گمانه زنی ها و شایعات درباره هواوی پی ۴۰ پرو

گمانه زنی ها و شایعات درباره هواوی پی 40 پرو
امتیاز به این post

گمانه زنی ها و شایعات درباره هواوی پی ۴۰ پرو: زمان عرضه به بازار، مشخصات فنی، پشتیبانی از فایوجی، رنگها، بزرگنمایی اپتیکی ۱۰ برابر

اگر شایعات به واقعیت بپیوندد، هواوی پی ۴۰ پرو ممکن است اولین تلفن همراه جهان با بزرگنمایی اپتیکی ۱۰ برابری باشد.

طبق برنامه ریزی ها قرار است این گوشی در ماه مارس عرضه شود.

با وجود همه ی نگرانی ها درباره شیوع ویروس کورونا، هواوی قصد دارد آخرین نسل از گوشی های پرچمدار خود یعنی پی ۴۰ و پی ۴۰ پرو را در تاریخ ۲۶ مارس در پاریس رونمایی کند. این گوشی ها نیز مثل سری P30 به دلیل تحریم های آمریکا فاقد سرویس های گوگل (شامل فروشگاه گوگل پلی، جی میل، سرویس نقشه گوگل و …) و همچنین آخرین نسخه سیستم عامل اندروید خواهند بود. بنابراین انتظار می رود در این گوشی ها از نسخه های عمومی و منبع باز اندروید استفاده شود، و کاربران هم باید اپلیکیشن های مورد نیاز خود را از “اپ گالری” هواوی دانلود کنند.

به نظر می رسد هواوی قصد دارد به وابستگی خود به گوگل پایان دهد. طبق گزارش رویترز، این شرکت با همکاری شیائومی، اوپو و ویوو فروشگاهی به نام اتحادیه بین المللی خدمات سازندگان اپ های موبایل را در ماه مارس به عنوان رقیبی برای گوگل پلی راه اندازی خواهد کرد.

حتما بخوانید:   بهترین امکانات گلکسی زد فلیپ که اول از همه باید امتحان کنید

در ادامه این مطلب، به معتبرترین شایعات منتشر شده درباره P40 Pro هوآوی می پردازیم.

پی ۴۰ پرو ممکن است دوربینی با قدرت زوم اپتیکی ۱۰ برابری داشته باشد

تصاویری که ایوان بلاس معروف در توییتر به اشتراک گذاشته نشان می دهد P40 Pro مجهز به یک ماژول دوربین پشتی مستطیل شکل حاوی پنج سنسور است؛ و به گفته مینگ چی کوئو که قبلا بسیاری از اخبار اپل را افشا کرده است، یکی از این دوربین ها احتمالا بزرگنمایی اپتیکی ۱۰ برابری خواهد داشت. هواوی میت ۳۰ پرو دوربینی چهارتایی داشت و از قابلیت بزرگنمایی دیجیتال X50 و بزرگنمایی اپتیکی X5 بهره می برد و به این ترتیب اعتبار خاصی در دنیای گوشی های همراه به دست آورده بود.

گفتنی است که زوم اپتیکی در مقایسه با زوم دیجیتال تصاویر با کیفیت تری ضبط می کند.

پی ۴۰ پرو ممکن است به سنسور دوربین ۵۲ مگاپیکسلی سونی مجهز باشد

به گزارش GizChina دوربین پشتی P40 Pro از سنسور ۵۲ مگاپیکسلی IMX700 سونی استفاده خواهد کرد که ۱۰ مگاپیکسل قوی تر از دوربین عقب P30 Pro است. البته رزولوشن این سنسور خیلی کمتر از سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی گلکسی اس ۲۰ اولترای سامسونگ است، اما بر اساس گزارش ها به نظر می رسد اندازه پیکسل های آن بزرگتر بوده و در نور کم از کیفیت تصویر بهتری برخوردار باشد.

پی ۴۰ از شبکه های ۵G پشتیبانی می کند

هواوی تقریبا به طور رسمی تأیید کرده است که هر دو گوشی پرچمدار جدیدش از ۵G پشتیبانی می کنند، هرچند در سال ۲۰۱۹ مدل وانیلا P30 در این زمینه ناموفق ظاهر شد.

حتما بخوانید:   برنامه اپل برای ساخت مک بوک پرو ۱۴.۱ اینچی با نمایشگر مینی ال ای دی

سری P40 در ۵ رنگ، از جمله طلایی صورتی (رز گلد) عرضه خواهد شد

به گفته ۹۱Mobiles سری پی ۴۰ در پنج رنگ شامل مشکی، سفید یخی، آبی تیره، نقره ای و طلایی صورتی عرضه خواهد شد. پیش از این برخی مدل های جدید آیفون رنگ طلایی صورتی داشتند و همچنین Razr موتورولا قرار است بهار امسال با این رنگ وارد بازار شود.

 

از سراسر وب

  • کارخانه ظروف یکبارمصرف