راه‎های افزایش فالوور برای مدل ها در اینستاگرام

راه‎های افزایش فالوور برای مدل ها در اینستاگرام
امتیاز به این post

اینستاگرام این روزها انقدر به پلتفرم رایج و پراستفاده ای تبدیل شده که کمتر کسی را می توان پیدا کرد که از آن استفاده نکند. هر کاربر اینستاگرامی دوست دارد که فالوور بیشتری داشته باشد، اما مدل ها باید برای دیده شدن و افزایش محبوبیت روی زیاد کردن فالورهایشان کار کنند. “چطور فالوور بیشتری جذب کنیم؟” سوال اکثر کاربران اینستاگرام است و اکثر اوقات راه های جذب فالوور بیشتر برای تمام کاربران یکسان است اما در این پست قصد داریم تا روی افزایش فالوور مدل ها در اینستاگرام تمرکز کنیم.

چرا لازم است مدل ها فالوور بیشتری در اینستاگرام جذب کنند؟

در واقع پاسخ واضح است! اینستاگرام پلتفرم عالی ای برای جلب توجه مردم و محبوب شدن است. مدل ها سعی دارند تا هم برای جلب توجه مردم و هم برای جلب توجه برندها فالوور بیشتری جذب کنند.

آنچه که برندها به دنبالش هستند پیدا کردن اینفلوئنسری است که کلی مخاطب دارد و می توانند تبلیغات شان را به او بسپارند. این کار راهکاری موثر برای بازاریابان به منظور رشد کسب و کار و برندشان و از سویی دیگر راهی عالی برای مدل ها هم هست تا کسب درآمد کنند.

مدل بودن وقتی فالوور زیاد داشته باشید خیلی لذت بخش است. شاید درحال حاضر هم تعداد فالوور بالایی داشته باشید اما برای موفق بودن لازم است که دنبال کننده ی بیشتری جذب کنید. در ادامه راه های افزایش فالوور به عنوان مدل در اینستاگرام را آموزش می دهیم:

به تعداد دفعات منظم پست کنید: خیلی مهم است که منظم بوده و پست هایتان از کیفیت بالایی برخوردار باشند. خیلی ها می گویند که باید روزی ۱ تا ۳ پست گذاشت اما اگر تعداد فالورهایتان خیلی بالا نیست بهتر است که این کار را نکنید. بهتر است که بیشتر به دنبال کیفیت باشید تا کمیت چرا که نرخ مشارکت از جمله چیزهایی است که باید خیلی به آن اهمیت بدهید. همچنین تست کنید که دنبال کننده هایتان چه زمانی بیشتر فعال هستند؛ روزها و ساعت های مختلف را امتحان کنید تا بهترین وقت را پیدا کرده و برنامه ی زمانی درست کنید. می توانید برای حفظ مشارکت و پر نکردن صفحه ی فالوورهایتان از استوری هم استفاده نکنید.

حتما بخوانید:   چطور با سفر کردن از اینستاگرام پول دربیاوریم؟

در زمان درست پست کنید: تحقیق کنید که بهترین زمان برای پست کردن چه زمانی است. این زمان اغلب صبح زود و اوایل شب است. از تعطیلات و آخر هفته ها هم غافل نشوید. البته قضیه به محل زندگی تان هم بستگی دارد.

بیوی جذابی داشته باشید: بیو اولین چیزی است که باید مخاطبان تان را جذب کند، پس حواس تان باشد که کامل، جالب و جلب توجه کننده باشد. کلید واژه ها و هشتگ های مرتبط را هم در آن بگنجانید.

برای سبک پست هایتان برنامه داشته باشید: سبک منحصر بفرد و خاص خود را دنبال کنید تا از بقیه متمایز باشید.

دیگر اکانت ها را فالو و لایک کنید: برای دیگر اکانت ها کامنت گذاشته، لایک کرده و دنبال شان کنید. اگر می خواهید دیگران را جذب کنید باید توجه شان را جلب کرده و علاقه مند به کاری باشید که انجام می دهند.

از هشتگ ها استفاده کنید: قدرت هشتگ ها را دست کم نگیرید! از هشتگ های محبوب، مخصوصا در اوایل راه استفاده کنید. هر چه از هشتگ بیشتری استفاده کنید، شانس دیده شدن تان بیشتر است.

از بهترین کیفیت استفاده کنید: به یاد داشته باشید که کیفیت بر کمیت ارجح است. عکس هایی جذاب با کیفیت بالا پست کنید. هیچ کس دوست ندارد عکس های بی معنی، و بی کیفیت تماشا کند.

استوری هایتان را در قسمت هایلایت مرتب کنید: هر موقع که دنبال کننده ای از پروفایل شما بازدید می کند، شما مدت زمانی کوتاه برای متقاعد کردن او به فالو کردن صفحه تان دارید. یکی از راهکارهایی که می توانید با استفاده از آن به این هدف جامه ی عمل بپوشانید استفاده از ویژگی هایلایت برای مرتب سازی اینستاگرام تان است. از آنجایی که طول عمر استوری ها ۲۴ ساعت است با استفاده از این گزینه می توانید جانی تازه به آن ها ببخشید.

حتما بخوانید:   وقتی ناخواسته کسی را لایک کردیم چه کار کنیم؟

لایو گذاشتن را امتحان کنید: ضبط ویدیوهای لایو ترندی است که روز به روز در اینستاگرام محبوب تر می‎شود. وقتی ویدیوی لایو تمام می شود می توانید بگذارید تا محو شود یا اینکه به مدت ۲۴ ساعت در استوری تان بماند. کاربران وقتی اکانتی ویدیوی لایو می گذارد نوتیفیکیشن دریافت می کنند بنابراین ویدیوهای لایو راهی برای جلب توجه هستند.

مسابقه بگذارید: این راهی هوشمندانه برای افزایش مشارکت فالوورها و داشتن تعاملات بیشتر است. حواستان باشد که دست آخر برنده ها را در پست یا استوری ای معرفی کنید.

به دیگر مدل های اینستاگرامی بپیوندید: سعی کنید عکسی را با مدل دیگری که از شما محبوب تر و مشهورتر است به اشتراک بگذارید. همدیگر را در پارک یا کافه ای ملاقات کرده و سلفی بگیرید. تمام کاری که لازم است انجام دهید این است که یکدیگر را روی پست هایتان تگ کنید.

 

از سراسر وب

  • کارخانه ظروف یکبارمصرف