چرا دخترها جذب پسرهای بد می شوند

چرا دخترها جذب پسرهای بد می شوند
3.5/5 - (6 امتیاز)

دخترهای زیادی هستند که دقیقا به سمت همان پسرهایی می روند که مادرشان در مورد آنها بهشان هشدار داده انگار که بعضی وقت ها دخترها ذاتا به سمت پسرهایی که شخصیت دردسر ساز دارند کشیده می شوند. به لطف تحقیقات انجام شده، حال می دانیم چرا این اتفاق می افتد و دخترها به سمت پسرهای به اصطلاح ” بد” می روند.

دخترها عاشق اعتماد به نفس در مردان هستند

این پسرهای شرور اگر اعتماد به نفس پایینی داشتند نمی توانستند دخترها را به خود جذب کنند. میزان اعتماد به نفس آن ها آنقدر بالاست که به نظر می رسد در تمام جنبه های زندگی شان اثر گذاشته است.

پروسه ی تخمک گذاری دخترها را به سمت پسرهای دردسرساز سوق می دهد

طبق اثبات علم، وقتی زنان در مرحله ی تخمک گذاری هستند، هورمون ها بر قضاوت شان مبنی بر اینکه چه کسی می تواند پدر خوبی برای بچه هایشان باشد اثر می گذارد. در این مرحله، دخترها بیشتر جذب پسرهای خوش چهره، کاریزماتیک و یاغی می شوند.

شخصیت “پسر بد” جذاب تر است

این پسرها به هیچ چیزی اهمیت نمی دهد. هیچ قانون خاصی وجود ندارد که آنها از آن تبعیت کنند. آنها خودشان قوانین زندگی شان را تعیین می کنند. با اینکه دوست دارند اوضاع تحت کنترل شان باشد و به باورهای شان شدیدا اعتقاد دارند، اما همچنان می دانند که چطور با یک خانم رفتار کرده و به او حس خوبی بدهند.

حتما بخوانید:   ۱۰ عادت مضر که باعث افسردگی می‌شوند

خانم ها به دنبال ماجراجویی هستند

یکی از خصوصیات پسران بد، علاقه به ماجراجویی و هیجان است. گاهی زنان حس می کنند اگر مردی چنین خصوصیاتی نداشته باشد برایشان مناسب نیست.

زن ها کنار چنین مردانی احساس امنیت می کنند

دخترها گاهی پسران بد را انتخاب می کنند چون دوست دارند کسی که کنارشان است بتواند از او مراقبت کند. یکی از خصوصیات جذاب پسران بد، ظاهر قوی شان است.

خانم ها پسرهای جذاب را بر پسرهای مهربان ترجیح می دهند

در یک مطالعه، پروفایل دو مرد مختلف در اختیار خانم ها قرار داده شد و از آن ها خواسته شد انتخاب کنند که کدامیک را ترجیح می دهند. اکثر خانم ها مردی که خصوصیات فیزیکی جذاب تری داشت را انتخاب کردند.

پسران بد باعث می شوند دختران بد درون خانم ها آزاد شوند

طبق گفته ی یک روانشناس، دخترانی که آن روی یاغی درون شان را پنهان کرده اند به راحتی جذب مردانی می شوند که این ویژگی آن ها را آشکار و آزاد می کند.

 

از سراسر وب

  • کارخانه ظروف یکبارمصرف