مقایسه ی تیک تاک و اینستاگرام

مقایسه ی تیک تاک و اینستاگرام
امتیاز به این post

روزانه شبکه های اجتماعی جدیدی به بازار می آیند، اما مسئله اینجاست که این شبکه های اجتماعی در برابر رقبای سرسخت شان خیلی شانسی برای موفقیت ندارند. حال میخواهیم از مقایسه ی تیک تاک و اینستاگرام صحبت کنیم.اینستاگرام جزو برنامه هایی است که سریع رشد و پیشرفت کرد و در مدت کوتاهی از توییتر به محبوبیت بیشتری رسید. حالا، بعد از اینستاگرام نرم افزار جدید تیک تاک دارد راه خودشان را به دستگاه های هوشمند کاربران باز می کند.

با تبدیل شدن تیک تاک به اپلیکیشنی محبوب، خیلی از کاربران مشغول مقایسه ی  تیک تا و اینستاگرام شده اند تا ببینند کدام یک برای وقت صرف کردن جالب تر و بهتر است.

تیک تاک

برای مقایسه ی تیک تاک و اینستاگرام باید برنامه ها را بشناشیم.به همین دلیل به معرفی برنامه میپردادازیم.

تیک تاک برنامه ای است که نسبتا تازه عرضه شده و کمی به برنامه ی دابسمش شباهت داشته و پلتفرمی برای به اشتراک گذاری و ساخت ویدئو است. در ژوئن سال ۲۰۱۸، تیک تاک اعلام کرد که به آمار ۵۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه، در ۱۵۰ کشور دست پیدا کرده. این اولین برنامه بعد از وی چت است که در مدتی کوتاه به آماری بالا دست پیدا می کند.

تیک تاک برنامه ای مناسب برای تمام سنین است و شما می توانید ویدئوهای مرتبط با موضوعات مورد علاقه ی خود را در آن پیدا کنید. اما طبق آمار، بیشتر کاربران تیک تاک بزرگسالان جوان و نوجوان هستند که حین رقصیدن با آهنگی معروف از خود ویدئو می گیرند. هم چنین ۸٫۲ میلیون نفر از کاربران تیک تاک دختر و ۶٫۱ میلیون آنها پسر هستند.

حتما بخوانید:   مشکلات امنیت اطلاعات در تلفن های هوشمند

ویدئوهای تیک تاک را می توان با افکت ها، فیلترها و استیکرهای مختلف در طی مدت زمان ۱۵ ثانیه ضبط کرد. تیک تاک به لحاظ داشتن کپشن شبیه به اینستاگرام است اما با محدودیت ۱۰۰ کاراکتری در آن مواجه هستیم.

در سپتامبر سال ۲۰۱۸، Sensor Tower اعلام کرد که تیک تاک به لحاظ نصب ماهیانه، رقبایی همچون فیسبوک، اینستاگرام، یوتیوب و اسنپ چت را پشت سر گذاشته. این برنامه در سال ۲۰۱۸، ۶۶۰ میلیون بار دانلود شده که این آماربرای اینستاگرام، فیسبوک و یوتیوب آماری شگفت انگیز بوده.

آیا هشتگ ها در تیک تاک مهم هستند؟

نقش هشتگ ها در تیک تاک حتی از اینستاگرام هم مهم تر است. به اشتراک گذاری ویدئو در تیک تاک بدون هشتگ، اشتباهی بزرگ است. در ادامه لیستی از هشتگ های انگلیسی محبوب در این برنامه را مشاهده می کنید.

#mytiktokstory
#TikTok
#Instagram
#bodyslide
#۱۰secondchallenge
#desifood
#shoppingfun
#lipcolourchallenge
#desibride
#randomface
#tiktoksportsmela
#ttfitness
#gain50kg
#gentlemen
#bohathard
#dancemasti
#loveme
#cute
#fun
#music
#happy
#fashion
#lol
#summer
#life
#friends
#beauty
#amazing
#beach
#fitness
#beautiful
#pretty
#sky
#sunset
#makeup
#inspiration
#holiday
#fashion
#travel
#model
#gym
#cool
#desig
#party
#christmas
#goodmorning
#workout
#handmade

هشتگ برای ویدیوهای کمدی

#comedytrend
#comedy
#comedian
#musically
#funny
#funnydialogue
#funnyvines
#kapilcomedy
#viralcomedy
#bestcomedy
#newfun
#prank
#comedyvines
#dance

 

چطور می شود هشتگ های جدید برای تیک تاک و اینستاگرام را پیدا کرد؟

  • از اینفلوئنسرهای تیک تاک یاد بگیرید.
  • مخاطب خود را بشناسید
  • از ابزارهای هشتگ ساز استفاده کنید.
  • اگر کسب و کار هستید، رقبایتان را چک کنید.

فقط حواس تان باشد که هر کلمه از کپشن را هشتگ نزنید، از هشتگ های تکراری در یک پست استفاده نکنید و در هشتگ گذاری هم زیاده روی نکنید.

حتما بخوانید:   آموزش ساخت پست سه بعدی اینستاگرام [مشاهده کنید]

مقایسه ی تیک تاک و اینستاگرام

اینستاگرام پلتفرمی برای به اشتراک گذاری عکس و ویدئوست، حال آنکه تیک تاک برای ضبط ویدئوهای کوتاه استفاده می شود. در اینستاگرام و در IGTV، شما می توانید ویدئوهای بلندتر از یک دقیقه هم قرار بدهید، اما درتیک تاک امکان به اشتراک گذاری ویدئوهای طولانی وجود ندارد. همچنین در اینستاگرام گزینه ی استوری را نیز در اختیار دارید. همان طور که قبلا هم اشاره کردیم، رنج کاربران تیک تاک کم سن تر هستند اما در هر دو برنامه، کاربران خانم آمار بیشتری را نسبت به کاربران آقا، به خود اختصاص داده اند.

آیا شما هم از مقایسه ی تیک تاک و اینستاگرام لذت میبرید؟

آیا شما هم از تیک تاک استفاده می کنید؟ نظرتان در مورد این برنامه چیست؟

 

منبع

از سراسر وب

  • کارخانه ظروف یکبارمصرف