آنچه در نگاه اول در تصویر دیدید، پرده از ترس هایتان برمی دارد

آنچه در نگاه اول در تصویر دیدید، پرده از ترس هایتان برمی دارد
3.1/5 - (7 امتیاز)
آنچه در این مطلب خواهید آموخت

ترس ها بخشی از تجربیات مان هستند که هیچ کنترلی روی آنها نداریم. ضمیر ناخودآگاه تان خاطرات، تجربیات، باورها، مهارت ها و تصاویری که دیده اید را جمع می کند. حتی فکر کردن به عنکبوت یا مار می تواند خیلی ها را مورمور کند. وقتی ضمیر ناخودآگاه تان تحریک شود، ممکن است ترس های ریشه دارترتان نیز به بیرون سرباز کنند. به تصویر زیر نگاه کنید تا بفهمید ضمیر ناخودآگاه تان بیش از همه از چه چیزی می ترسد. در نگاه اول چه چیزی در تصویر دیدید؟

۱_ کرم ابریشم

اگر اول کرم ابریشم را دیدید یعنی ضمیر ناخودآگاه تان از ارواح و اشباح یا اینکه بعد از فیلم ترسناک خوابتان ببرد می ترسد. اگر قبلا فلج موقت بدن را تجربه کرده اید، شاید می ترسید که دوباره تجربه اش کنید.

۲_ پروانه

اگر اول پروانه را دیدید، یعنی به طور ناخودآگاه از خیانت می ترسید. شاید این ترس به خاطر تجربیات گذشته تان است که مورد خیانت قرار گرفته اید یا از پشت توسط کسی بهتان خنجر زده شده است.

۳_ چاقو

اگر چاقو اولین چیزی است که دیدید، شاید به طور ناخودآگاه از بیماری لاعلاج می ترسید. شاید از زجر کشیدن هراس داشته و می ترسید هر آن مرگ تان فرا برسد.

۴_ سیب

دیدن سیب یعنی به طور ناخودآگاه از مرگ می هراسید، نه مرگ خودتان، بلکه مرگ عزیزان تان. شاید قبلا چنین تجربه ای را داشته اید و دوباره تجربه کردن آن برایتان به شدت زجرآور باشد.

حتما بخوانید:   با این ۹ راه کاریزماتیک باشید و همه را به خود جذب کنید

از سراسر وب

  • کارخانه ظروف یکبارمصرف