اولین چیزی که در تصویر دیدید چیست؟ شخصیت تان را بهتر بشناسید

اولین چیزی که در تصویر دیدید چیست؟ شخصیت تان را بهتر بشناسید
امتیاز به این post

نحوه ی درک ما از دنیا و چیزهای اطراف مان، بینش هایی نسبت به خود حقیقی مان به دست می دهد. تصویر پایین کمک می کند تا بیشتر به جنبه های شخصی خود پی ببرید. به آن نگاه کنید و ببینید در ابتدا چه چیزی به چشم تان می خورد.

 

۱_ اگر اول انفجار دیدید، یعنی موتور خلاقیت مغزتان روشن است

تخیلات خلاقانه و پر جنب و جوشی دارید. احتمالا خود را در مسیر موفقیت خلاقیت قرار داده و از تخیل تان زیاد استفاده می کنید. اگر اینطور نیست، بهتر است که دست به کار شوید. شاید خلاقیت استعداد پنهان تان باشد که از طریق آن می توانید به شکوفایی برسید.

۲_ اگر اول دو دست را دیدید، یعنی ذهن تان در حالت حل مشکلات است

دیدن دست خوب است اما سطح تخیل تان از دسته ی اول کمتر است. شما در تصمیم گیری هایتان بیشتر منطقی و با استدلال عمل می کنید و از همین رو حل مسائل و مشکلات برایتان آسان است. کسانی که شما را می شناسند، ممکن است حتی برای مشورت گرفتن نزدتان بیایند. می توانید تحت فشار آرامشتان را حفظ کرده و چالش ها به سادگی از پا درتان نمی آورند.

حتما بخوانید:   10 نشانه جدایی عاطفی و راههای درمان آن

۳_ اگر اول درخت را دیدید یعنی جزئیات گرا هستید

حواستان خوب به جزئیات است یعنی فرد کمالگرایی هستید. وقتی کاری را انجام می دهید سعی می کنید بی نقص باشد. از آنجایی که تمرکزتان را معطوف به جنبه های مهم می‎کنید، می توانید در کسب و کار به موفقیت زیادی برسید. به خوبی می دانید کی و چطور باید به افراد یا مسائل نزدیک شد و خوب بلدید دیگران را تسکین دهید.

۴_ اگر چیز خاص ندیدید یعنی ذهن تان خسته است

باید استراحت کنید چون آنقدر خسته اید که درست نمی توانید کار کنید. استراحت کنید، سفر بروید، هرکاری که بهتان آرامش می دهد انجام دهید. فشار و استرس بخش طبیعی زندگی هستند اما نباید به خودتان لطمه بزنید. درد و دل کردن با دیگران هم می تواند کمک کننده باشد.

 

از سراسر وب

  • کارخانه ظروف یکبارمصرف