۶ نقصی که باعث می شوند جذاب تر بنظر برسید

۶ نقصی که باعث می شوند جذاب تر بنظر برسید
امتیاز به این post

ما انسان ها به خاطر نقایص مان، که در واقع ما را خاص و جذاب می کنند، احساس ناامنی می کنیم. حتی مطالعات نشان داده اند که کنار آمدن با نقایص مان بهترین راه برای دوست داشتن خودمان و جذاب تر بودن است. در ادامه نقایصی که در اصل، باعث جذابیت مان در چشم دیگران می شوند را معرفی می کنیم.

۱_ به راحتی سر مسائل وسواس پیدا می کنید

خوب است که عمیقا چیزی را دوست داشته باشید، اما اگر بهایش سلامتی و روابط تان باشد، مشکل است. از سوی دیگر، وسواس می تواند قدرتمند باشد. وقتی شما نسبت به چیزی وسواس پیدا می کنید، با تمام وجود به آن باور پیدا می کنید. افراد وسواسی می دانند که اگر ذهن شان را روی چیزی قفل کنند، هرطور شده آن را محقق می کنند.

۲_ زیادی مسائل را با دیگران به اشتراک می گذارید

اگر زیادی اطلاعات تان را با افراد اشتباه به اشتراک بگذارید می تواند مشکل آفرین باشد. اما اگر در حال ساخت روابط جدید یا تقویت روابط قبلی تان هستید، این مسئله موضوع بدی نیست. طبق یک نظریه، برای ایجاد نزدیکی و صمیمیت، به اشتراک گذاشتن اطلاعات شخصی تان باعث جذابیت تان می شود. شاید در ابتدا با حس آسیب پذیر بودن راحت نباشید، اما زمان باعث پیشرفت و تقویت رابطه می شود.

۳_ برای حمایت از اهداف تان به دیگران وابسته هستید

اینکه دوست صمیمی کسی باشید خوب است، اما بهتر این است که کسی را داشته باشید تا از شما و باورهایتان حمایت کند. مردم معمولا به خاطر ترس از ضعیف به نظر رسیدن درخواست کمک نمی کنند، اما نمی دانند که کمک خواستن در واقع نشانه ی قدرت است. نه اینکه طرف مقابل قرار باشد خودش رابرایتان به آب و آتش بزند، اما بگذارید حمایتی که لازم دارید را از شما بکند.

حتما بخوانید:   چگونه روابط والدین تان بر زندگی شما تاثیر می گذارد

۴_ غیبت کردن دوست دارید

مسلما یک سری از غیبت کردن ها زیان بار است، اما مطالعات ادعا کرده اند که عکس این قضیه هم صدق می کند. بعضی غیبت ها چون به دیگران در مورد افراد و شرایط نادرست هشدار می دهند، در واقع کمک کننده هستند.

۵_ جوری از حق تان دفاع می کنید که به نظر بعضی ها ممکن است گستاخانه و بی ادبانه به نظر برسد

گاهی اوقات حس ملاقات دیگران، انجام یک سری کارها، مسافرت رفتن یا بله گفتن را ندارید چرا که خود را اولویت قرار می دهید. بهترین چیزی که در دست دارید وقت تان است نه پول. وقتی زمان از دست برود دیگر رفته است. پس وقتی می بینید کسی ارزش وقت و انرژی تان را ندارد، خودخواه باشید و آنها را در اختیارش نگذارید. شما نمی توانید همه را از خود راضی نگه دارید.

۶_ هول هولی عمل نمی کنید

مردم اغلب عجله دارند که کارها را انجام دهند. کلی مهمانی بروند، با آدم های زیادی صحبت کنند و غیره. اگر حرکت زندگی تان را آهسته تر کنید، از آن لذت بیشتری خواهید برد. برای تقویت زندگی تان، کیفیت را بر کمیت ارجح بدانید.

پذیرای نقایص تان باشید. از چه نقص هایتان راضی هستید؟ چه نقص هایی گاها به سودتان عمل کرده اند؟

 

از سراسر وب

  • کارخانه ظروف یکبارمصرف