اندازه ساعدتان چه درباره شخصیت تان می گوید

اندازه ساعدتان چه درباره شخصیت تان می گوید
امتیاز به این post

نحوه ی توسعه و رشد بدن مان عمدتا تحت تاثیر DNA و بخشی از آن به خاطر تصمیماتی است که می گیریم. با این حال انتخاب هایی که می کنیم، نوع رفتارمان و مسائل ژنتیکی، همه به هم مرتبط اند. در اصل شخصیت مان در نتیجه ی این عوامل توسعه پیدا می کند. بسیاری از روانشناسان و پزشکان بر این باورند که خیلی از اوقات، یک سری از ویژگی های شخصیتی به شکل بعضی اعضای بدن مان ارتباط دارد. در این مطلب می خواهیم بررسی کنیم که اندازه ی ساعدتان چه چیزی در مورد شخصیت تان می گوید.

چطور اندازه گیری کنید

در اینجا اندازه ی دقیق دست تان مدنظر بوده و اندازه ی نسبی مدنظر است. با ساعد دست چپ و آرنج تان، زاویه ۴۵ درجه شکل دهید. پس با دست راست تان، شست تان را داخل آرنج تان بگذارید. دست تان را به بالا به سمت مچ تان بکشید. اگر دست تان به مچ برسد، دستان کشیده ای دارید و اگر نه، دستانی کوتاه.

معنای داشتن دستان کوتاه

اگر دستان کوتاه دارید احتمالا خیلی اهل ریسک بوده، ماجراجو هستید و روحی آزاد دارید. هرچند گاهی اوقات ممکن است به دردسر بیفتید، اما مهارت های حل مسئله تان کمک می کنند تا از پس مشکل بربیایید. در زمینه ی روابط هم، بیشتر جنبه ی دراماتیک قضایا را مدنظر دارید.

معنای داشتن دست های کشیده

اگر دستان کشیده دارید، احتمالا کمال گرا هستید. روی کوچک ترین جزئیات تمرکز کرده و برایتان مهم نیست که کار را کمی بعد از ضرب العجلش تحویل دهید، البته اگر به این معنا باشد که کار عالی انجام می شود. دستان کشیده همچنین بدان معنا هستند که شما کمی زیادی حساس هستید، مخصوصا به انتقاد.

حتما بخوانید:   با این راهکارها بهتر فکر کرده یا متفکری بهتر باشیم

 

از سراسر وب

  • کارخانه ظروف یکبارمصرف