جلوی تشکیل سلولیت را میگیرد

متخصصان ادعا می کنند که اگر شلوار تنگ نپوشید، به خصوص جین های تنگ، از بدتر شدن سلولیت جلوگیری می کنید. وقتی پاهایمان را روی هم می اندازیم یا شلوار تنگ می پوشیم، دچار پای « پوست پرتقالی » می شویم. محققان انگلیسی هشدار می دهند که جین های تنگ باعث تحریک سلولیت در ناحیه رانها می شوند. جریان خون مختل شده جلوی رسیدن اکسیژن و مواد مغذی را اعضای بدن می گیرد. نتیجه آن است که پوست خسته شده و متابولیسم آن پایین می آید

  • با دیدی متفاوت به خودتان نگاه می کنید

فیزیوتراپ ها هشدار می دهند که پوشیدن شلوار باعث می شود خود را لاغرتر از آنچه هستید ببینید. شلوار نقاط مشکل دار بدن شما را می پوشاند و این احساس کاذب را به ما می دهد که  نیازی به ورزش کردن نداریم . اگر شلوار نپوشید متوجه می شوید که برخی از قسمتهای بدن تان نیاز به توجه دارند و همین انگیزه خوبی برای انتخاب یک سبک زندگی فعال برای شماست.

  • بدن و سایر اندامهای بدن تان احساس آرامش بیشتری می کنند

لباسهای تنگ، شلوار جین، و کمربند و لباس زیر چسبان، باعث مشکلاتی می شوند بخصوص وقتی کسی زیاد غذا بخورد. فشار ایجاد شده توسط شلوار و کمربند بر روی معده باعث رفلاکس اسید و بازگشت آن و در نتیجه سوزش معده می شود. بنابراین وقتی شلوار نپوشید احساس فشار کمتری بر روی اعضای داخلی کرده و از این حس ناخوشایند جلوگیری می کنید.

  • کمتر دچار خارش می شوید

ممکن است به پارچه های مختلف آلرژی داشته باشید و برای همین است که بدنتان گاهی اوقات دچار خارش می شود. اما علت خارش ارتباط تنگ مواد با پاهای ماست. هنگام  پوشیدن شلوارهای تنگ مانند لگ ها، بدن تان با آن موارد ارتباط بیشتری پیدا می کند و دچار خارش و تورم می شود. حتی دکمه ی شلوار جین شما در صورتی که به برخی فلزات حساسیت داشته باشید باعث خارش بدن تان می شود.

  • از جوش های پا جلوگیری می کنید

پوشیدن شلوارهای تنگ، به خصوص شلوارهای یوگا، دلیل آکنه و حساسیتی است که توسط فشار شلوار ایجاد می شود. وقتی شلوار می پوشید عرق تان به خوبی تبخیر نمی شود. بنابراین اگر شلوار گشاد بپوشید از بروز این جوشها جلوگیری میکنید.

 

خروج از نسخه موبایل