پاسخ ۸ سوال رایجی که مردم از گوگل می پرسند

پاسخ 8 سوال رایجی که مردم از گوگل می پرسند
امتیاز به این post

سوالات و اسرار حل نشده ای در دنیا وجود دارد. خوشبختانه امروزه به اینترنت دسترسی داریم بنابراین میتوانیم پاسخ هر سوالی که میخواهیم را بدانیم . جالب است که برخی سوالات ذهن میلیونها نفر را به خود مشغول داشته است وآنها برای کمک گرفتن به گوگل مراجعه می کنند تا حدی که لیستی از رایج ترین سوالات پرسیده شده در این مرورگر ظاهر می شود. در زیر به برخی از این سوالات رایج پاسخ می دهیم

  • چرا گربه ها به سینک ظرفشویی علاقه دارند ؟

دوستان چهارپای ما به دلایل مختلفی از این مکانهای به ظاهر ناخوشایند خوششان می آید. ممکن است گرمشان باشد برای همین در سینک خود را خنک می کنند زیرا سینکهای ظرفشویی خنکترین مکانها هستند. ممکن است در مکانهای کوچک و مرتفع احساس امنیت بیشتری کنند. و شاید هم تشنه باشند.

  • چرا آسمان آبی است؟

رنگ آبی آسمان هیچ ربطی به بازتاب نور از اقیانوس ندارد. در واقع رنگ آبی راحتتر از سایر رنگها منتشر می شود زیرا طول موج کوتاهتری دارد. وقتی نور به جو می تابد، مولکوهای هوا باعث شکسته شدن طیف آبی می شوند.

  • چرا گربه ها خرخر می کنند؟

خرخر کردن روشی برای ارتباط برقرار کردن به خصوص بین بچه گربه ها و مادرشان است. گربه ای که خرخر می کند همیشه خوشحال نیست. ممکن است در اثر ترس، نگرای یا استرس نیز خرخر کنند. خرخر کردن روشی برای جلب توجه ماست تا زودتر به آنها غذا دهیم.

  • چرا باید شما را استخدام کنیم؟

این سوال بسیاری را غافلگیر می کند. هیچ پاسخ فراگیری وجود ندارد و بهتر است برخی چیزها عنوان نشوند. بیش از حد از خودتان تعریف نکنید در عوض سعی کنید دستاوردی بدست آورید که شما را از دیگران متمایز کند. باید بر روی تفکر خلاق و منافعی که استخدام شما برای شرکت به همراه دارد متمرکز شوید.

  • چرا سال کبیسه وجود دارد ؟

۲۹ فوریه روز کبیسه است که در تقویم مشخص می شود. هر سال،  ۶ ساعت اضافه دارد که در پایان  سال چهارم یک روز به تقویم اضافه می شود. روز بیست و نهم به این دلیل اضافه می شود که مطمئن شویم سال نجومی واقعی منطبق بوده و زمان از دست رفته دوباره محاسبه شده است.

  • چرا گربه ها از خیار می ترسند ؟

با آنکه کسی دلیلش را نمی داند اما توضیحاتی برای این سوال وجود دارد. اول اینکه گربه ها ممکن است در اثر بوی غیرمعمول سبزیجات دچار ترس و وحشت شوند مگر آنکه به بوی آن عادت داشته باشند. دوم، خیار در نظر گربه ها شبیه به مار است. و آخر اینکه گربه ها از خیار نمی ترسند. اما اگر پشت سرشان قرار داشته باشد احساس خطر می کنند .

  • چرا کامیون های آتش نشانی قرمز رنگند؟

در گذشته ماشین های قدیمی سیاه بودند  کامیونها قرمز رنگ می شدند تا از آنها مشخص شوند. در نتیجه همه آنها را ساده تر می توانستند پیدا کنند. اما پاسخ محتمل دیگری نیز وجود دارد. برخی باور دارند که  در ایستگاههای آتش نشانی افراد داوطلبی کار می کردند که حقوق نمی گرفتند . بنابراین برای رنگ کردن کامیونها از ارزانترین رنگ که قرمز بود استفاده می کردند .

  • چرا سگها علف می خورند؟

سگها معمولا علف می خورند و این پدیده پیکا ( هرزه خواری ) نام دارد که به دلایل مختلفی رخ می دهد . ممکن است سگها با این کار دستگاه گوارش خود را تقویت می کنند، کرمهای روده ای شان را از بین می برند، یا کمبود ویتامین خود را جبران می کنند. آنها همچنین به طور ژنتیکی تمایل به خوردن علف دارند زیرا سگها همه چیز خوارند .

حتما بخوانید:   سفر 92 کیلومتری با دوچرخه(اختصاصی مجله مبین)

 

 

از سراسر وب

  • کارخانه ظروف یکبارمصرف