مشخصات فنی، دوربین و زمان احتمالی عرضه گوگل پیکسل ۴A به بازار

آدم ها بی عیب و نقص نیستند، روابط هم همینطور. یک رابطه وقتی جواب می دهد که هر دو طرف برای آن تلاش کنند. وقتی یک نفر خود را وقف دیگری می کند اما طرف مقابل به همان اندازه خود را وقف نمی کند، این مسئله می تواند به الگویی آزاردهنده، حتی برای هر دو، تبدیل بشود. اگر حس می کنید رابطه تان متعادل نبوده و یک طرفه است، می توانید نگاهی به نشانه های رابطه ی یک طرفه که در ادامه آورده ایم بیندازید. 1_ هر موقع دیگری احتیاج دارد کنارش هستید، اما او کنار شما نیست او اولویت شماره یک شما در زندگی است. هرگاه به شما در کنارش احتیاج دارد، آب دست تان است زمین گذاشته و خودتان را به او می رسانید. اما وقتی خودتان در چنین شرایطی هستید، کمتر پیش می آید که توجه خاصی از طرف مقابل دریافت کنید. آنها نمی توانند همیشه کنارتان باشند. 2_ او بخشی از زندگی تان است اما شما حس نمی کنید که بخشی از زندگی او هستید شما اجازه داده اید که او وارد زندگی تان شود. با دوستان صمیمی تان یا حتی خانواده تان آشنا شده. هر رویداد مهمی که در زندگی تان باشد، اطمینان حاصل می کنید که او هم حضور داشته باشد. اما از سویی دیگر، خودتان خیلی سخت وارد زندگی او شده اید. انگار که زندگی او تماما خصوصی است و شما حق ورود به آن را ندارید. انگار که برایش مثل همکار هستید. 3_ همیشه شما هستید که برای با هم وقت گذراندن تلاش می کنید با سخاوتمندی برای او وقت می گذارید. حاضرید همه چیز را کنار بگذارید تا با او باشید. اما وقتی از او می خواهید که وقتش را در اختیار شما بگذارد، سرش اغلب شلوغ است یا کار مهمی دارد، انگار که شما مهم نیستید. دیگر شمار بهانه هایش از دست تان در رفته. اگر چنین است، مسلما رابطه برای او اهمیت چندانی نداشته و جدی نیست. 4_ در حضور او خود واقعی تان نیستید وقتی در کنارش هستید بسیار حواس تان هست که تمام حرف ها و کارهایتان درست باشند وگرنه با واکنش ناخوشایند او مواجه می شوید. به طور خلاصه، وقتی با هم هستید شما آدم دیگری هستید. و این اعصاب تان را خرد می کند چون راحت نبوده و مدام در حال تظاهرید. 5_ مدام عذرخواهی می کنید دفعات عذرخواهی کردن و ببخشید گفتن هایتان از دست تان در رفته. طرف مقابل انتظار دارد در صورت دیدن کوچک ترین نقص از سوی شما یا شنیدن مسخره ترین حرف یا شوخی، از شما عذرخواهی بشنود. اگر این اتفاق مدام می افتد، از خود سوال کنید که آیا اصلا می خواهید با کسی که حس خوبی بهتان نمی دهد بمانید؟ 6_ قبل از صحبت با او دودل هستید به عنوان یک شریک باملاحظه، دوست دارید در انتهای روز به او زنگ بزنید و بپرسید که روزش چطور گذشته. اما او به جای تشکر کردن، از دست تان عصبانی می شود که مزاحمش شده اید و از همین رو به شما حس عذاب وجدان می دهد. بنابراین همیشه دودل هستید. از طرف دیگر خودش هم انقدر سرش شلوغ است که نمی تواند به شما زنگی بزند. انقدر دور به نظر می رسد که ارتباط برقرار کردن با او دشوار است. 7_ به شما این حس را می دهند که زوری در رابطه مانده اند همیشه راه جدیدی برای زنده نگه داشتن عشق و رابطه تان پیدا می کنید. اما وقتی از طرف مقابل تقاضای همچین کاری می کنید، حس می کند از روی اجبار باید این کار را انجام بدهد نه به خاطر اینکه از ته دل همچین چیزی را می خواهد . به شما آزادی برنامه ریزی و اجرای آن را می دهند و خودشان کناری می ایستند، انگار که هیچ کاری از دست‎ شان برنمی آید.
امتیاز به این post

 

این اواخر عکس و ویدیوهای مختلفی از گوشی پیکسل ۴A در جاهای مختلف به چشم می خورد و ما در ابن مطلب قصد داریم به تشریح ویدیویی که توسط کانال یوتیوبی TechnoLike Plus منتشر شده بپردازیم.

همانطور که قبلا هم گفته شده بود، به نظر می رسد این گوشی میان رده دارای جک هدفون ۵/۳ میلیمتری بوده و حسگر اثر انگشت آن در پشت گوشی قرار داشته باشد. حفره ای برای دوربین سلفی در صفحه نمایش دیده می شود و در قسمت پشتی هم یک ماژول دوربین مربعی شکل قرار گرفته است. ظاهرا گوگل پیکسل ۴A یک سنسور تکی ۱۲ مگاپیکسلی دارد که می تواند فیلمهای ۴K ضبط کند. البته مشخص نیست که این سنسور با دوربین پیکسل ۳A یا پیکسل ۴ تفاوتی دارد یا نه. گوشی نشان داده شده در این فیلم بدنه پلاستیکی و صفحه نمایش ۸/۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ × ۲۳۴۰ دارد.

در ویدیوهای منتشر شده قسمت های مختلف اندروید ۱۰ نمایش داده می شود و یک برنامه بنچمارک هم نشان می دهد که پردازنده گوشی اسنپ دراگون ۷۳۰ است و ۶ گیگابایت رم دارد که برای یک تلفن نسبتا ارزان خیلی خوب است.

آنطور که در کلیپ گفته می شود پیکسل ۴A باتری ۳,۰۸۰ میلی آمپر ساعتی دارد و پیش بینی می شود دو نسخه از آن به بازار بیاید: یکی با ۶ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه و پشتیبانی از دو سیم کارت، و دیگری با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه و شاید پشتیبانی از دو سیم کارت. البته این احتمال هم هست که فقط مدل بزرگتر یعنی پیکسل ۴A XL دو سیم کارته باشد.

حتما بخوانید:   ده گوشی هوشمند پرفروش جهان کدامند؟

در بنچمارک نرم افزاری نشان داده شده ، یک وصله امنیتی مربوط به ماه آوریل دیده می شود. به همین دلیل کانال یوتیوبی TechnoLike Plus احتمال داده است که پیکسل ۴A در اوایل آوریل عرضه شود.

از طرفی به نظر می رسد آوریل کمی زود باشد چون پیکسل ۳A در کنفرانس سال ۲۰۱۹ گوگل I/O در ماه می معرفی شده بود، هرچند کنفرانس امسال بخاطر اپیدمی ویروس کرونا لغو شده و اصلا مشخص نیست که گوگل برنامه هایش را به چه زمانی موکول خواهد کرد.

 

از سراسر وب

  • کارخانه ظروف یکبارمصرف