چگونه یک دختر را عاشق خود کنیم؟

چگونه یک دختر را عاشق کنیم؟
چگونه یک دختر را عاشق کنیم؟
4.7/5 - (4 امتیاز)

پیدا کردن خود در حال عاشق شدن مانند رعد و برق در یک بطری است، تماماً مبهم و برقی. اگر بین شما و آن دختری که نمی‌توانید از فکر کردن به او دست بردارید، چیزی وجود دارد، مطمئن شوید که به او نشان می‌دهید که شریکی هستید که ارزش عاشق شدن را دارد.

اگرچه واقعاً راهی وجود ندارد که یک دختر را عاشق خود کنید، کارهایی وجود دارد که می توانید انجام دهید تا شانس خود را براش عاشق کردن دختر مورد علاقه اتان امتحان کنید.

 

این یک ترجمه خودکار توسط مترجم گوگل است

 

او را همانطور که هست بپذیر

بسیار مهم است که در رابطه خود محیطی ایجاد کنید که شریک زندگی شما بتواند خودش در اطراف شما باشد. اجتناب از تحقیر کردن و یادآوری هر چند وقت یک‌بار به او که چرا عاشق یک ویژگی خاص او هستید، می‌تواند به او کمک کند تا احساس راحتی کند که دقیقا همان چیزی است که هست.

در حالی که ممکن است چیزهایی وجود داشته باشد که دوست داشته باشید او را برای رفاه خودش و برای رابطه تان بهبود ببخشید، این که به او بفهمانید که خوبی را با بدی ها کنار می گذارید تا حد زیادی باعث می شود که او عشق واقعی شما را به او احساس کند – عیب ها. و همه.

 

آسیب پذیر باشید

برای اینکه واقعاً شما را دوست داشته باشد، یک شخص باید بداند که شما در هسته خود کی هستید. اگر می‌خواهید زنی عاشق شما شود، باید در خلوت خود آسیب‌پذیری نشان دهید و با افکار، ترس‌ها، تردیدها و کشمکش‌های خود باز باشید.

وقتی کسی احساس شما را در موارد مختلف می‌داند و درک می‌کند، احساس راحتی می‌کند که آن قسمت از خود را نیز به اشتراک بگذارد. عشقی را که می‌خواهید الگو کنید، آن وقت به سراغتان خواهد آمد.

 

او را در اولویت قرار دهید

بسیاری از زنان احساس می کنند مهم ترین فرد در زندگی شما هستند، حداقل در اکثر مواقع. اول قرار دادن او به معنای نادیده گرفتن همه دوستان و خانواده یا حتی خودتان نیست. این به معنای یافتن لحظاتی است که بتوانید نیازها، خواسته‌ها یا احساسات او را بر نیازهای خود ترجیح دهید.

این نشان دادن از خودگذشتگی به او اجازه می دهد بداند که واقعا برای شما مهم است. و اگر شما دو نفر به بچه دار شدن علاقه دارید، نشانه آن است که روزی پدر و مادر بزرگی خواهید شد.

 

زبان عشق او را درک کنید و به او احترام بگذارید

دکتر گری چپمن ۵ زبان عشق را ایجاد کرد که به بررسی نحوه عشق و محبت می پردازد. شما می توانید با دانستن زبان عشق او و “گفتن” آن، هر روز روی عاشق کردن او کار کنید. به عنوان مثال، اگر او کارهای خدماتی را ترجیح می دهد، سعی کنید مرتباً برای او شام بپزید. وقت گذاشتن برای درک او و برآوردن نیازهای منحصربه‌فردش نشان می‌دهد که شما علاقه واقعی به خوشحال کردن او دارید.

حتما بخوانید:   6 عاملی که باعث تضعیف بنیان خانواده میشود

شما سعی می کنید او را تشویق کنید که عاشق شما شود، بنابراین او را با اینکه چگونه می خواهید به شما نشان داده شود عاشقانه دوست ندارید. اگر زبان عشق او کاملاً مخالف زبان شما باشد، ممکن است در ابتدا ناهموار باشد، اما تا زمانی که به تلاش خود ادامه دهید، این تلاش قدردانی خواهد شد.

 

مطمئن و پرشور باشید

مردم نمی‌خواهند با کسی که نیاز به مراقبت دائمی دارد در ارتباط باشند، بنابراین به اینکه چه کسی هستید و چه می‌کنید مطمئن باشید. مرز باریکی بین اعتماد به نفس و تکبر وجود دارد، پس آرام قدم بردارید.

یکی از راه های نشان دادن اعتماد به نفس این است که احساسات خود را به اشتراک بگذارید. دیدن اینکه شما به زندگی و سرگرمی های خود علاقه دارید به او نشان می دهد که این امکان وجود دارد که ارتباط بین شما دو نفر به چیزی تبدیل شود که شما به همان اندازه به آن علاقه دارید.

زوچ با لبخند در مقابل هم
زوچ با لبخند در مقابل هم

ابراز محبت مناسب

از آغوش گرفته تا بسته های مراقبت، می توانید محبت خود را در یک رابطه به طرق مختلف نشان دهید. شناخت خوب شریک زندگیتان به شما کمک می کند تا تعیین کنید چه نوع و سطح محبتی برای کمک به او برای احساس عشق به شما مناسب است.

اگر او اهل PDA است، هر زمان که در جمع هستید دست او را بگیرید. اگر می‌دانید که PDA او را ناراحت می‌کند، در آغوش گرفتن برای کاناپه خود صرفه‌جویی کنید. در پایان روز، شما می خواهید که او به همان اندازه که از نظر عاطفی با شما ارتباط فیزیکی دارد احساس کند.

 

بار او را سبک کنید

بزرگسالان بارهای سنگینی را بین کار تمام وقت، آشپزی و مراقبت از خانه و اعضای خانواده حمل می کنند. یافتن راه‌هایی برای کاهش بار شریک زندگی‌تان به‌طور منظم، بدون هیچ درخواستی از طرف او یا انتظار پاداش، می‌تواند به او نشان دهد که شما هم می‌خواهید از او مراقبت کنید.

اگرچه به طور سنتی زنان به عنوان مراقب در نظر گرفته می شوند، شما باید بین مسئولیت ها در هر رابطه، صرف نظر از جنسیت خود، تعادل برقرار کنید. وقت گذاشتن برای تشخیص این کار سخت و انجام حتی کوچکترین کارهایی که معمولا انجام می دهند، بسیار مفید خواهد بود.

 

نشان دهید که قابل اعتماد و قابل اعتماد هستید

افراد در روابط با دیگرانی که شرکای زندگی قابل اعتمادی هستند، به بهترین وجه شکوفا می شوند. اگر او بداند که هنگام سقوط او آنجا خواهید بود تا او را بردارید یا پشت سر هم برای بیرون آوردن از یک چاله عمیق کار کنید، قطعاً ارتباط عمیقی با شما احساس خواهد کرد.

بدانید

درخواست کمک سخت است، بنابراین مطمئن شوید که وقتی او از شما می خواهد نشان دهد که قابل اعتماد و قابل اعتماد هستید، با نگرش مثبت و روحیه تمایل همراه هستید. در اینجا اعمال واقعاً بلندتر از کلمات صحبت می کنند، و هرچه بیشتر به او نشان دهید که قابل اعتماد هستید، او بیشتر به شما اعتماد خواهد کرد.

 

لحظات صمیمی را مکرر ایجاد کنید

رابطه جنسی و صمیمیت یکسان نیستند. شما می توانید بدون صمیمیت و صمیمیت بدون رابطه جنسی داشته باشید. مطالعات نشان داده است که با خیره شدن در چشمان یکدیگر و سپس پاسخ دادن به سؤالات عمیقاً شخصی، می توانید کاری کنید که کسی برای شما گرم و مبهم باشد. این نزدیکی شدید نوعی صمیمیت است.

در هر رابطه ای، صمیمیت به گونه ای متفاوت ظاهر می شود. اما نکته مهم این است که برای صمیمی بودن، چه از لحاظ فیزیکی و چه از نظر احساسی، با همسرتان در خارج از اتاق خواب وقت بگذارید. این لایه های پیوندی را ایجاد می کند که رابطه شما را برای سال های آینده زنده نگه می دارد.

حتما بخوانید:   مثالهایی از رفتارهای سالم و ناسالم در رابطه

 

بخش سخاوتمندانه و دلسوز خود را نشان دهید

بدون شک، اکثر مردم از مهربانی کمی دلسرد می شوند. فرقی نمی‌کند با او، خانواده‌اش، غریبه‌ها یا حتی حیوانات مهربان باشید، به دنبال راه‌هایی باشید که نشان دهید به طور طبیعی متفکر هستید. سرمایه گذاری شما در نشان دادن مهربانی به صورت روزانه به او نشان می دهد که زندگی با شما مثبت و پرورش دهنده خواهد بود.

برای مهربانی مصنوعی با مردم دست از سر راه خود بردارید. در عوض، الهام بگیرید که با یا بدون او فردی مهربان تر و دلسوزتر باشید. اگر آن را نفس بکشی، او آن را باور خواهد کرد.

یک زوج خوشحال در آشپزخانه
یک زوج خوشحال در آشپزخانه

وفادار باش

اگر می خواهید کسی عاشق شما شود، باید به هر شکلی که برای شما دو نفر (یا بیشتر) به نظر می رسد وفادار باشید. روابط توافقی غیرتک همسری و چند همسری، بیان کاملاً معتبری از عشق هستند، اما باید مطمئن شوید که به هر انتظاری که همه از رابطه در نظر گرفته اید احترام می گذارید.

از اینکه از او بپرسید مرزهایش کجاست و چه چیزهایی او را آزار می دهد نترسید. برخی از افراد با معاشقه های گاه به گاه خارج از رابطه خیلی خوب عمل می کنند و برخی دیگر محرک اصلی آن است. با پیروی از قوانینی که هر دو تعیین می کنید، فضای امنی را که می خواهید ایجاد کنید.

 

هر چند وقت یکبار او را غافلگیر کنید

ماجراجویی و هیجان در یک رابطه مهم است زیرا ارتباط را پویا نگه می دارد. وقتی قرارهای به یاد ماندنی می‌سازید یا سورپرایزهای سرگرم‌کننده‌ای برای او می‌آورید، مطمئن شوید که آن‌ها سورپرایزهای امنی هستند که او را خیلی از منطقه آسایشش یا شما را خیلی دور از منطقه خود دور نمی‌کند. بستن چشمان او برای رانندگی به یک پیک نیک عاشقانه نمونه ای از یک سورپرایز خوب و آسان است که باید به آرامی پایین بیاید.

 

شنونده خوبی باشید

هم در زندگی روزمره و هم در روابط خود شنونده فعالی باشید. مردم مجبور نیستند عاشق کسی شوند که جزییات کوچکی را که گفته اند به خاطر نمی آورد. سوالاتی بپرسید که به شما کمک می کند همدیگر را بهتر بشناسید و به پاسخ های او گوش دهید.

اگر واقعاً با حافظه مشکل دارید، شاید پس از گفتگوهای مهم یادداشتی برای خود بنویسید. این به شما کمک می کند تا آنچه را که در مورد آن صحبت کرده اید پیگیری کنید، و به شما امکان می دهد نکات کوچکی را که می توانید در سایر اعمال عشقی بگنجانید به یاد بیاورید.

تعریف صمیمانه ارائه دهید

به موضوع محبت خود تعارفات صمیمانه ای بدهید که به او کمک می کند احساس خاص بودن کند. یک لباس جدید یا یک کوتاهی موی جدید و جذاب را بشناسید.

از کار او، تلاش های او برای چیزهای جدید و چیزهایی که واقعاً در مورد او دوست دارید تعریف کنید. بیش از حد دراماتیک نباشید، زیرا ممکن است نابخردانه به نظر برسد، اما در مورد هر یک از آنها صمیمانه رفتار کنید.

 

کسب و انتظار اعتماد

برای بسیاری از زنان، اعتماد مهمترین عامل در عاشق شدن است. برخی از زنان از قبل اعتماد خود را نشان می دهند، اما همچنان باید به او نشان دهید که برای به دست آوردن آن تلاش می کنید.

کسب اعتماد یک فرآیند طولانی است که در آن باید صادق باشید، آن را دنبال کنید و در صورت درخواست اطلاعات را خصوصی نگه دارید. اگر دروغ بگویید یا تقلب کنید، اعتماد خود را از دست خواهید داد و ممکن است هرگز آن را پس نگیرید. به او اعتماد کنید و در عوض می توانید این اعتماد را انتظار داشته باشید.

 

به ظاهر خود اطمینان داشته باشید

هیچ سبکی وجود ندارد که همه زنان را عاشق شما کند، اما داشتن اعتماد به نفس برای تکان دادن هر سبکی که با آن ارتباط برقرار می کنید می تواند فوق العاده جذاب باشد. اهمیت دادن به اینکه چه شکلی هستید و چگونه تصور می‌کنید، راه دیگری است برای اینکه به کسی نشان دهید که می‌توانید برای انجام کاری وقت بگذارید.

حتما بخوانید:   چرا فرزندانتان با هم دعوا می کنند و در این زمینه چه باید بکنید

مودب باشید

لازم نیست جوانمردی مرده باشد. درها را برای او باز کن در صورت نیاز یک دست را بالا یا پایین بیاورید. این اقدامات ساده به او نشان می دهد که او خاص است و شما می خواهید که او خوشحال و مراقبت شود.

به او به عنوان یک شخص برابر احترام بگذارید

در دنیای امروز، زن و مرد از نظر مسئولیت بیش از هر زمان دیگری برابر هستند. به نقش او در رابطه خود، نقش او در محل کار، یا هر چیز دیگری که او در آن دخیل است، احترام بگذارید، زیرا همه کارها – چه پولی باشد چه نباشد – کار سختی است. این یک مشارکت برابر است، و شما باید با آن همانطور که هست رفتار کنید.

ارسال نامه نگاری شیرین

چیزهایی که شخصاً یا حتی از طریق پیامک می گویید می تواند به عاشق شدن دختر کمک کند. افکار خود را به اشتراک بگذارید و هر از چند گاهی چیزهای شیرینی به او بگویید تا واقعی و ساختگی نباشد. همه چیز از یادداشت‌های عاشقانه خنده‌دار روی پیشخوان آشپزخانه تا متن ساده «به تو فکر می‌کنم» می‌تواند راهگشا باشد.

هدایای بی دلیل بدهید

هدایای متفکرانه ای که نشان می دهد شما گوش می دهید یا می دانید او کیست، می تواند به دختری کمک کند که عاشق شما شود. هدایای مفصل همیشه به اندازه دادن هدایای عالی در تعطیلات و چند زمان تصادفی دیگر در طول سال موثر نخواهد بود. از هدایای عاشقانه گرفته تا ارسال گل، یادآوری خود به خود عشق شما می تواند برای تقویت مثبت در رابطه شما معجزه کند.

در اتاق خواب رمانتیک باشید

رابطه جنسی پیش نیاز یک رابطه معتبر نیست، اما برای افرادی که از داشتن رابطه جنسی با شریک زندگی خود لذت می برند، مهم است که به یاد داشته باشید به همان اندازه که دریافت می کنید، بدهید. هیچ‌کس نمی‌خواهد این احساس را داشته باشد که دارد تمام کارها را انجام می‌دهد و هیچ نتیجه‌ای را دریافت نمی‌کند، بنابراین با شریک زندگی‌تان در مورد راه‌های مختلفی صحبت کنید که او می‌خواهد شما این تلاش را انجام دهید.

برای آینده برنامه ریزی کنید

مردم به سمت روابط گرایش پیدا می کنند، زیرا آنها اغلب ثبات را ارائه می دهند. یک سیگنال غیرکلامی مبنی بر اینکه شما برای مدت طولانی در آن هستید، برنامه ریزی برای آینده است. همه چیز از برنامه ریزی برای یک تعطیلات مشترک برای سال آینده گرفته تا صحبت در مورد اهداف آینده خود به عنوان فردی می تواند به شریک زندگی شما کمک کند تا در رابطه شما احساس امنیت کند و عشق به یک محیط امن برای رشد نیاز دارد.

اصیل باشید

در نهایت، صادق باشید و به او نشان دهید که واقعاً چه کسی هستید. در حالی که همیشه خوب است که بهترین قدم خود را جلو بگذارید، اما به او اجازه دهید تا بداند که می توانید شما را به شما نزدیکتر کنید، و اگر قرار باشد این کار به نفع شما باشد. اصالت نداشتن به کسی که هستید در درازمدت در هیچ رابطه ای خوب نخواهد بود.

به او نشان دهید که شما عشق زندگی او هستید

اینکه عاشق کسی باشی و بخواهی که او همان عمق احساسات را برای تو داشته باشد کاملا قابل درک است. اما، اینکه یک دختر عمیقاً و دیوانه وار عاشق شما شود، یک مسئله زور نیست، بلکه این است که بهترین نسخه از خودتان باشید.

عشق، مثبت‌اندیشی و امنیت را تراوش کنید، و اگر قرار است چنین باشد، ممکن است احساسات مشابهی به سمت شما سرازیر شود.

از سراسر وب

  • کارخانه ظروف یکبارمصرف