کارهایی که بعد از ۲۰ سالگی باید با آن‌ها خداحافظی کنید

کارهایی که بعد از ۲۰ سالگی باید با آن‌ها خداحافظی کنید
امتیاز به این post

امروز در مجله اینترنتی مبین میخوام درباره کارهایی که بعد از ۲۰ سالگی نباید انجام داد، صحبت کنیم.پس با ما همراه باشیم.

تا وقتی نوجوانیم، انجام یک سری کارها نه که درست باشد، اما اشکالی ندارد یا حداقل به خاطر نوجوانی فکر می‌کنیم درست است یا نمی‌توانیم جلوی خودمان را بگیریم که آن کارها را انجام ندهیم. با این حال از ۲۰ سالگی به بعد که وارد جوانی می‌شویم اوضاع فرق می‌کند. در ادامه قصد داریم کارهایی که از ۲۰ سالگی به بعد باید با آنها خداحافظی کنید را معرفی کنیم.

۱_باید با توضیح تصمیات‌تان خداحافظی کنید

مگر اینکه طرف مقابل فرد مهمی در زندگی‌تان باشد که دارد تصمیم‌تان را زیر سوال می‌برد، در غیر اینصورت نباید به خاطر توجیه نکردن خودتان حس بدی داشته باشید. حال که در دوره‌ی ۲۰ سالگی به سر می‌برید متوجه هستید که هر  کاری پیامدی دارد و شما پس از تصمیم گیری باید پذیرای تمام پیامدها بوده و خودتان را مسئول بدانید. پس منتظر تایید کسی برای تصمیم‌هایتان نباشید.

۲_باید با آدم‌های سمی و روابط مخرب خداحافظی کنید

در ۲۰ سالگی تا حد زیادی می‌فهمید که می‌خواهید در زندگی چه باشید و چه کار کنید. در این دوران می‌فهمید که رویاها و علایق‌تان چه بوده و چطور می‌توانید آنها را به واقعیت تبدیل کنید. با تمام این‌ها پس مهم است شبکه‌ی اجتماعی‌ای داشته باشید که به شما انگیزه داده و شما را برای رسیدن به رویاهایتان تشویق کند. آخرین چیزی که می‌خواهید این است که اطراف‌تان پر از آدم‌هایی باشد که به جز احساسات منفی هیچ چیزی برایتان ندارند.

حتما بخوانید:   واقعیت های تلخی که از پذیرفتن شان سر باز می زنیم

۳_باید با راضی کردن دیگران خداحافظی کنید

دیگر آن زمان که ساعت‌ها جلوی آینه می‌ایستادید و خودتان را بررسی می‌کردید چون نمی‌خواستید در چشم دیگران بد و مضحک برسید گذشته. حالا در دوران ۲۰ سالگی هستید خودتان بوده و هر طور که می‌خواهید زندگی کنید. بله، مورد تایید همه نخواهید بود، اما چه اهمیتی دارد؟ شما که طبق نظر دیگران زندگی نخواهید کرد.

۴_ باید با تقلید کردن خداحافظی کنید

شاید در مدرسه از افراد مختلف تقلید می‌کردید چرا که می‌ترسیدید خودتان باشید. اما در ۲۰ سالگی باید به هر قیمتی خودتان بوده و به اعتقادات خودتان باور داشته باشید. اگر اینجوری باشید یک سری ایراد می‌گیرند و اگر جور دیگری باشید یک سری دیگر. پس خودتان را پاسکاری نکنید. خودتان باشید چراکه  دست آخر هیچ کس غیر از خودتان برایتان نخواهد ماند.

۵_باید با این باور که شغل‌تان، ارزشمندی شما را تعیین می‌کند خداحافظی کنید

همه نمی‌توانند رئیس جمهور شوند، ولی همه می‌توانند رویا پردازی کنند. نکته این است که مهم نیست رویایتان چیست، آن را دنبال کنید. آنچه اهمیت دارد این است که کاری را انجام دهید که عاشق آن باشید، از انجام آن خوشحال بوده و خدمتی به جامعه بکنید.

۶_ باید با بی توجهی به بدن‌تان خداحافظی کنید

بدن‌تان سطل زباله نیست، پس با عشق و آنطور که لایقش هست با او رفتار کنید. ورزش کنید و فعال باشید. در انتخاب غذاها هم دقت کرده و مواد غذایی سالمی مصرف کنید. در آینده از این تصمیمات‌تان خوشنود خواهید بود.

۷_ باید با نیاز به در رابطه بودن برای خوشحال بودن خداحافظی کنید

حتما لازم نیست که برای خوشحال بودن با کسی در رابطه باشید. کلید موضوع آن است که صرف نظر از وضعیت رابطه بتوانید خوشحال باشید بدین طریق شادی‌تان به کسی متکی نخواهد بود.

حتما بخوانید:   خصوصیاتی که چهره زنان را جوانتر نشان می دهد

۸_باید با مقایسه‌ی خودتان با دیگران خداحافظی کنید

یکی از بزرگترین اشتباهات این است که خودتان را با اطرافیان‌تان مقایسه کنید این یکی از بدترین عادت‌هاست و وقت‌تان را هدر خواهد داد. به یاد داشته باشید که شما خاص هستید. اگر می‌خواهید خودتان را مقایسه کنید، فقط می‌توانید خودتان را با خود قبلی‌تان مقایسه کنید و در واقع رقابت‌تان با خودتان باشد تا در جهت بهتر کردن خودتان کار کنید.

از سراسر وب

  • کارخانه ظروف یکبارمصرف