برچسبی که بدون ورزش لاغر تان می‌کند

برچسبی که بدون ورزش لاغر تان می‌کند
امتیاز به این post

وقتی #ورزش و رژیم غذایی کافی نباشد، افراد اغلب برای کاهش وزن به سراغ راه های دیگری می روند.  با این حال دانشمندان سنگاپوری ادعا می کنند دستگاهی اختراع کرده اند که با مستقیما هدف قرار دادن چربی ها، به فرد کمک می کند تا وزن کم کند.

این برچسب جدید که گفته می شود استفاده از آن به آسانی استفاده کردن از چسب زخم است، می تواند بدون ورزش کردن باعث کاهش وزن شود. مشکل بسیاری از محصولات مرتبط با لاغری این است که آب بدن را تحت تاثیر قرار می دهند نه چربی بدن را. اما این برچسب ظاهرا مستقیما چربی را تحت تاثیر قرار می دهد. با استفاده از میکروسوزن ها، این دستگاه داروهایی را وارد بدن می کند که باعث می شود سلول های سفید چربی که بدن ذخیره می کند، تبدیل به سلول های قهوه ای چربی شوند که بدن از آنها برای تولید گرما استفاده می کند.

تا به الان این برچسب بر روی موش ها امتحان شده و نتایج مثبتی را به دست داده. استفاده از این برچسب نه تنها باعث تبدیل سلول های سفید چربی به سلول های قهوه ای شده، بلکه موش های چاق دیگر چاق تر نشده و چربی ذخیره نکرده اند.

خیلی از محصولات لاغر کننده یا به صورت بلعی استفاده می شوند یا تزریقی، و به دوز بالایی از آن ها احتیاج است و به موازات خود عوارض جانبی ای نیز دارند. اما به گفته ی مخترعان این برچسب، این راه حل جدید حاوی مواد اولیه ی کمتری بوده که هم هزینه ی تولید را کاهش می دهد و هم عوارض جانبی احتمالی را.

منبع

خروج از نسخه موبایل